skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:17:11
02.11.2016
02.11.2016

sikula
-> Antony - zrušená registrace 31.10.16 21:06:46: Tome, jak píše Tonda.. Držím palce.
21:06:46
31.10.2016
31.10.2016

Antony - zrušená registrace
-> T: výjezd ze zatáčky, moc plynu, pozdě kontra. Přetáhlo tě to. Pak už s tím nešlo vůbec nic dělat. Myslím, že Šikula, říkal, když jsi byl ještě na asfaltu, " kluci, to jsou svodidla" a měl bohužel pravdu 

20:56:56
31.10.2016
31.10.2016

T
levej zadek je vidět pomuchlanej + je celý +- o 1 cm zlomený, druhá strana asi i s tím nebo nevím, že příčka mi přijde OK a předek je podběh na výměnu, kus vaničky, lehce bouchlá nádrž a pravý podběh je taky tak +- o 1 cm vyosený......takže tak :-/
-> Vojťas: , -> Antony: a jste schopný mi říct, co se tam stalo ? vůbec si tu zatáčku nepamatuju
-> Vojťas: , -> Antony: a jste schopný mi říct, co se tam stalo ? vůbec si tu zatáčku nepamatuju

19:55:02
31.10.2016
31.10.2016

Antony - zrušená registrace
-> T: přesně jak píše Vojťas, každopádně držím palce, takhle to nevypadá až tak zle. 

19:45:35
31.10.2016
31.10.2016

Vojťas
-> T: Takhle to nevypada zle...stal jsem taky nad tou zatačkou a když jsi vyjel ven brzdil sem očima...a pak se mi uplne sevřel žaludek, bylo mi z toho hrozně. Tak že držím palce 

19:43:23
31.10.2016
31.10.2016

Eidy
-> T: No slušný. A jak to vypadá po obhlídce škod? Ještě něco dalšího, než jsme si mysleli?
19:37:44
31.10.2016
31.10.2016

Nwkt
-> T: A před odstrojením?
19:37:09
31.10.2016
31.10.2016

Luky
-> T: takhle to vypadá jen jako stavba další evoluce 

18:39:19
31.10.2016
31.10.2016

T
.
17:28:59
31.10.2016
31.10.2016

T
Příspěvek smazal moderátor - minno
20:23:14
30.10.2016
30.10.2016

T
-> Nwkt: , -> Milan 136: nechte se překvapit, ale všechno nejde
-> havlik: koukni, dík

-> havlik: koukni, dík

20:21:41
30.10.2016
30.10.2016

Milan 136
-> Nwkt 30.10.16 20:18:11: to jsem říkal včera, že je teď ideální příležitost udělat karbonový erko

20:20:42
30.10.2016
30.10.2016

havlik
-> T: vaničku kufru mam kompletní, myslim podívam se
20:18:11
30.10.2016
30.10.2016

Nwkt
-> T: Neuděláš to karbonový?
20:17:39
30.10.2016
30.10.2016

T
pár dílů, ktere koupím kdyby někdo věděl....
přední levý podběh a vanička kufru a jestli někdo ví o někom na výrobu laminátových dílů ( o něčem vím,ale co kdyby se našel někdo blíž nebo levnější )
přední levý podběh a vanička kufru a jestli někdo ví o někom na výrobu laminátových dílů ( o něčem vím,ale co kdyby se našel někdo blíž nebo levnější )
20:15:25
30.10.2016
30.10.2016

T
-> Pavell: , -> Danster: : díky klucí 

08:39:29
25.10.2016
25.10.2016

Danster
-> T: Hlavně že jsi celej. Auto jsem neviděl, ale snad až ti bude líp to dáš postupně dokupy a bude to zase paráda 

19:43:00
24.10.2016
24.10.2016

Pavell
Auto určitě opravíš. Hold to jsou závody a nehody stávají, může se to stát komukoli, kdekoli.
Přeju brzké uzdravení vás obou.
Přeju brzké uzdravení vás obou.

15:58:34
24.10.2016
24.10.2016

T
všem díky, krk zatím bolí, ale snad to bude dobré a pak zajdu do garáže kouknout na škody....
11:55:44
24.10.2016
24.10.2016

Fifa
Tome hlavně že jsi nezraněný, no a držím palce při opravách až se trochu oklepeš. Určitě přijdeš na další vylepšení a vychytávky. 
