skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> havlik: kde, za kolik?
kurvy
-> T 28.10.10 07:59:57: No já to myslel spíš tak, že ani na jaře to stejně nepojede 

-> M@rtin: print screen a uložit 

havlik 27.10.10 12:09:32 napsal:
→ T: kdepak nic nebude:) ale na jaře vás tam přijedu
všechny spráskat
Tuhle větu by jsme si měli všichni někam napsat, aby jsme na ní do jara nezapomněli

→ T: kdepak nic nebude:) ale na jaře vás tam přijedu
všechny spráskat

Tuhle větu by jsme si měli všichni někam napsat, aby jsme na ní do jara nezapomněli




-> havlik: : mě spráskáš, to nemam strach, že ne
ale na čumendu ani nejedeš?
-> U-Geen: : no jasný,ale já pro tohle nejsem
vzhledem k tomu,že mam na autě carbon jako takovej, tak tam patlat folii?
-> Tuner#2: : no aby jsi se nedivil
jen pořád zůstává otázka, jestli to vážně dostaví



-> U-Geen: : no jasný,ale já pro tohle nejsem


-> Tuner#2: : no aby jsi se nedivil



-> havlik 27.10.10 12:09:32: Tak ten byl dobrej



-> T: jako karbon :) bila by se mi moc nelibila
-> T: kdepak nic nebude:) ale na jaře vás tam přijedu všechny spráskat

-> havlik: : no já myslel civilem, nebo s někym 

-> T: nejedu leda že by to tam tlačil

-> havlik: : tak to si to radši necham znova nalakovat
ikdyž něco takového jsem čekal
co ty s Mostem? jedeš vlastně nebo ne?



co ty s Mostem? jedeš vlastně nebo ne?

-> T: no asi záleží jak kde ale prej čistá bílá na 120tku včetně přípravy 19tis
-> U-Geen: : jako carbon? to snad ne
jedině tu bílou...mam bílé doplňky v motoru a na nápravách...tak možná
-> Eidy: : jo tohle jsemviděl na tý AK47, je to pěkný, jen by mě zajímalo, co to stojí



-> Eidy: : jo tohle jsemviděl na tý AK47, je to pěkný, jen by mě zajímalo, co to stojí


-> T: tak samolepku :-)
-> Eidy: : no ale napdlo mě to, ale v bílé
nebo mě pořád láká ten carbon
ale na takovou plochu se asi necítím
no ještě tam neni a lepidlo radši neee






-> T: Nech tu kapotu takhle. Kažej dává na světlý auta černý kapoty, tak ty si dej na černý auto světlejší kapotu
Zakápnul jsi všechny šrouby lepidlem?

Zakápnul jsi všechny šrouby lepidlem?

-> eRkos: : to mě moc těší, že se ti líbí, lae výroba určitě nebude, za 1. jsem rád, že ho mám a zatím pokud vím, tak snad na erku jsem jediný a rád bych,aby to tak zůstalo :-) a za 2. by to bylo vážně moc a moc drahý a už jsem to tu říkal, že to dělam jakéo amatér, takže dělat to pro peníze, to nee, že nejsem schopen ručit za kvalitu...
Viem ze teraz na tych foto ide o tiahlo ale ja aj tak neviem spustit z oci to karbonove lizatko.. Kolko by stalo keby som si dal niečo take u teba vyrobit? 
