skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:35:12
09.09.2019
09.09.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.09.19 20:16:50: A kolik to má koní?
21:20:27
09.09.2019
09.09.2019
Eidy
-> T: To jsem zvědavej, jestli se třeba změní ty teplý starty.
20:16:50
09.09.2019
09.09.2019
T
Na estetiku bude snad čas v zimě, takže alespoň takhle....odstineni svodů...
17:10:31
17.08.2019
17.08.2019
Eidy
-> T: Já vím, stavíš.
09:58:23
17.08.2019
17.08.2019
T
-> Eidy: jojo, filtr je velká nouze, ale nový už je rozdělaný..... asi 4 měsíce
00:05:47
17.08.2019
17.08.2019
Eidy
-> T: Ty jsi ale lajdák. Ještě poladit filtr a bude to super.
15:43:55
16.08.2019
16.08.2019
T
Koukám,že mám poslední fotku z loňska, tak jsem něco doplnil od T2
20:00:34
18.07.2019
18.07.2019
T
-> Milan 136: asi teta, asi....
Při tom taková blbost, co ?
Při tom taková blbost, co ?
16:47:10
18.07.2019
18.07.2019
Milan 136
-> T 18.07.19 14:17:00: Ach ta Tvá elektrika. To je asi nějaká špatná karma
16:21:20
18.07.2019
18.07.2019
T
A na konec dotáhnul ložiska a nasadil staro-nová víčka...
-> Eidy: , -> Tuner#2: co na to říct no
Dal jsem izolaci a start na každé druhé otočení...
-> Eidy: , -> Tuner#2: co na to říct no
Dal jsem izolaci a start na každé druhé otočení...
15:23:25
18.07.2019
18.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 18.07.19 14:17:00: TWL prý špatná kostra, hřeje se lanko
14:43:51
18.07.2019
18.07.2019
Eidy
-> T: Kraťas přes bovden?
14:17:00
18.07.2019
18.07.2019
T
Od Pohofestu jsem se dostal do garáže konečně a asi vyřešil problém startování
21:19:29
01.07.2019
01.07.2019
T
-> Eidy: nevím,ale asi ano....uvidíme v normálním počasí , že to byl minule extrém a když to bude jen po startu, tak to musí vydržet na zimu a jestli ne, tak teď na to čas nemám :-(
20:19:17
01.07.2019
01.07.2019
Eidy
-> T: Napadá mě sundat karbanátky a zkontrolovat pravíkem příruby. Třeba někomu upadly a jsou ohnutý a pak drhne hřídelka. Ta je společná pro všechny?
20:15:22
01.07.2019
01.07.2019
T
-> Čokin: nepadají, lanko si taky mylsím, že to nebude....nikdy mi to nedělalo a od přestavby je lanko stejné pořád....
19:05:09
01.07.2019
01.07.2019
Čokin
-> T: To nebude lanko, to bude někde na karbcich, nebo když to zahřáte zkoušíš vytočit přímo na karbcich padají rychle dolů ot.?
15:01:39
27.05.2019
27.05.2019
T
Včera dalších 50 km a začínám si na motor zvykat
jen 2 poznámky......za 1. nechytá auto jak má, teplý start by šel docela,ale jak je auto studený a přijdu k němu po několika dnech, tak chytne někdy za chvilku, někdy hned,ale spíš musím dlouho točit
a za 2. jak se motor ohřeje, tak mi zůstává plyn ( lanko ? ) ....za studena ne.....
jen 2 poznámky......za 1. nechytá auto jak má, teplý start by šel docela,ale jak je auto studený a přijdu k němu po několika dnech, tak chytne někdy za chvilku, někdy hned,ale spíš musím dlouho točit
a za 2. jak se motor ohřeje, tak mi zůstává plyn ( lanko ? ) ....za studena ne.....