T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

14:57:19
13.05.2019
-> Shader: měl asi o 5 cm, jestli si pamatuju, ale do toho se pouštět nechci...vzhledem k tomu jak je to nízko už teď....



-> Eidy 24.04.19 07:44:27: 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.05.2019 14:57:19
14:51:31
13.05.2019
Eidy
-> Shader: Měl. A Téčko tu příčku nechtěl. 1 Ale to je velmi dobrá připomínka.4
14:33:55
13.05.2019
Shader
-> T: Jen mě napadlo, zda by nešel třeba spustit níže motor. Snížil bys těžiště auta a ziskal nějaké místo navíc pod kapotou. Pokud se nepletu, tak snížené uložení motoru měl svého času Eidy?!
12:37:12
13.05.2019
-> Shader: vzhledem k pohybu motoru se nebavíme o mm, ale o cm 10
10:11:37
13.05.2019
Shader
-> T: Kolik mm chybělo u původní verze, abys zavřel kapotu?
10:07:14
13.05.2019
-> Eidy: už takhle jsou zahnuty a nevím, jestli můžou být ještě s větším radiusem 8
08:54:44
13.05.2019
Eidy
-> T: Nějaký zahnutý trumpety na CNC by nešly?
08:51:33
13.05.2019
-> Eidy: tady je první verze, druhou nemám vyfocenou,ale filtrbox roku není ani jedna verze 8

-> T 06.05.19 16:58:17:
21:50:02
12.05.2019
Eidy
-> T: To zase nemůžu říct. Záleží, kolik místa máš mezi trumpetkama a stěnou. 4
21:46:12
12.05.2019
-> Eidy: myslíš, že blbej tvar ?

Chtěl bych karbon 4
20:55:44
12.05.2019
Eidy
-> T: Já bych tu kapotu obětoval. A bude to karbon nebo hliník?
19:05:51
12.05.2019
-> Fifa: není a nebude asi,pokud to nebude nutný....nechce se mi do vzhledu zvenku zasahovat 8



Jinak do kapoty se mi taky asi sahat nechce, takže verze č. 2
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.05.2019 19:05:51
15:36:43
08.05.2019
Fifa
-> T: Počítám že v kapse není žádnej (naporovej) vzduch, pokud ho tam neprivedes nějakým nabehem na blatniku, nebo nějak jinak4
06:34:11
07.05.2019
-> Shader: dneska něco sesmolím, ale moc šancí tomu nedávám...



-> ZdrubT: já motorák stejně nikde neotevírám a jak píše Eidy, jde jen o výztuhu...



-> Tuner#2: tak nejradši bych to vyvedl až do kapsy,ale nikdo pořád neví kolik je tam vzduchu a kdyby tam náhodou byl, tak pak na Tebe budu muset v každé zatáčce čekat 8 3
22:19:40
06.05.2019
Eidy
-> ZdrubT: Ale jo, ta výztuha to snese. 1
22:04:04
06.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 06.05.19 20:14:57: Do kapoty nesahat, to raději sát teplý vzduch jako já, alespoň Tě to ubere nějaké koně 3
21:53:27
06.05.2019
ZdrubT
Kapotu bych vubec neřezal, nebude to hezký.
20:23:02
06.05.2019
Shader
-> T: Asi bych udělal ten úkos hrany, zase takový patvar to nebude.
20:14:57
06.05.2019
-> vhml: to mě taky napadlo,ale od dob náporáku kapotu mám zavřenou....jako vůbec se mi nechce vymýšlet nějaké patvary na ten box, takže to asi odnese kapota....
20:11:27
06.05.2019
vhml
-> T 06.05.19 20:09:14: a erkova kapota je celkem milostiva. Ja musim mit vyrezanou vyztuhu a jeste kapotu podlozenou a pootevřenou
Extreme Tyres