Já už tak dobré výsledky nemám, ale je na čase se smířit se stářím
Motor jede jako blázen, brzdy brzdí ( ikdyž tentokrát jsem jim asi dal za uši ), podvozek funguje…. Takže jen moje ruce a hlava mají rezervy….
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
07:35:02
18.04.2024
18.04.2024
T
-> havlik 17.04.24 08:16:51: OK
-> JuroSport 17.04.24 09:23:55: jojo Havel.....tohle se docela povedlo, ale cesta je ještě dlouhá ke spokojenosti a hlavně třeba větším dílům
-> JuroSport 17.04.24 09:23:55: jojo Havel.....tohle se docela povedlo, ale cesta je ještě dlouhá ke spokojenosti a hlavně třeba větším dílům
09:23:55
17.04.2024
17.04.2024
JuroSport
-> T 17.04.24 07:49:33: Velice pekné výsledky, sám sa už dlhší čas zaoberám myslienkou výroby niektorých dielov do interiéru a som sa chcel opýtať odkial berieš materiál či z alíka al tak prípadne niečo domáce a už vídím, Havel :)
Vyzerá to naozaj super!
Vyzerá to naozaj super!
08:16:51
17.04.2024
17.04.2024
havlik
-> T: super tak si to předáme nějak, třeba na běšinech jestli jedeš. Případně když pojedeš přes Beroun někam tak se můžeme potkat.
07:46:36
17.04.2024
17.04.2024
T
-> Eidy 16.04.24 22:50:54: právě, to je všude samej carbon, nuda
-> radekp 17.04.24 07:05:40: tenhle kryt ano, ale už jsem pár méně úspěšných pokusů s krytama na tunelu…
Co bude ještě uvidím, zatím tápu a zkouším a prepreg nehrozí s tímhle se dá dělat spousta věcí
-> havlik 17.04.24 07:20:06: chtěl jsem to vyhodit, takže klidně je to tvoje
-> radekp 17.04.24 07:05:40: tenhle kryt ano, ale už jsem pár méně úspěšných pokusů s krytama na tunelu…
Co bude ještě uvidím, zatím tápu a zkouším a prepreg nehrozí s tímhle se dá dělat spousta věcí
-> havlik 17.04.24 07:20:06: chtěl jsem to vyhodit, takže klidně je to tvoje
07:20:06
17.04.2024
17.04.2024
havlik
-> T 16.04.24 15:53:55: kdyby ses toho chtěl zbavit mám zájem:))
07:05:40
17.04.2024
17.04.2024
radekp
-> T: moc hezký výsledek! Byl to první pokus?
Já s tím experimentoval, ale tak pěkný výsledek jsem neměl.
Zůstaneš v amatérské rovině, nebo budeš dělat i na kšeft?
Další level prepreg +autokláv?
Já s tím experimentoval, ale tak pěkný výsledek jsem neměl.
Zůstaneš v amatérské rovině, nebo budeš dělat i na kšeft?
Další level prepreg +autokláv?
22:50:54
16.04.2024
16.04.2024
Eidy
-> T: Jako proč ne? Aspoň to zdůrazní kompozitní materiál.
15:53:55
16.04.2024
16.04.2024
T
-> Eidy 16.04.24 07:10:50: asi jo, přijde mi to jako zajímavá změna k té nekonečné černé
-> Majklsto 16.04.24 08:02:30: zvážím, ale asi to nabralo oproti mojí původní
S tím vakuem je to jiné, takže jsem dal asi o tkaninu víc než jsem musel…
-> Majklsto 16.04.24 08:02:30: zvážím, ale asi to nabralo oproti mojí původní
S tím vakuem je to jiné, takže jsem dal asi o tkaninu víc než jsem musel…
08:02:30
16.04.2024
16.04.2024
Majklsto
-> T: paráda. Kolik je úspora hmotnosti?
07:10:50
16.04.2024
16.04.2024
Eidy
-> T: Pecka. Necháš to takhle nebo půjdeš do karbonu?
20:58:31
15.04.2024
15.04.2024
T
Po hooodně dlouhé době jsem se dostal k tomu, abych si hrál se zbytečnostmi a místo neustálého patlání se pokouším o vakuovou infuzi…..
12:21:58
18.03.2024
18.03.2024
T
-> Pavel P@nkáč 18.03.24 09:35:11: pravdu máš no
09:35:11
18.03.2024
18.03.2024
Pavel P@nkáč
-> T: k těm leštěnejm limcům by to chtělo konečně již parkrát diskutované chrom narazniky:))
06:44:40
18.03.2024
18.03.2024
T
-> Fifa 17.03.24 21:24:42: taková klasika ohraná
21:24:42
17.03.2024
17.03.2024
Fifa
-> T: Výborný design kol Co mi to jen připomíná?
13:54:48
11.03.2024
11.03.2024
Eidy
-> minno: Mřížky pořád stejný. Kola mají jinou zlatou (lepší) a rantly jsou leštěný.
12:47:56
11.03.2024
11.03.2024
minno
-> T: Strieborné límce diskov? A vidím aj inú zadnú mriežku.
Vyzerá to fajn.
Vyzerá to fajn.
12:40:30
11.03.2024
11.03.2024
Eidy
-> T: Boží.