skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:09:14
06.05.2019
06.05.2019
T
-> Eidy: to ani není zavřená kapota budu muset konec stáhnout nějak dolů a nebo kuchnout kapotu
17:54:27
06.05.2019
06.05.2019
Eidy
-> T 06.05.19 16:59:56: tak si hlavně nech místo na to, až se motor zhoupne doprava.
16:58:17
06.05.2019
06.05.2019
T
Po večerech se začíná pracovat na filtrboxu......čekal jsem,že budu mít víc místa
11:03:13
29.04.2019
29.04.2019
T
-> Eidy: to jedině
07:20:04
29.04.2019
29.04.2019
Eidy
-> T: Jak to? Na baráku budeš do půl devátý, v devět seš doma a můžeš ještě probudit sousedy.
05:18:33
29.04.2019
29.04.2019
T
-> Eidy: snad jo, teď jenom ten čas není
21:36:31
28.04.2019
28.04.2019
Eidy
-> T: To jsou dobrý zprávy. Gratuluju. Teď už jen jezdit a užívat si to.
20:09:47
28.04.2019
28.04.2019
T
Dneska po výměně oleje první "ostré" kilometry a můžu říct,že jsem naprosto spokojený, jede to jako blázen.... až všechno tak funguje, až se děsím kde se co po.... Takže připraveno na sezónu
Jen vlastně starty jsou takové všelijaké...
Jen vlastně starty jsou takové všelijaké...
20:39:20
24.04.2019
24.04.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 24.04.19 20:24:55: To každému, já to mám zaplechované a stejně prachu strašně, KNko je úplně zalepené. Jak dlouho nepršelo, tak za cestu do Bělé a zpět je to zralé na vyprání a impregnaci, ale zase to nechci dělat nějak extra často.
20:24:55
24.04.2019
24.04.2019
T
-> Eidy: no práší se mi tam vzadu strašně, jen za těch pár km je celej motorák jako prase a když čtu co se stalo Tomášovi....i když co a kde já s tím najezdím
07:44:27
24.04.2019
24.04.2019
Eidy
-> T: U Tebe postačí aspoň nějakej filtr. Pipercross by byl super, ale asi zbytečný.
07:41:27
24.04.2019
24.04.2019
T
jediné co nemám pořád je vzduchový filtr....mám tam jenom ten molitan, co jsem měl na weberu a ten tam určitě nechat nechci.....nějaké doporučení ? nebo je to jedno, hlavně ať tam nějaký filtr je ?
07:40:24
24.04.2019
24.04.2019
Eidy
-> T: Tak aspoň že tak.
07:07:00
24.04.2019
24.04.2019
T
-> Eidy: , -> zabiakPUK: na štestí to bylo krajní vahadlo a stačilo povolit jeden šroub.....samotné vahadla nestačí, že to vždycky někde vačka nepustí a vyháknout tyčka nejde vedle vahadla....
takže hotovo, seřízené vůle,vyměněný olej,přenastavený shift light a snad už jenom čekáme na větší výlet
takže hotovo, seřízené vůle,vyměněný olej,přenastavený shift light a snad už jenom čekáme na větší výlet
17:25:07
20.04.2019
20.04.2019
zabiakPUK
a povol aj tie vahadlá.
21:26:58
16.04.2019
16.04.2019
Eidy
-> T: Musíš povolit šrouby na štelování vůlí tak, aby byly všechny vahadla volný. Jinak to ventilový pružiny budou tlačit a nic nevyndáš.
20:52:31
16.04.2019
16.04.2019
T
-> pavucina: dneska jsem to zkusil a nevim, jestli to půjde....podle mě jsou celá vahadla jenom nasunutá na té tyčce a když je odjistím, tak to krásně všechno vyjede.....ale na sundaných ty na autě se ani nehnou, trošku jsem do toho klepnul a nic....nevím jak moc do toho řezat,,,,čekal jsem, že když je to v ose v rovině, že to pojede jako po másle......teď mě ještě napadlo, že by to mohlo jít, když povolím všechny vahadla ?
-> Eidy: očouzený od parkování, ale jinak si taky myslím
-> Eidy: očouzený od parkování, ale jinak si taky myslím
18:34:28
16.04.2019
16.04.2019
Eidy
-> T 16.04.19 11:30:51: krásný
17:46:48
16.04.2019
16.04.2019
pavucina
Já ti to rikal, dej tomu hned .. ne sranda...
Taky jsem menil vahadlo bez sundání hlavy.. ted nevim jestli ta tycka jde vysunou do strany nebo ji neco drzi, ale pri nejhorsim (vlastne nejrychlejsim) povolis ten jeden sroub na hlavě... Vubec bych se toho nebal...
Taky jsem menil vahadlo bez sundání hlavy.. ted nevim jestli ta tycka jde vysunou do strany nebo ji neco drzi, ale pri nejhorsim (vlastne nejrychlejsim) povolis ten jeden sroub na hlavě... Vubec bych se toho nebal...