T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:17:58
28.05.2023
Eidy
-> T 28.05.23 21:14:24: Takové fajn odpoledne.4
21:14:24
28.05.2023
07:09:43
09.05.2023
-> MVM 08.05.23 21:14:05: je to možný, ale je to moje auto 3 já se rozhodit nenechám, vzhledem k tomu, co jsem měl, tak pro mě to jede na okreskách až až a na okruhu je pořád málo koní 4 a taky bych musel mít trošku jiné ruce, protože jak Eidy píše.....limit není auto, ale řidič 8 3







-> Eidy 08.05.23 21:24:01: aktuálně jsem rád, že jezdí a potřebuji ještě pár much vychytat a bude to cajk...pro mě je důležité, že můžu sednout a jet 5
21:24:01
08.05.2023
Eidy
-> T: -> Jozka: Tak pokud nejsi jelito, tak bys to vždycky dělal jinak, líp. To jsou prostě zkušenosti. Od sebe, od ostatních. Ale pořád si myslím, že můžeš být spokojený. 4

-> MVM: T mě svezl loni v Mostě a nejelo to vůbec špatně. Největší rezervy jsou u řidiče. Jak už to u nás amatérů bývá. Teď s pořádnou ECU to bude ještě o trochu lepší. A diskutovat s některými jedinci je házení hrachu na zeď.
21:14:05
08.05.2023
MVM
-> T: Pěkný výročí. Mnohé se nedožily ani půlky z toho.

Jinak jsi asi i špatně posbiral koníky do bloku. (Jak jsem se tady dočetl) Leč jsem se tě snažil se zastat...8
21:07:32
08.05.2023
-> Eidy 08.05.23 20:19:28: ale jaké generálky… dnes bych to zase dělal jinak 8 3

Jen asi 50, prostě jsem musel… ale ještě musím předělat ten plyn a doladit na brzdě…. Ale podlaha jede hezky 3



-> MATTESS 08.05.23 21:04:37: nojo, je to stará bába 3
21:04:37
08.05.2023
MATTESS
-> T 08.05.23 19:56:48: 15 Pěkné výročí
20:19:28
08.05.2023
Eidy
-> T: Tak zase po 2 generálkách musí vypadat dobře. Kolik km dneska?
19:57:23
08.05.2023
19:56:48
08.05.2023
Žádná leštěnka to není, ale na 50 vypadá zachovale 5 156 dneska datum prvního přihlášení před 50 rokama 40
20:23:22
29.04.2023
Díky pavučinovi na dnešní ladění…. 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.04.2023 20:23:22
21:31:18
09.04.2023
-> Eidy 09.04.23 21:22:31: dělal…5

Ladění snad prý na ulici a brzdu pak uvidíme 4
21:22:31
09.04.2023
Eidy
-> T: Pecička. Karbonovou ochranu jsi dělal nebo koupil? Až pojedeš brzdit, přijedu se podívat.
21:16:51
09.04.2023
-> ZdrubT: v podstatě je, jen teď čekám na Pavouka na odladění 5
21:12:06
09.04.2023
ZdrubT
Dobrá práce. Kdy bude celé auto hotovo?
20:47:30
09.04.2023
Interiér by skoro byl pro rok 2023 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.04.2023 20:47:30
07:58:34
30.03.2023
než koupím, tak nemá někdo v okolí Příbrami na půjčení synchrotest ?
15:55:43
27.03.2023
milanrejpid
-> T: ale nejses velkou část jsi udelal sám 4
07:04:58
27.03.2023
pánové díky, ale hlavní zásluhu má Milan s Pavučinou...já jsem taková podrž taška 3
21:36:31
26.03.2023
milanrejpid
-> T: není vůbec za co kamarade 4
Extreme Tyres