
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
16:30:04
17.10.2016
17.10.2016

T
nemá někdo na víkend na půjčení podvalník ? 

21:32:07
04.10.2016
04.10.2016

T
-> vhml: nevím, je to snad nějaká míchaná té lakovny, jinak je to prášek, co zařizoval Eidy....
21:29:07
04.10.2016
04.10.2016

vhml
-> T 04.10.16 21:26:08: to je metalíza ze zlatýho zrní?
Já asi zůstanu u origo polepu
m-hurt.kei.pl/fotki2/Kopi
a%20M80124-1.JPG
Já asi zůstanu u origo polepu
m-hurt.kei.pl/fotki2/Kopi
a%20M80124-1.JPG21:26:08
04.10.2016
04.10.2016

T
-> mirecek.666: ještě jsem ho nezkoušel 
-> vhml: na tohle se nemusíš ženit
-> Tuner#2: nojo, nějak to začalo jednim a pak se to zvrtlo


-> vhml: na tohle se nemusíš ženit

-> Tuner#2: nojo, nějak to začalo jednim a pak se to zvrtlo

21:25:45
04.10.2016
04.10.2016

T
-> mirecek.666: ještě jsem ho nezkoušel 
-> vhml: na tohle se nemusíš ženit
-> Tuner#2: nojo, nějak to začalo jednim a pak se to zvrtlo


-> vhml: na tohle se nemusíš ženit

-> Tuner#2: nojo, nějak to začalo jednim a pak se to zvrtlo

21:17:36
04.10.2016
04.10.2016

Tomaso435
ty voe ty hevery


20:42:45
04.10.2016
04.10.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: No to mě ho vyndej, Ty ho máš taky? 
Pro mě to byl nej svatební dar a když vidím tohle, tak budem muset udělat někdy sraz heverů a udělat pěkný fotky - třeba na vánoční party - takže do té doby zákaz používání aby se neodřel

Pro mě to byl nej svatební dar a když vidím tohle, tak budem muset udělat někdy sraz heverů a udělat pěkný fotky - třeba na vánoční party - takže do té doby zákaz používání aby se neodřel

20:25:41
04.10.2016
04.10.2016

mirecek.666
-> vhml: no hele na škodovku, já to tahám dost po zemi. Když to chci ted zvednout, tak musim předkem na něco vyjet:-D vzadu jsem si na příčce motoru udělal zdvíhací bod a tam to jde už dobře
20:21:20
04.10.2016
04.10.2016

vhml
-> T: ty ses taky ženil? 
-> mirecek.666 04.10.16 20:18:33: mám ho už asi druhým rokem a super. Má to asi 8cm takže se horkotěžko nechá dostat i pod Mazdu. Na škodovku úplně bez problému a krásně si zvedáš auto za ramena.

-> mirecek.666 04.10.16 20:18:33: mám ho už asi druhým rokem a super. Má to asi 8cm takže se horkotěžko nechá dostat i pod Mazdu. Na škodovku úplně bez problému a krásně si zvedáš auto za ramena.
20:18:33
04.10.2016
04.10.2016

mirecek.666
to je ale pěkný zdvíhátko:-) jak je to vysoký? respektive na jak nízký auto to je:-)
19:12:06
19.09.2016
19.09.2016

T
-> Antony: :


16:08:50
19.09.2016
19.09.2016

Antony - zrušená registrace
-> T 19.09.16 14:34:06: po který zimě? 

14:34:06
19.09.2016
19.09.2016

T
-> Vojťas: člověče bohužel nic :-( nejdřív jsem byl nemocen a teď jsem 2 měsíce pracovně na tom tak, že se domu chodim jenom vyspat :-( ale Most se moc těším 
a novinky možná po zimě, uvidíme

a novinky možná po zimě, uvidíme

13:42:31
19.09.2016
19.09.2016

Vojťas
-> T: tak podzim se blizi, neco noveho? 

21:42:49
18.08.2016
18.08.2016

mira76
čauky,
předpokládám že si s motorem na max. objemu co to jde, nebo jde tam dát i motor ze 130tky a převrtat uložení vložek, dát větší s klikou z fábie a mít z toho objem 1500ccm?
Po technické stránce, jde motor ze 130tky hodně poznat na STK?
předpokládám že si s motorem na max. objemu co to jde, nebo jde tam dát i motor ze 130tky a převrtat uložení vložek, dát větší s klikou z fábie a mít z toho objem 1500ccm?
Po technické stránce, jde motor ze 130tky hodně poznat na STK?
21:22:42
18.08.2016
18.08.2016

T
-> Tuner#2: no jistě....a který ? 

21:17:25
18.08.2016
18.08.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
20:43:21
18.08.2016
18.08.2016

T
-> Tuner#2: hotovo 
tady sice neni,ale už je na seznamu fotek, co se budou vyvolávat
byla by v plném ? 

tady sice neni,ale už je na seznamu fotek, co se budou vyvolávat
byla by v plném ? 
16:47:26
18.08.2016
18.08.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: To je porad kecu, ze fotky budou v zime, ale kdyz je clovek doda jeste ten vecer, tak se tady tejden nic nedeje


T/Éro

