-> Shader: měl asi o 5 cm, jestli si pamatuju, ale do toho se pouštět nechci...vzhledem k tomu jak je to nízko už teď....
-> Eidy 24.04.19 07:44:27:
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:51:31
13.05.2019
13.05.2019
Eidy
-> Shader: Měl. A Téčko tu příčku nechtěl. Ale to je velmi dobrá připomínka.
14:33:55
13.05.2019
13.05.2019
Shader
-> T: Jen mě napadlo, zda by nešel třeba spustit níže motor. Snížil bys těžiště auta a ziskal nějaké místo navíc pod kapotou. Pokud se nepletu, tak snížené uložení motoru měl svého času Eidy?!
12:37:12
13.05.2019
13.05.2019
T
-> Shader: vzhledem k pohybu motoru se nebavíme o mm, ale o cm
10:11:37
13.05.2019
13.05.2019
Shader
-> T: Kolik mm chybělo u původní verze, abys zavřel kapotu?
10:07:14
13.05.2019
13.05.2019
T
-> Eidy: už takhle jsou zahnuty a nevím, jestli můžou být ještě s větším radiusem
08:54:44
13.05.2019
13.05.2019
Eidy
-> T: Nějaký zahnutý trumpety na CNC by nešly?
08:51:33
13.05.2019
13.05.2019
T
-> Eidy: tady je první verze, druhou nemám vyfocenou,ale filtrbox roku není ani jedna verze
-> T 06.05.19 16:58:17:
-> T 06.05.19 16:58:17:
21:50:02
12.05.2019
12.05.2019
Eidy
-> T: To zase nemůžu říct. Záleží, kolik místa máš mezi trumpetkama a stěnou.
21:46:12
12.05.2019
12.05.2019
T
-> Eidy: myslíš, že blbej tvar ?
Chtěl bych karbon
Chtěl bych karbon
20:55:44
12.05.2019
12.05.2019
Eidy
-> T: Já bych tu kapotu obětoval. A bude to karbon nebo hliník?
19:05:51
12.05.2019
12.05.2019
T
-> Fifa: není a nebude asi,pokud to nebude nutný....nechce se mi do vzhledu zvenku zasahovat
Jinak do kapoty se mi taky asi sahat nechce, takže verze č. 2
Jinak do kapoty se mi taky asi sahat nechce, takže verze č. 2
15:36:43
08.05.2019
08.05.2019
Fifa
-> T: Počítám že v kapse není žádnej (naporovej) vzduch, pokud ho tam neprivedes nějakým nabehem na blatniku, nebo nějak jinak
06:34:11
07.05.2019
07.05.2019
T
-> Shader: dneska něco sesmolím, ale moc šancí tomu nedávám...
-> ZdrubT: já motorák stejně nikde neotevírám a jak píše Eidy, jde jen o výztuhu...
-> Tuner#2: tak nejradši bych to vyvedl až do kapsy,ale nikdo pořád neví kolik je tam vzduchu a kdyby tam náhodou byl, tak pak na Tebe budu muset v každé zatáčce čekat
-> ZdrubT: já motorák stejně nikde neotevírám a jak píše Eidy, jde jen o výztuhu...
-> Tuner#2: tak nejradši bych to vyvedl až do kapsy,ale nikdo pořád neví kolik je tam vzduchu a kdyby tam náhodou byl, tak pak na Tebe budu muset v každé zatáčce čekat
22:19:40
06.05.2019
06.05.2019
Eidy
-> ZdrubT: Ale jo, ta výztuha to snese.
22:04:04
06.05.2019
06.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 06.05.19 20:14:57: Do kapoty nesahat, to raději sát teplý vzduch jako já, alespoň Tě to ubere nějaké koně
21:53:27
06.05.2019
06.05.2019
ZdrubT
Kapotu bych vubec neřezal, nebude to hezký.
20:23:02
06.05.2019
06.05.2019
Shader
-> T: Asi bych udělal ten úkos hrany, zase takový patvar to nebude.
20:14:57
06.05.2019
06.05.2019
T
-> vhml: to mě taky napadlo,ale od dob náporáku kapotu mám zavřenou....jako vůbec se mi nechce vymýšlet nějaké patvary na ten box, takže to asi odnese kapota....
20:11:27
06.05.2019
06.05.2019
vhml
-> T 06.05.19 20:09:14: a erkova kapota je celkem milostiva. Ja musim mit vyrezanou vyztuhu a jeste kapotu podlozenou a pootevřenou