T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:21:12
17.12.2019
m8rinek
-> vhml: hnijatu :D
17:46:59
17.12.2019
A karbonové sání nikoho nezajímá 3
17:42:02
17.12.2019
ZdrubT
-> vhml: Taky koukám.5 9
15:24:42
17.12.2019
vhml
Už sis koupil Miatu? 3
15:14:17
17.12.2019
-> Tuner#2: co ?3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.12.2019 15:14:17
14:13:30
17.12.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 17.12.19 13:14:59: TWL co to kadeřnické auto tam? Jinak bacha na to, aby se úlomky nedostali do motoru.
13:14:59
17.12.2019
Dlouho to trvalo, ale hotovo...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.12.2019 13:14:59
20:10:16
18.10.2019
-> m8rinek: sice není takový rozdíl jako u toho altíku, ale je lehčí 4 a nekaž mi radost, vždyť jsou tak krásný 40
18:52:23
18.10.2019
m8rinek
-> T: dokonce je těžší? :D
05:16:55
17.10.2019
-> m8rinek: nene 4



-> vhml: gram ke gramu 4 3
20:55:52
16.10.2019
vhml
Vzhledem k tomu, že moment setrvačnosti roste s druhou mocninou průměru, tak úspora 100g na řemenici má podobný efekt jako ubrat 10 gramů na setrváku 4
20:45:03
16.10.2019
m8rinek
-> T: bych skoro řekl, že ta řemenice na pumpě bude vážit stejně jako lisovaná z plechu :D.
16:00:29
16.10.2019
-> Nwkt: moc ne 3



-> Eidy: dobře 3



Jinak nejsou prý koně,tak těm stávajícím trošku pomůžeme 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.10.2019 16:00:29
21:00:42
15.10.2019
Eidy
-> T: Jak dopadly emise? 3
20:07:52
15.10.2019
Nwkt
-> T: Podařilo se jim to načipovat? 3 3 3
20:04:03
15.10.2019
radekra
-> T: ok :-)
19:55:45
15.10.2019
-> radekra: asi.není třeba 3

Dal jsem to do grafů...
15:40:40
15.10.2019
radekra
-> T: Máme hádat? 4
15:27:14
15.10.2019
21:41:23
09.09.2019
-> Eidy: to uvidíme...hlavně jsem to chtěl kvůli benzínu odstinit a od tepla svodů trošku....



-> Tuner#2: málo, vždycky málo 40
Extreme Tyres