T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:29:20
27.04.2020
-> pavucina: a hulilo to celou dobu nebo od spoda ?
16:25:16
27.04.2020
-> Eidy: v Milanovo rapidu 40



-> pavucina: kouknu na svíčky, dával jsem větší trysku...



-> Tuner#2: na brzdu tam byla menší tryska....jojo Lháře...lidí tam bylo jako smetí....
16:03:48
27.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pavucina 27.04.20 14:45:39: To by odpovídalo tomu jak se to po přidání na brzde dole zahltilo a rozběhlo až nad 3000rpm.



-> T 27.04.20 08:59:37: neser, taky bych jel. To jsou Lnare? Neměli být zavřené?
14:45:39
27.04.2020
pavucina
-> T: Covece jsem te vcera potkal, a pri pridání plynu to kouří jak TDI.. asi to máš bohatý.
09:05:59
27.04.2020
Eidy
-> T: 156 A jak jsi zkoušel špéru?
08:59:37
27.04.2020
Prvních 100 km letos hurá.... začátek velice vlažný, všechno moc tvrdý, vrže všechno, řve to, jede to.....ale po pár km jsem zase omládl 40



Jinak jsem si vyzkoušel špéru a asi ji potřebuju 30 3



-> Eidy 23.02.20 20:55:13: brousil a stejně odřel 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.04.2020 08:59:37
21:08:18
23.02.2020
-> Eidy: právě 8 3
20:55:13
23.02.2020
Eidy
-> T: Až bude odřenej, tak jsi nechal málo. 1
20:52:51
23.02.2020
-> Eidy: není top, ale ujde to, jen nevím, jestli jsem mu nenechal málo místa 8

běhoun jsem neměřil, ale i kdyby ano, tak nejvíc je to na tom rantlu určitě.....
18:44:46
23.02.2020
Eidy
-> T 23.02.20 18:15:16: filtrbox je opravdu pěknej. A ty pneu jsou širší i v běhounu?
18:16:57
23.02.2020
Jinak nové pneu jsou skoro o 1 cm širší....respektive mají větší venkovní hranu...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.02.2020 18:16:57
18:15:16
23.02.2020
Filtrbox a řemenice na místě....no moc jsem toho neudělal přes zimu...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.02.2020 18:15:16
09:38:41
11.02.2020
-> vhml: vodní pumpa malá a velká řemenice, ostatní normální.....
08:36:20
11.02.2020
vhml
-> T 11.02.20 08:32:47: to záleží jakou řemenici a jak velkou/malou 3
08:32:47
11.02.2020
Nemá někdo v hlavě rozměry klínových řemenů s velkou a s malou řemenicí ?
20:00:59
06.02.2020
Tak uvidíme...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.02.2020 20:00:59
21:30:07
23.01.2020
-> Eidy: tak to má být 40
20:30:47
23.01.2020
Eidy
-> T: Měl by sis seřídit geometrii. na fotce 197 to jede dost šejdrem.1
19:41:09
18.12.2019
-> SO545: jojo, na formy obyč a na výrobky s Úv....dohledal bych na pc přesný typ.....beru od Havla
21:42:18
17.12.2019
SO545
-> T 17.12.19 17:46:59: robis si formu ? ... aky epoxid pouzivas ? ak mozem.
Extreme Tyres