T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:35:12
09.09.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.09.19 20:16:50: A kolik to má koní? 3
21:20:27
09.09.2019
Eidy
-> T: To jsem zvědavej, jestli se třeba změní ty teplý starty.
20:16:50
09.09.2019
Na estetiku bude snad čas v zimě, takže alespoň takhle....odstineni svodů...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.09.2019 20:16:50
17:10:31
17.08.2019
Eidy
-> T: Já vím, stavíš. 4
09:58:23
17.08.2019
-> Eidy: jojo, filtr je velká nouze, ale nový už je rozdělaný..... asi 4 měsíce 3 8
00:05:47
17.08.2019
Eidy
-> T: Ty jsi ale lajdák. 1 Ještě poladit filtr a bude to super.
15:43:55
16.08.2019
Koukám,že mám poslední fotku z loňska, tak jsem něco doplnil od T2 5
20:00:34
18.07.2019
-> Milan 136: asi teta, asi.... 3

Při tom taková blbost, co ? 8 3
16:47:10
18.07.2019
Milan 136
-> T 18.07.19 14:17:00: Ach ta Tvá elektrika. To je asi nějaká špatná karma3
16:21:20
18.07.2019
A na konec dotáhnul ložiska a nasadil staro-nová víčka...



-> Eidy: , -> Tuner#2: co na to říct no 8 3

Dal jsem izolaci a start na každé druhé otočení...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.07.2019 16:21:20
15:23:25
18.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 18.07.19 14:17:00: TWL prý špatná kostra, hřeje se lanko 9 3
14:43:51
18.07.2019
Eidy
-> T: 41 21 Kraťas přes bovden?
14:17:48
18.07.2019
A taky jsem pekl....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.07.2019 14:17:48
14:17:00
18.07.2019
Od Pohofestu jsem se dostal do garáže konečně a asi vyřešil problém startování 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.07.2019 14:17:00
21:19:29
01.07.2019
-> Eidy: nevím,ale asi ano....uvidíme v normálním počasí , že to byl minule extrém a když to bude jen po startu, tak to musí vydržet na zimu a jestli ne, tak teď na to čas nemám :-(
20:19:17
01.07.2019
Eidy
-> T: Napadá mě sundat karbanátky a zkontrolovat pravíkem příruby. Třeba někomu upadly a jsou ohnutý a pak drhne hřídelka. Ta je společná pro všechny?
20:15:22
01.07.2019
-> Čokin: nepadají, lanko si taky mylsím, že to nebude....nikdy mi to nedělalo a od přestavby je lanko stejné pořád....
19:05:09
01.07.2019
Čokin
-> T: To nebude lanko, to bude někde na karbcich, nebo když to zahřáte zkoušíš vytočit přímo na karbcich padají rychle dolů ot.?
15:01:39
27.05.2019
Včera dalších 50 km a začínám si na motor zvykat 5

jen 2 poznámky......za 1. nechytá auto jak má, teplý start by šel docela,ale jak je auto studený a přijdu k němu po několika dnech, tak chytne někdy za chvilku, někdy hned,ale spíš musím dlouho točit 8

a za 2. jak se motor ohřeje, tak mi zůstává plyn ( lanko ? ) ....za studena ne.....
Extreme Tyres