T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:46:08
07.04.2019
20:59:37
05.04.2019
-> Eidy: jel jsem i do kopce,takže jede 40

už brzo dám vědět snad 4
08:53:21
05.04.2019
Eidy
-> T: Dobře, ale tak aspoň trochu poznáš, jestli to jede, nebo ne? 1
07:36:57
05.04.2019
-> Eidy: brzdy jsem povolil z držáku a posunul, co dovolila hadička, přišlo mi,že je přívod i odvzdušňovák nahoře,tak to snad stačilo.....tak uvidíme pp pár km.....

Motor nevím,najel jsem opravdu asi 3km a měl tam tam 4t. otáček 4 3
21:32:05
04.04.2019
Eidy
-> T: Super. Brzdy si asi musí sednout. Ty zadní brzdy jsi odvzdušnil v normální poloze nebo na autě? Pak by tam zůstal vzduch. Já to u sebe třeba poznám. No a co motor???135
21:14:07
04.04.2019
-> Tuner#2: s tím taky počítám, ale stejně jsou takový měkký.....dám tomu pár km a pak uvidím......
20:38:32
04.04.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 04.04.19 19:55:32: Brzdy si musí 100% sednout, dával jsem teď na O2 komplet nový zadek a min. 100km bylo znát, že auto nebrzdí jak by mělo.
19:57:41
04.04.2019
První fotka je,jak to v zatáčce hezky drhlo o kotouč.....

Tady po ubrouseni....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.04.2019 19:57:41
19:56:33
04.04.2019
19:55:32
04.04.2019
dneska najeté první asi 3 km 40

po ujetí 1 km jsem se vrátil a musel zakrátit šrouby od brzdičů.....kdo by to byl řekl, že je 1 mm málo 8 3 pak další 2 km ok, takže ošplouchnout a pokusit se něco najet, zajet brzdy, motor.......jo a brzdy jsou takový jalový....buď si to sedne nebo to ještě jednou odvzdušním.....
19:25:15
18.03.2019
-> Fifa: díky, snad bude tak fungovat 40



-> Tuner#2: vrčí to tak, že to nechce ani mikrák na telefonu vzít 3 nevím čeho se bojíš, ale já se bojím toho motoru 3
18:30:46
18.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 16.03.19 16:17:03: Bojím, bojím, už to vrčelo? 1
18:17:34
18.03.2019
Fifa
-> T: Pěkne, pekne. Líbí se mi ten přívod vzduchu k chladici oleje 4
15:15:33
18.03.2019
-> Eidy: , -> Mates: , -> Pavell: : díky pánové, ještě aby to tak i jezdilo a vydrželo 5 40
12:28:54
18.03.2019
Pavell
Vypadá to moc pěkně.4
18:49:37
17.03.2019
Mates
-> T: nadhera2 2
16:45:58
16.03.2019
Eidy
-> T 16.03.19 16:17:03: to je krása. 5
16:17:03
16.03.2019
A zatím teda takhle po.....

Vrčíme a nikde nic neteče,takže jenom seřídit a pak ty nešťastné brzdy....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.03.2019 16:17:03
16:15:06
16.03.2019
05:27:51
15.03.2019
-> Eidy: jojo, to určitě 4

Jen už je to dlouhý a já budu muset hlavně za chviličku na stavbu...
Extreme Tyres