skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:28:41
13.01.2019
13.01.2019
vinorak
Koukám že francouzský třmeny nejsou tabu tady na virtu jinak jen pro info dají se sehnat ještě s pístkem 32mm, většina aut má 30....
06:46:41
09.01.2019
09.01.2019
Bery
-> vhml: Setrab ze speedpra?, jo tam se to stává:-)
dneska jede hodně věcí na jedný lince, ale ty tolerance, kontrola a pak cena dokáží oddělit plevy...
dneska jede hodně věcí na jedný lince, ale ty tolerance, kontrola a pak cena dokáží oddělit plevy...
20:05:52
08.01.2019
08.01.2019
T
Kdyby se někomu válela doma zbytečná lišta mpi, klidně s držákem, tak beru
17:55:34
08.01.2019
08.01.2019
MVM
-> vhml 08.01.19 11:31:27: Tak je to díl jako jiný. Těžko dneska tvrdit že některý díl vydrží. My jsme neměli v práci na závodech se \setrabem problém,pravda že je to okruhový závodění. Ale mám tu i Serab kterej rosí.. nevim jestli to jde zavařit zalepit, možná dostal při havárce nějaký otřes, težko soudit.
17:39:28
08.01.2019
08.01.2019
Tom Troll
-> Tuner#2: To je pravda ale ne pravidlo, často se to rozděluje třeba tolerancí / zmetkovitostí, víc nebo míň vyběhaný stroje, atd... Ty levnější prostě maji v průměru menší kvalitu a větší zmetkovitost, ikdyž to člověk nemusí poznat když narazí na ty dobrý kusy.
Například Varta dělá baterky na lince, a ty toho samýho typu co maj lepší (neovlivlitelnou, prostě to poskládáš a některý budou lepší, některý horíší) charakteristiku jdou ven jako Varty, a ty horší jako Starline, ale vcelku jsou docela stejný.
Například Varta dělá baterky na lince, a ty toho samýho typu co maj lepší (neovlivlitelnou, prostě to poskládáš a některý budou lepší, některý horíší) charakteristiku jdou ven jako Varty, a ty horší jako Starline, ale vcelku jsou docela stejný.
15:03:29
08.01.2019
08.01.2019
T
Takže asi začnu s tím originálem z fáčka koukám
12:45:21
08.01.2019
08.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 08.01.19 12:05:58: Někdy to jede na stejné lince, jen se tiskne a nebo netiskne logo. Vlastní zkušenost z elektroniky, kdy vnitřek satelitních přijímačů byl absolutně stejný.
12:05:58
08.01.2019
08.01.2019
m8rinek
-> vhml: nehrala u toho tekouciho chladice roli špatná montáž? A jestli to není úděl kopií co nejvíce se podobat originálu :)))
11:31:27
08.01.2019
08.01.2019
vhml
-> MVM 07.01.19 20:58:26: Setrab Honzovy5 tekl a zaručeně originální toušíkův Mocal je do posledního detailu stejnej jako moje čína, včetně odstínu barvy.
11:23:17
08.01.2019
08.01.2019
Bery
-> T: každý normální prodejce, co prodává opravdový věci pro motorsport. 9- 12 řádek by ti mohl stačit. taková klasika
21:19:29
07.01.2019
07.01.2019
MVM
-> T: A kde prodávají neoriginál. Podle toho kam máš plán umistit, podle místa, podle ceny kolik za nej chceš zatopit. Obecně čím nižší přístup vzduchu tím větší. Já mám v podstatě takový rozměr,jak máš ten fabrickej ,, Označení z hlavy nevim musel bych jit do auta. Ale znám auta co měly na Fa motoru chladič oleje tak velkej jako půlka vodního ..
21:07:32
07.01.2019
07.01.2019
T
-> MVM: jasný, ale kde tady koupit originál ? :-) jinak rozměr by jsi nějaký doporučil případně ?
20:58:26
07.01.2019
07.01.2019
MVM
-> T: Setrab je švédsko ..
20:52:30
07.01.2019
07.01.2019
T
-> ondie: to je slušnej ranec
-> MVM: to by bylo hezký,ale hledat co je a co neni čína, tak mi přijde lepší vsadit na poctivou klasiku ?
-> MVM: to by bylo hezký,ale hledat co je a co neni čína, tak mi přijde lepší vsadit na poctivou klasiku ?
18:18:56
07.01.2019
07.01.2019
ondie
Jeden jsem také míval,a taky sem uvažoval nad použitím vzadu,ale jak píše MVM,uchycení je dost specifický (v Fa/Fe je na stojáka) vpravo za vodním chladičem. Bylo mi líto ho vrtat,tak šel. A rarita to celkem je,prodal se takřka hned za asi 3.500Kč.
18:15:08
07.01.2019
07.01.2019
MVM
-> T: No ten chladič je na míru do Favorita, dole je v silentbloku,nahoře ho drží šroubek. Je to celkem nechci říct rarita - ale asi ho podle mě líp prodáš a koupíš si pořádný. Jednak třeba Mocal nebo Setrab se nenatrápíš tolik s vymýšlením držáků. Toto je hliník,taky jsem prvně uvažoval že ho rozřežu převařím držáčky a narvu do Ska
18:06:09
07.01.2019
07.01.2019
T
-> ondie: , -> MVM: super, tak to bude asi lepší než nějaká čína
17:47:11
07.01.2019
07.01.2019
MVM
-> ondie 07.01.19 17:39:21: Ano přesně tak taky takovej někde mám