skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
08:44:21
24.10.2016
24.10.2016

onba
Ne, šedivá perleť, originál stav... Jen podvozek a OZta.
05:59:19
24.10.2016
24.10.2016

ZdrubT
Tak hodně štěstí a pevné narvy při opravě vozu. Snad se oprava neprotáhne na pár let, jako u mě.
21:01:41
23.10.2016
23.10.2016

spyker
-> Tuner#2: černej s červenou kapotou a bílejma narázníkama ne.To je kamaráda.
-> T: Přeji brzké uzdravení a ať je auto rychle pokupě
-> T: Přeji brzké uzdravení a ať je auto rychle pokupě

20:00:11
23.10.2016
23.10.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> onba 23.10.16 19:40:08: Černej? Aha, tak to sorry, nějak si Tě neumím přiřadit k nicku 

19:40:08
23.10.2016
23.10.2016

onba
Jsem tam pravidelne na volné jízdy. Jezdím s hulicim kadettem gsi. A zdraví jsem tě u na bouraného erka
18:59:40
23.10.2016
23.10.2016

Nwkt
-> T: Držím palce
18:15:52
23.10.2016
23.10.2016

Tomaso435
-> T: tak ukaž jak hrozný to je ;) přeci jenom erko je papírák, tak to asi nejenom mě zajimá jak ta rána dopadla.
17:58:39
23.10.2016
23.10.2016

T
pro začátek koupím přední 2 oké čelo + zadní čelo
17:58:06
23.10.2016
23.10.2016

T
-> Deacon: díky , snad to nebude dlouho trvat 

11:04:38
23.10.2016
23.10.2016

Deacon
-> T: Tome drž se, přeji brzké uzdravení a ať to dáš co nejdřív do pořádku, aby jsme se na jaře někde sešli 

23:20:26
22.10.2016
22.10.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> onba 22.10.16 20:56:49: Tys byl v Mostě? Čím?
20:56:49
22.10.2016
22.10.2016

onba
Ahoj, bylo mi te dnes lito, ale to das dohromady. Uz mas nejaky rozsah skod?
15:54:46
18.10.2016
18.10.2016

T
-> Antony: připomenu 

20:09:47
17.10.2016
17.10.2016

Antony - zrušená registrace
-> T: jaký harampadi? Zubní kartáček a kreditka stačí 

18:28:10
17.10.2016
17.10.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 17.10.16 17:21:58: Nooo snad to má nafukovací 

17:21:58
17.10.2016
17.10.2016

T
-> Tuner#2: a ke komu si dáte všechno harampádí, když Eidy má jen kombíka 

16:42:34
17.10.2016
17.10.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
16:30:04
17.10.2016
17.10.2016

T
nemá někdo na víkend na půjčení podvalník ? 

21:32:07
04.10.2016
04.10.2016

T
-> vhml: nevím, je to snad nějaká míchaná té lakovny, jinak je to prášek, co zařizoval Eidy....
21:29:07
04.10.2016
04.10.2016

vhml
-> T 04.10.16 21:26:08: to je metalíza ze zlatýho zrní?
Já asi zůstanu u origo polepu
m-hurt.kei.pl/fotki2/Kopi
a%20M80124-1.JPG
Já asi zůstanu u origo polepu
