T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:58:34
22.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: a proč tam nedáš kotouč co mám já, nebo Eidy? Vždyť se vejde do 13" + 4pistek a je převlečnej. . .
19:40:30
22.07.2016
mirecek.666
-> T: mám kotouče i s brzdičema, ted co mám na zadku nechceš?:-)
19:28:16
22.07.2016
havlik
-> T: A co resis? Dej si kotouč jaký chceš a podle toho pak vyrobis držák pro brzdic ne?
17:22:45
22.07.2016
-> havlik: to neni, když nebudeš mít dostatečný klobouk na převlečení ( případné vyfrézování ) tak jak by jsi ho tam dostal ? 4
17:19:45
22.07.2016
havlik
-> T: Jak si tam das kotouc je celkem fuk.
17:13:39
22.07.2016
-> havlik: to vypadá na kotouč na náboji zezadu, což bych nerad.....ale jinak to nevypadá zle rozměrově....
14:44:40
22.07.2016
havlik
-> T 22.07.16 14:41:23: já ne ale tady pan Petr skoda-virt.cz/cz/.../2698 -petr-dnx-skoda-105l

jen vim jak ten brzdič vypadá a je nižší oproti těm vw dily.iautodily.cz/foto_ob r-116965-a.jpg
14:41:23
22.07.2016
-> havlik: máš oměřené nebo vyzkoušené ?
14:30:47
22.07.2016
havlik
z 306 zadní
11:01:46
22.07.2016
-> Eidy: ještě se mi líbí jeden brzdic, ktery vypadá zajímavě, ale nemám právě rozměr...tohle je vsechno jezky, ale strašná raketa 8



-> vhml: nejde jen o průměr kotouče, ale i o průměr klobouku 4
10:57:50
22.07.2016
vhml
Možná brzdice z MX5 NA? To má vzadu asi 230mm kotouče.
10:42:42
22.07.2016
Eidy
-> T: A o co přesně Ti jde? Rozměry koncernovýho brzdiče máš. Ale chceš menší? To fakt jedině třeba takhle: www.wilwood.com/Calipers/ CaliperList.aspx?subname=C o...

nebo www.wilwood.com/Calipers/ CaliperList.aspx?subname=H M...

Ale to jsou hrozný rance za takovou věc. Hydromechanický brzdiče jsou všechny podobně veliký.
10:18:28
22.07.2016
-> Eidy: jasně, moc děkuju 40



-> vhml: na předku jsou 2500.....hledám zadek 4
10:09:28
22.07.2016
vhml
-> T 22.07.16 09:27:17: nestačí koupit do 4 pístu pořádný destičky?
09:39:17
22.07.2016
Eidy
09:27:17
22.07.2016
hledám po netu rozměry brzd a nacházím kotouče a destičky,ale nemůžu najít nikde brzdiče....neví někdo kde dohledat ?
10:20:51
13.07.2016
-> m8rinek: to neni blbej nápad...



-> vhml: já jen zatím dojel od benzínky,ale Eidy říkal, že v pohodě a když se nad tím zamyslíš jak je původní hadice a jak to bude teď do "komínu", ta by to fungovat mělo 4
09:34:02
13.07.2016
Eidy
-> vhml: Ne, ale baví nás rozlitej benzín v kufru. 4
upraveno 1x, naposled 13.07.2016 09:34:27
09:29:57
13.07.2016
vhml
A takhle řešený hrdlo funguje? Já už o tom přemýšlel, ale zavrhnul to s tím, že mi to akorát namísto ven poteče do kufru.
00:05:00
13.07.2016
Eidy
-> T: Fotky u mě v kartě.
Extreme Tyres