T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:39:21
07.01.2019
ondie
-> T: origo oleják Fa/Fe skoda motorsport
17:36:55
07.01.2019
Nemá někdo tušení z čeho by to mohlo být ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.01.2019 17:36:55
15:15:14
05.01.2019
-> Eidy: klika s vackou a vlozkama usazena, čekám na podložku pod rozvody a bude se pokračovat. Jinak je pár dílů naobjednano na další postup 4



-> Shader: jojo, čekal jsem kdo se ozve 3

Když bude zájem,můžu se kamaráda zeptat,jestli nechce nějaké udělat na kšeft... 4
14:54:29
05.01.2019
Shader
-> T 05.01.19 14:23:18: To jsou podložky pod "misku" ložiska na místo štítu? Taky bych je uvítal 3 , mám tam obyč podložky.
14:32:05
05.01.2019
Eidy
-> T: A jak to jde s motorem?
14:23:18
05.01.2019
Poslední díly,ještě zinek držáků a pak se to pokusím zapojit a zprovoznit...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.01.2019 14:23:18
08:43:29
29.12.2018
-> Antony: ten musí být 40

Nojo,ale zase má o dost větší garáž 8 3
17:50:07
28.12.2018
Antony - zrušená registrace
-> T 28.12.18 09:55:26: ty kráso, dobře ty s tím kavovarem 1 to ani Honza nemá1
10:23:01
28.12.2018
-> ZdrubT: můžu poradit jak na to,ale nezaručuji výsledek 4 8 40



-> Milan 136: no jeje 40
10:13:42
28.12.2018
Milan 136
-> T 28.12.18 09:55:26: kávovar na ponku je super věc1
10:11:30
28.12.2018
ZdrubT
Motor bych taky potřeboval, mohu ti nějakej přivézt na repas?2
09:55:26
28.12.2018
...takže se asi začne konečně tady něco dít.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.12.2018 09:55:26
09:53:36
28.12.2018
Všechno jsem nahazel zpět....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.12.2018 09:53:36
23:06:57
19.12.2018
Eidy
-> MVM: Já vím. Moment bez výkonu existuje, naopak ne. 4
23:04:36
19.12.2018
MVM
-> Eidy 19.12.18 22:57:59: Jenže Ty se do toho danýho ozubenýho kolečka zapřeš určitou silou(momentem) hned - kdežto na výkon potřebuješ aby se to kolečko motalo otáčkama. - viz. to jsou ty posunutý trojkový kola atd.
22:57:59
19.12.2018
Eidy
-> Tom Troll: No jo, jenže když zvedneš moment, tak se ti zvedne i co? Správně, výkon.

Ale jinak ano, souhlasím, že moment je to, co to všechno ničí. Třeba takový setrvačníky. 1
22:56:50
19.12.2018
MVM
-> Eidy 19.12.18 22:53:44: Ještě že Ty aspoň to mý štouchání bereš s humorem 4 dik 1
22:55:06
19.12.2018
MVM
-> Tom Troll 19.12.18 22:51:11: Tak jasná.. proto jsou dneska i u velkých TDI elektronicky omezený hodnoty momentu aby to celá převodovka a hnací komponenty vydržely.
22:53:44
19.12.2018
Eidy
-> MVM: Však jasně. Vždyť se tu jen pošťuchujeme. 4

Jen teď nevím, který z těch 2 motorů bych radši. To bych si musel spočítat na nějaký obecný graf průběhu. 1
Extreme Tyres