skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:29:20
27.04.2020
27.04.2020
T
-> pavucina: a hulilo to celou dobu nebo od spoda ?
16:25:16
27.04.2020
27.04.2020
T
-> Eidy: v Milanovo rapidu
-> pavucina: kouknu na svíčky, dával jsem větší trysku...
-> Tuner#2: na brzdu tam byla menší tryska....jojo Lháře...lidí tam bylo jako smetí....
-> pavucina: kouknu na svíčky, dával jsem větší trysku...
-> Tuner#2: na brzdu tam byla menší tryska....jojo Lháře...lidí tam bylo jako smetí....
16:03:48
27.04.2020
27.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pavucina 27.04.20 14:45:39: To by odpovídalo tomu jak se to po přidání na brzde dole zahltilo a rozběhlo až nad 3000rpm.
-> T 27.04.20 08:59:37: neser, taky bych jel. To jsou Lnare? Neměli být zavřené?
-> T 27.04.20 08:59:37: neser, taky bych jel. To jsou Lnare? Neměli být zavřené?
14:45:39
27.04.2020
27.04.2020
pavucina
-> T: Covece jsem te vcera potkal, a pri pridání plynu to kouří jak TDI.. asi to máš bohatý.
09:05:59
27.04.2020
27.04.2020
Eidy
-> T: A jak jsi zkoušel špéru?
08:59:37
27.04.2020
27.04.2020
T
Prvních 100 km letos hurá.... začátek velice vlažný, všechno moc tvrdý, vrže všechno, řve to, jede to.....ale po pár km jsem zase omládl
Jinak jsem si vyzkoušel špéru a asi ji potřebuju
-> Eidy 23.02.20 20:55:13: brousil a stejně odřel
Jinak jsem si vyzkoušel špéru a asi ji potřebuju
-> Eidy 23.02.20 20:55:13: brousil a stejně odřel
21:08:18
23.02.2020
23.02.2020
T
-> Eidy: právě
20:55:13
23.02.2020
23.02.2020
Eidy
-> T: Až bude odřenej, tak jsi nechal málo.
20:52:51
23.02.2020
23.02.2020
T
-> Eidy: není top, ale ujde to, jen nevím, jestli jsem mu nenechal málo místa
běhoun jsem neměřil, ale i kdyby ano, tak nejvíc je to na tom rantlu určitě.....
běhoun jsem neměřil, ale i kdyby ano, tak nejvíc je to na tom rantlu určitě.....
18:44:46
23.02.2020
23.02.2020
Eidy
-> T 23.02.20 18:15:16: filtrbox je opravdu pěknej. A ty pneu jsou širší i v běhounu?
18:16:57
23.02.2020
23.02.2020
T
Jinak nové pneu jsou skoro o 1 cm širší....respektive mají větší venkovní hranu...
18:15:16
23.02.2020
23.02.2020
T
Filtrbox a řemenice na místě....no moc jsem toho neudělal přes zimu...
09:38:41
11.02.2020
11.02.2020
T
-> vhml: vodní pumpa malá a velká řemenice, ostatní normální.....
08:36:20
11.02.2020
11.02.2020
vhml
-> T 11.02.20 08:32:47: to záleží jakou řemenici a jak velkou/malou
08:32:47
11.02.2020
11.02.2020
T
Nemá někdo v hlavě rozměry klínových řemenů s velkou a s malou řemenicí ?
21:30:07
23.01.2020
23.01.2020
T
-> Eidy: tak to má být
20:30:47
23.01.2020
23.01.2020
Eidy
-> T: Měl by sis seřídit geometrii. na fotce 197 to jede dost šejdrem.
19:41:09
18.12.2019
18.12.2019
T
-> SO545: jojo, na formy obyč a na výrobky s Úv....dohledal bych na pc přesný typ.....beru od Havla
21:42:18
17.12.2019
17.12.2019
SO545
-> T 17.12.19 17:46:59: robis si formu ? ... aky epoxid pouzivas ? ak mozem.