skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:23:29
23.12.2023
23.12.2023
hxmetalcasting
[ban do 06.01.2025 ]
Thank you for the place.www.hx-metalcasting.com/r
u/metal-casting-manufacutu
rers
Příspěvěk byl nahlášen jako závadný:
eidy: Spam
20:30:34
23.11.2023
23.11.2023
T
Prodám, výška 84 mm. Jeté cca 4 měsíce.
Původní nákupka zde race-shop.cz/filtry-pro-k arburatory/59516-univerzal ni-dvojity-sportovni-penov y-filtr-ramair-na-karburat ory-weber-dellorto.html
Původní nákupka zde race-shop.cz/filtry-pro-k arburatory/59516-univerzal ni-dvojity-sportovni-penov y-filtr-ramair-na-karburat ory-weber-dellorto.html
07:34:02
14.08.2023
14.08.2023
Deacon
-> T 03.08.23 20:51:15: parádička
13:16:11
04.08.2023
04.08.2023
Eidy
12:35:00
04.08.2023
04.08.2023
T
-> radekp 04.08.23 06:34:55: odvážel zeminu
06:34:55
04.08.2023
04.08.2023
radekp
-> T: přijel se štěrkem?
Takový člověk vy měl mít racing školu a předávat své zkušenosti...
Takový člověk vy měl mít racing školu a předávat své zkušenosti...
18:48:56
25.06.2023
25.06.2023
T
-> Eidy 25.06.23 16:45:20: mám jich mraky a spousta nových míst, tak dám nové do garáže…. Ještě na jednu čekám…
16:45:20
25.06.2023
25.06.2023
Eidy
Taky sis koupil fotky. Hezký.
20:01:02
29.05.2023
29.05.2023
T
Nechce někdo 1 pneu z R5 jako dekoraci ? Dostal jsem 2 a chtěl jsem jen jednu
21:22:25
28.05.2023
28.05.2023
T
21:17:58
28.05.2023
28.05.2023
Eidy
-> T 28.05.23 21:14:24: Takové fajn odpoledne.
07:09:43
09.05.2023
09.05.2023
T
-> MVM 08.05.23 21:14:05: je to možný, ale je to moje auto já se rozhodit nenechám, vzhledem k tomu, co jsem měl, tak pro mě to jede na okreskách až až a na okruhu je pořád málo koní a taky bych musel mít trošku jiné ruce, protože jak Eidy píše.....limit není auto, ale řidič
-> Eidy 08.05.23 21:24:01: aktuálně jsem rád, že jezdí a potřebuji ještě pár much vychytat a bude to cajk...pro mě je důležité, že můžu sednout a jet
-> Eidy 08.05.23 21:24:01: aktuálně jsem rád, že jezdí a potřebuji ještě pár much vychytat a bude to cajk...pro mě je důležité, že můžu sednout a jet
21:24:01
08.05.2023
08.05.2023
Eidy
-> T: -> Jozka: Tak pokud nejsi jelito, tak bys to vždycky dělal jinak, líp. To jsou prostě zkušenosti. Od sebe, od ostatních. Ale pořád si myslím, že můžeš být spokojený.
-> MVM: T mě svezl loni v Mostě a nejelo to vůbec špatně. Největší rezervy jsou u řidiče. Jak už to u nás amatérů bývá. Teď s pořádnou ECU to bude ještě o trochu lepší. A diskutovat s některými jedinci je házení hrachu na zeď.
-> MVM: T mě svezl loni v Mostě a nejelo to vůbec špatně. Největší rezervy jsou u řidiče. Jak už to u nás amatérů bývá. Teď s pořádnou ECU to bude ještě o trochu lepší. A diskutovat s některými jedinci je házení hrachu na zeď.
21:14:05
08.05.2023
08.05.2023
MVM
-> T: Pěkný výročí. Mnohé se nedožily ani půlky z toho.
Jinak jsi asi i špatně posbiral koníky do bloku. (Jak jsem se tady dočetl) Leč jsem se tě snažil se zastat...
Jinak jsi asi i špatně posbiral koníky do bloku. (Jak jsem se tady dočetl) Leč jsem se tě snažil se zastat...
21:07:32
08.05.2023
08.05.2023
T
-> Eidy 08.05.23 20:19:28: ale jaké generálky… dnes bych to zase dělal jinak
Jen asi 50, prostě jsem musel… ale ještě musím předělat ten plyn a doladit na brzdě…. Ale podlaha jede hezky
-> MATTESS 08.05.23 21:04:37: nojo, je to stará bába
Jen asi 50, prostě jsem musel… ale ještě musím předělat ten plyn a doladit na brzdě…. Ale podlaha jede hezky
-> MATTESS 08.05.23 21:04:37: nojo, je to stará bába