T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

14:28:41
13.01.2019
vinorak
Koukám že francouzský třmeny nejsou tabu tady na virtu 1 jinak jen pro info dají se sehnat ještě s pístkem 32mm, většina aut má 30....
14:03:23
13.01.2019
Pravá strana ok a levá překáží rameno a131
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.01.2019 14:03:23
14:02:10
13.01.2019
Krásné nedělní odpoledne....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.01.2019 14:02:10
06:46:41
09.01.2019
Bery
-> vhml: Setrab ze speedpra?, jo tam se to stává:-)

dneska jede hodně věcí na jedný lince, ale ty tolerance, kontrola a pak cena dokáží oddělit plevy...
20:05:52
08.01.2019
Kdyby se někomu válela doma zbytečná lišta mpi, klidně s držákem, tak beru 4
17:55:34
08.01.2019
MVM
-> vhml 08.01.19 11:31:27: Tak je to díl jako jiný. Těžko dneska tvrdit že některý díl vydrží. My jsme neměli v práci na závodech se \setrabem problém,pravda že je to okruhový závodění. Ale mám tu i Serab kterej rosí.. nevim jestli to jde zavařit zalepit, možná dostal při havárce nějaký otřes, težko soudit.
17:39:28
08.01.2019
Tom Troll
-> Tuner#2: To je pravda ale ne pravidlo, často se to rozděluje třeba tolerancí / zmetkovitostí, víc nebo míň vyběhaný stroje, atd... Ty levnější prostě maji v průměru menší kvalitu a větší zmetkovitost, ikdyž to člověk nemusí poznat když narazí na ty dobrý kusy.



Například Varta dělá baterky na lince, a ty toho samýho typu co maj lepší (neovlivlitelnou, prostě to poskládáš a některý budou lepší, některý horíší) charakteristiku jdou ven jako Varty, a ty horší jako Starline, ale vcelku jsou docela stejný. 4 1
15:03:29
08.01.2019
Takže asi začnu s tím originálem z fáčka koukám 5
12:45:21
08.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 08.01.19 12:05:58: Někdy to jede na stejné lince, jen se tiskne a nebo netiskne logo. Vlastní zkušenost z elektroniky, kdy vnitřek satelitních přijímačů byl absolutně stejný.
upraveno 2x, naposled 08.01.2019 12:46:10
12:05:58
08.01.2019
m8rinek
-> vhml: nehrala u toho tekouciho chladice roli špatná montáž? A jestli to není úděl kopií co nejvíce se podobat originálu :)))
11:31:27
08.01.2019
vhml
-> MVM 07.01.19 20:58:26: Setrab Honzovy5 tekl a zaručeně originální toušíkův Mocal je do posledního detailu stejnej jako moje čína, včetně odstínu barvy.
11:23:17
08.01.2019
Bery
-> T: každý normální prodejce, co prodává opravdový věci pro motorsport. 9- 12 řádek by ti mohl stačit. taková klasika
21:19:29
07.01.2019
MVM
-> T: A kde prodávají neoriginál. Podle toho kam máš plán umistit, podle místa, podle ceny kolik za nej chceš zatopit. Obecně čím nižší přístup vzduchu tím větší. Já mám v podstatě takový rozměr,jak máš ten fabrickej ,, Označení z hlavy nevim musel bych jit do auta. Ale znám auta co měly na Fa motoru chladič oleje tak velkej jako půlka vodního .. 4
21:07:32
07.01.2019
-> MVM: jasný, ale kde tady koupit originál ? :-) jinak rozměr by jsi nějaký doporučil případně ?
20:58:26
07.01.2019
MVM
-> T: Setrab je švédsko ..
20:52:30
07.01.2019
-> ondie: to je slušnej ranec 131



-> MVM: to by bylo hezký,ale hledat co je a co neni čína, tak mi přijde lepší vsadit na poctivou klasiku ? 4
18:18:56
07.01.2019
ondie
Jeden jsem také míval,a taky sem uvažoval nad použitím vzadu,ale jak píše MVM,uchycení je dost specifický (v Fa/Fe je na stojáka) vpravo za vodním chladičem. Bylo mi líto ho vrtat,tak šel. A rarita to celkem je,prodal se takřka hned za asi 3.500Kč.
18:15:08
07.01.2019
MVM
-> T: No ten chladič je na míru do Favorita, dole je v silentbloku,nahoře ho drží šroubek. Je to celkem nechci říct rarita - ale asi ho podle mě líp prodáš a koupíš si pořádný. Jednak třeba Mocal nebo Setrab se nenatrápíš tolik s vymýšlením držáků. Toto je hliník,taky jsem prvně uvažoval že ho rozřežu převařím držáčky a narvu do Ska 8
18:06:09
07.01.2019
-> ondie: , -> MVM: super, tak to bude asi lepší než nějaká čína 40
17:47:11
07.01.2019
MVM
-> ondie 07.01.19 17:39:21: Ano přesně tak taky takovej někde mám 1 3
Extreme Tyres