skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:39:21
07.01.2019
07.01.2019
ondie
-> T: origo oleják Fa/Fe skoda motorsport
15:15:14
05.01.2019
05.01.2019
T
-> Eidy: klika s vackou a vlozkama usazena, čekám na podložku pod rozvody a bude se pokračovat. Jinak je pár dílů naobjednano na další postup
-> Shader: jojo, čekal jsem kdo se ozve
Když bude zájem,můžu se kamaráda zeptat,jestli nechce nějaké udělat na kšeft...
-> Shader: jojo, čekal jsem kdo se ozve
Když bude zájem,můžu se kamaráda zeptat,jestli nechce nějaké udělat na kšeft...
14:54:29
05.01.2019
05.01.2019
Shader
-> T 05.01.19 14:23:18: To jsou podložky pod "misku" ložiska na místo štítu? Taky bych je uvítal , mám tam obyč podložky.
14:32:05
05.01.2019
05.01.2019
Eidy
-> T: A jak to jde s motorem?
14:23:18
05.01.2019
05.01.2019
T
Poslední díly,ještě zinek držáků a pak se to pokusím zapojit a zprovoznit...
08:43:29
29.12.2018
29.12.2018
T
-> Antony: ten musí být
Nojo,ale zase má o dost větší garáž
Nojo,ale zase má o dost větší garáž
17:50:07
28.12.2018
28.12.2018
Antony - zrušená registrace
-> T 28.12.18 09:55:26: ty kráso, dobře ty s tím kavovarem to ani Honza nemá
10:23:01
28.12.2018
28.12.2018
T
-> ZdrubT: můžu poradit jak na to,ale nezaručuji výsledek
-> Milan 136: no jeje
-> Milan 136: no jeje
10:13:42
28.12.2018
28.12.2018
Milan 136
-> T 28.12.18 09:55:26: kávovar na ponku je super věc
10:11:30
28.12.2018
28.12.2018
ZdrubT
Motor bych taky potřeboval, mohu ti nějakej přivézt na repas?
23:06:57
19.12.2018
19.12.2018
Eidy
-> MVM: Já vím. Moment bez výkonu existuje, naopak ne.
23:04:36
19.12.2018
19.12.2018
MVM
-> Eidy 19.12.18 22:57:59: Jenže Ty se do toho danýho ozubenýho kolečka zapřeš určitou silou(momentem) hned - kdežto na výkon potřebuješ aby se to kolečko motalo otáčkama. - viz. to jsou ty posunutý trojkový kola atd.
22:57:59
19.12.2018
19.12.2018
Eidy
-> Tom Troll: No jo, jenže když zvedneš moment, tak se ti zvedne i co? Správně, výkon.
Ale jinak ano, souhlasím, že moment je to, co to všechno ničí. Třeba takový setrvačníky.
Ale jinak ano, souhlasím, že moment je to, co to všechno ničí. Třeba takový setrvačníky.
22:56:50
19.12.2018
19.12.2018
MVM
-> Eidy 19.12.18 22:53:44: Ještě že Ty aspoň to mý štouchání bereš s humorem dik
22:55:06
19.12.2018
19.12.2018
MVM
-> Tom Troll 19.12.18 22:51:11: Tak jasná.. proto jsou dneska i u velkých TDI elektronicky omezený hodnoty momentu aby to celá převodovka a hnací komponenty vydržely.
22:53:44
19.12.2018
19.12.2018
Eidy
-> MVM: Však jasně. Vždyť se tu jen pošťuchujeme.
Jen teď nevím, který z těch 2 motorů bych radši. To bych si musel spočítat na nějaký obecný graf průběhu.
Jen teď nevím, který z těch 2 motorů bych radši. To bych si musel spočítat na nějaký obecný graf průběhu.