T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

23:10:49
05.11.2016
-> CpEaRjHaY-průserář: díky :-)

jinak mám stejnou otázku jako ZdrubT 4



-> Antony: koukni na fotku č.32 4 když říkám žádná hlína, tak žádná hlína 4
22:44:48
05.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 05.11.16 22:43:19: Pod tím to bylo hezky vybroušený nějakým polohrubým smirkem a i přední čelo pod louplým kitem vypadalo jak hliníkové.
22:43:19
05.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: Mě to přišlo, že ten kit se loupnul z hliny, no. Jsem fakt slepej.
22:32:39
05.11.2016
Eidy
-> Antony: A jak bys chtěl navařit hliníkovej lem (a kde bys ho sehnal?) na ocelovej blatník? Věř nám, co není kompozit, to je čistě ocel.4
22:27:16
05.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 05.11.16 19:39:02: Jezdit na 80% neznamená nebourat a pokud budu jezdit na 80%, tak rozhodně nebudu s 90 koňovým autem jezdit Most pod 2:15 a bude to nuda. A pokud budeš hledat tu mez mezi nudou a zábavou jak už tu psal tuším Nepér v tématu o Mostě, tak se s něčím takovým prostě musí počítat.
22:06:09
05.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: tak alespoň zadní lem byl částečně z hliníku, neblbni mi hlavu, snad nejsem slepej.
21:47:06
05.11.2016
ZdrubT
-> CpEaRjHaY-průserář 05.11.16 21:34:32: A od koho máš díly na stovečku ty a jak pasujou? Třeba ty nárazníky?
21:34:32
05.11.2016
CpEaRjHaY-průserář
Z laminátu se dá sehnat téměř všechno:

krajansky.wz.cz/?p=2& c=...

www.mkkosa.cz/ambitioncar /100-110r-coupe

Krom předního čela není problém nic.

Jinak držím palce pro brzký návrat4
21:11:19
05.11.2016
-> Mates: ono to je horší 3



-> Antony: hliník nemám nikde na autě, jenom lamino a carbon a asi zase něco bude dalšího, co byl jenom plech 40



-> Tuner#2: nemělo by to být snad tak hrozné, jen ten lak bude záležet za kolik kde seženu 8 10



-> MVM: jo to s tím provazem jsem si taky říkal,ale snad to nebude tak hrozný...uvidíme, až do tho píchnu a budu pasovat jak to je všechno rovně nebo není....uvidíme, každopádně zatím mám chuť a sílu se do toho pustit, uvidíme jak to bude s financema, že jak píšeš....s dílama to bude horší,asi budu muset jít svojí cestou 40

jo a hranici už znám a doufám, že jsem poučen......8
20:09:54
05.11.2016
m8rinek
-> Antony: zadní byly asi těžko z hliníku....
19:39:02
05.11.2016
MVM
-> T 05.11.16 19:07:51: Ač mi dáváš za pravdu,věř že nejvíc zkušeností a starostí z toho máš Ty. 90%lidí tady si ty autá dělá ve volným čase,z vydělaných peněz vlastníma rukama.. Takže po té co nehodu (naštěstí na okruhu a ne rally nebo vrchy)rozchodí bez újmy na zdraví - tak musí shánět (dneska čím dál cennější,málo dostupný) díly a opravit si to co nejvíc svépomocí. Takže to člověka neskutečně se*e 8 Ber z toho jen to pozitivní,máš jistě mnoho lidí co tě podpoří. Vždy se najdou ale i škodolibí. Důležitý je jet příště na 80%. Tj jako při běhu se nezadýchat a moct při běhu mluvit,je stejný v autě jet a pritom vědět kdo stojí u trati,kdo fotí ,kdo mává ,kterej kámoš se tutam dívá i s přítelkyní - a přitom jet svižně a rychle..mít tam tu rezervu.A to je na závodění nejtěžšší najit ten limit. Ty už dnes vís kde leží - podstatná věc je rozeznat jeho hranicci kdy už jsem tam a zvolnit.. Já tomu nevěřil - ale s profi závodníkem jsem to v autě zažil mockrát ale bez tréniku to nejde. (Proto taky nedejbůh trefit Sko - tak si skoro hledám větev a provaz) 3
19:38:18
05.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.11.16 19:28:59: tak to joo, ja koukal na zadní, že byly z hliníku. jj, ono se nezdá, ale je to mraky práce a peněz. Ale Tom to dá, o to se nebojím 4
19:28:59
05.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 05.11.16 19:25:14: To byl laminát ty přední 4 a asi se moc sehnat nedají 8



Ono se to nezdá, ale jen povrchové díly a lak budou stát hodně, ale těší mě jak to -> T: bereš za správný konec 4
19:25:14
05.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> T 05.11.16 19:09:27: myslel jsem, že půjdeš o5 do hliníku 4
19:21:24
05.11.2016
Mates
-> T: Čekal jsem to horší, přes zimu ji zpravíš 4
19:09:27
05.11.2016
i nějaký díl se včera přivezl....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.11.2016 19:09:27
19:07:51
05.11.2016
-> MVM: pravdu máš, bylo to vše jen o emocích, které jsem neudržel na uzdě 8





-> radekp: tady jsem se přesvědčil, že stačí jen trocha vody a motor není třeba

8 3



díky všem, dělám co můžu, abych jezdil...tak uvidíme jak to bude dlouho trvat a jak to bude náročný 4 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.11.2016 19:07:51
18:22:09
05.11.2016
Nwkt
-> T: čekal jsem to horší 4 hlavně že jseš ok, auto dáš do kupy vždycky
17:28:12
05.11.2016
radekp
-> T: musí to být skličující..ale pokud to jde opravit, tak hup na to...ať Tě to nežere...štěstí, že to nebylo silným motorem...
Extreme Tyres