skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:59:37
05.04.2019
05.04.2019
T
-> Eidy: jel jsem i do kopce,takže jede
už brzo dám vědět snad
už brzo dám vědět snad
08:53:21
05.04.2019
05.04.2019
Eidy
-> T: Dobře, ale tak aspoň trochu poznáš, jestli to jede, nebo ne?
07:36:57
05.04.2019
05.04.2019
T
-> Eidy: brzdy jsem povolil z držáku a posunul, co dovolila hadička, přišlo mi,že je přívod i odvzdušňovák nahoře,tak to snad stačilo.....tak uvidíme pp pár km.....
Motor nevím,najel jsem opravdu asi 3km a měl tam tam 4t. otáček
Motor nevím,najel jsem opravdu asi 3km a měl tam tam 4t. otáček
21:32:05
04.04.2019
04.04.2019
Eidy
-> T: Super. Brzdy si asi musí sednout. Ty zadní brzdy jsi odvzdušnil v normální poloze nebo na autě? Pak by tam zůstal vzduch. Já to u sebe třeba poznám. No a co motor???
21:14:07
04.04.2019
04.04.2019
T
-> Tuner#2: s tím taky počítám, ale stejně jsou takový měkký.....dám tomu pár km a pak uvidím......
20:38:32
04.04.2019
04.04.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 04.04.19 19:55:32: Brzdy si musí 100% sednout, dával jsem teď na O2 komplet nový zadek a min. 100km bylo znát, že auto nebrzdí jak by mělo.
19:57:41
04.04.2019
04.04.2019
T
První fotka je,jak to v zatáčce hezky drhlo o kotouč.....
Tady po ubrouseni....
Tady po ubrouseni....
19:55:32
04.04.2019
04.04.2019
T
dneska najeté první asi 3 km
po ujetí 1 km jsem se vrátil a musel zakrátit šrouby od brzdičů.....kdo by to byl řekl, že je 1 mm málo pak další 2 km ok, takže ošplouchnout a pokusit se něco najet, zajet brzdy, motor.......jo a brzdy jsou takový jalový....buď si to sedne nebo to ještě jednou odvzdušním.....
po ujetí 1 km jsem se vrátil a musel zakrátit šrouby od brzdičů.....kdo by to byl řekl, že je 1 mm málo pak další 2 km ok, takže ošplouchnout a pokusit se něco najet, zajet brzdy, motor.......jo a brzdy jsou takový jalový....buď si to sedne nebo to ještě jednou odvzdušním.....
19:25:15
18.03.2019
18.03.2019
T
-> Fifa: díky, snad bude tak fungovat
-> Tuner#2: vrčí to tak, že to nechce ani mikrák na telefonu vzít nevím čeho se bojíš, ale já se bojím toho motoru
-> Tuner#2: vrčí to tak, že to nechce ani mikrák na telefonu vzít nevím čeho se bojíš, ale já se bojím toho motoru
18:30:46
18.03.2019
18.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 16.03.19 16:17:03: Bojím, bojím, už to vrčelo?
18:17:34
18.03.2019
18.03.2019
Fifa
-> T: Pěkne, pekne. Líbí se mi ten přívod vzduchu k chladici oleje
15:15:33
18.03.2019
18.03.2019
T
-> Eidy: , -> Mates: , -> Pavell: : díky pánové, ještě aby to tak i jezdilo a vydrželo
12:28:54
18.03.2019
18.03.2019
Pavell
Vypadá to moc pěkně.
18:49:37
17.03.2019
17.03.2019
Mates
-> T: nadhera
16:45:58
16.03.2019
16.03.2019
Eidy
-> T 16.03.19 16:17:03: to je krása.
16:17:03
16.03.2019
16.03.2019
T
A zatím teda takhle po.....
Vrčíme a nikde nic neteče,takže jenom seřídit a pak ty nešťastné brzdy....
Vrčíme a nikde nic neteče,takže jenom seřídit a pak ty nešťastné brzdy....
05:27:51
15.03.2019
15.03.2019
T
-> Eidy: jojo, to určitě
Jen už je to dlouhý a já budu muset hlavně za chviličku na stavbu...
Jen už je to dlouhý a já budu muset hlavně za chviličku na stavbu...