skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:36:50
01.05.2022
01.05.2022
havlik
-> T: jestli na to nemáš nějaký speciální nároky asi bych tu nějakou našel ve zbytkach
22:36:29
01.05.2022
01.05.2022
minno
-> T: a čo to je?
22:09:53
01.05.2022
01.05.2022
Eidy
-> T 01.05.22 20:36:43: no pěkný. Asi těžko samotnou kouli.
14:50:44
21.04.2022
21.04.2022
minno
-> T: Tak hlavne, že to brzdí dobre.
Veľkosť platničky práveže nemá moc vplyv na silu brzdenia, tam je to hlavne o tepelnej kapacite brzdy.
Veľkosť platničky práveže nemá moc vplyv na silu brzdenia, tam je to hlavne o tepelnej kapacite brzdy.
16:52:41
20.04.2022
20.04.2022
Eidy
-> T: Potvrzuju, že to brzdí moc pěkně.
16:19:16
20.04.2022
20.04.2022
T
-> Mates 19.04.22 12:27:27: díky, ale ještě není úplně podle představ
-> minno 19.04.22 09:22:46: nejsem si jistý, jestli tam není 22 HBV, ale jistý si nejsem....
chtěl jsem tam mít 13" s roztečí 130 a chtěl jsem držák mít zezadu nápravy a ne mezi nápravou a nábojem.....jinak s dostatečnýma podložkama tam dám i plecháče škodovácký
nejsem si jistý, jestli je to úplně o pístku....taky záleží na ploše destičky, ne ? Jinak jsem ve středu vezl Eidyho v Mostě a můžeš se ho zeptat jak to brzdí nejvíc jsem brzdil skoro ze 170 a bez problému.....vpředu jsou chlazený 4P s 2500 deskama, jinak ty zadní jezdím ATE
-> minno 19.04.22 09:22:46: nejsem si jistý, jestli tam není 22 HBV, ale jistý si nejsem....
chtěl jsem tam mít 13" s roztečí 130 a chtěl jsem držák mít zezadu nápravy a ne mezi nápravou a nábojem.....jinak s dostatečnýma podložkama tam dám i plecháče škodovácký
nejsem si jistý, jestli je to úplně o pístku....taky záleží na ploše destičky, ne ? Jinak jsem ve středu vezl Eidyho v Mostě a můžeš se ho zeptat jak to brzdí nejvíc jsem brzdil skoro ze 170 a bez problému.....vpředu jsou chlazený 4P s 2500 deskama, jinak ty zadní jezdím ATE
12:27:27
19.04.2022
19.04.2022
Mates
-> T: krásná garáž a stolek . Snad už taky po létě bude v garáži
09:22:46
19.04.2022
19.04.2022
minno
-> T: A aké si mal požiadavky? :) Nie je 32 mm piestik moc málo? HBV máš klasiku eMko 19 mm? Brzdí to dobre?
Ja mám 34 mm, ale možno by to znieslo aj viac. Väčšinou tu majú 38 mm a brzdič z Octavie.
Ale zas na druhú stranu, pri delenom 4-piestiku vzadu je tam tiež len 34 mm.
Ja mám 34 mm, ale možno by to znieslo aj viac. Väčšinou tu majú 38 mm a brzdič z Octavie.
Ale zas na druhú stranu, pri delenom 4-piestiku vzadu je tam tiež len 34 mm.
17:13:38
18.04.2022
18.04.2022
T
-> minno 18.04.22 12:49:56: našel jsem pístek 32 mm a dejme tomu saxo vts(dávalo se to ale na více aut )
Co tam zatím kdo má teda ? Já měl jasné požadavky a vyšlo z toho tahle konfigurace.
-> radekp 18.04.22 16:29:29: koukal jsem na ece homo a zrovna se vracím z dovolené
Co tam zatím kdo má teda ? Já měl jasné požadavky a vyšlo z toho tahle konfigurace.
-> radekp 18.04.22 16:29:29: koukal jsem na ece homo a zrovna se vracím z dovolené
16:29:29
18.04.2022
18.04.2022
radekp
-> T: díky, nápodobně. Rodina, kamarádi... Kdykoliv mám pokoj prázdný a ledničku plnou!
12:49:56
18.04.2022
18.04.2022
minno
-> T 18.04.22 11:39:08: Aha, a nemáš to niekde presne poznačené? Sondujem, aké má kto vzadu brzdiče.
11:39:08
18.04.2022
18.04.2022
T
-> Eidy 14.04.22 21:09:49: to doufám, díky
-> radekp 16.04.22 12:48:46: dveře máš u mě kdykoliv otevřené
-> Vojťas 17.04.22 13:44:10: cca 7,5 X 4,5 m, ponk a regály dám do té druhé o stejném rozměru
Jinak všechno co postavíš, bude to malé já už udělal malý skládek pod schodama a plánuju podsklepit terasu už
-> minno 18.04.22 08:51:19: dávalo se to snad na 206 gti a Saxo vts a průměry se dělají asi dva, ale v hlavě to nemám.....
-> radekp 16.04.22 12:48:46: dveře máš u mě kdykoliv otevřené
-> Vojťas 17.04.22 13:44:10: cca 7,5 X 4,5 m, ponk a regály dám do té druhé o stejném rozměru
Jinak všechno co postavíš, bude to malé já už udělal malý skládek pod schodama a plánuju podsklepit terasu už
-> minno 18.04.22 08:51:19: dávalo se to snad na 206 gti a Saxo vts a průměry se dělají asi dva, ale v hlavě to nemám.....
08:51:19
18.04.2022
18.04.2022
minno
-> T: Aké máš ty zadné brzdiče? Myslím typ, z akého auta a hlavne priemer piestiku?
13:44:10
17.04.2022
17.04.2022
Vojťas
-> T 14.04.22 09:05:05: prosimte jak jsou rozmery garaze? a kam umistis ponk a regaly? Premyslim co je nejnutnejsi velikost aby se tam jeste dalo neco delat, ale aby neco zbylo ze zahrady
12:48:46
16.04.2022
16.04.2022
radekp
-> T: dovezeme si kempingové
21:09:49
14.04.2022
14.04.2022
Eidy
-> T 14.04.22 20:48:11: jů, dekorace už visí. Paráda. Hlavně přeju, aby byla poslední.
20:48:11
14.04.2022
14.04.2022
T
-> radekp 14.04.22 10:18:43: teoreticky by šla, jen mám zatím jenom já sezení
Ještě gauč a nějaké drobnosti chybí…
Ještě gauč a nějaké drobnosti chybí…
11:42:10
14.04.2022
14.04.2022
MATTESS
-> T: pěkný
10:18:43
14.04.2022
14.04.2022
radekp
-> T: super. Stolek krasny! Kdy ze to bude ta kolaudace?