skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:35:31
14.01.2019
14.01.2019
MVM
-> T: Můžeš být v klidu s tim smirkem. Já párkrát na závodech brousil desky o rovný beton
20:33:32
14.01.2019
14.01.2019
T
jinak jsem trošku brousil rameno a trošku brzdič a stejně je to málo....takže doufám, že mě kamarád nepošle do řiti, když budu chtít předělat držáky asi o 4 mm
20:32:34
14.01.2019
14.01.2019
T
-> Kocvin: ješte jsem ho dneska šrouboval, desky tam narvu,ale fakt narvu...a druhá strana je na fest,ale kolo se točí.....takže to může být barva na deskách jen třeba.....stahnu je a uvidím....
-> Tuner#2: jojo, brzdič je na 8 a tohle je 10....jelikož se druhá strana točí, tak jsem to neřešil
takže názorů hromada, tak kouknu co najdu v ponku za smirek
-> Tuner#2: jojo, brzdič je na 8 a tohle je 10....jelikož se druhá strana točí, tak jsem to neřešil
takže názorů hromada, tak kouknu co najdu v ponku za smirek
19:52:53
14.01.2019
14.01.2019
Milan 136
Klidne 100. V patek jsem jich zarovnaval 8 na Fabii. Jde to rychle
19:51:19
14.01.2019
14.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.01.19 18:28:50: klidně 60/80 co bude po ruce můžeš taky jsem tak stahoval. Jsou dělaný na slabší kotouč?
19:32:26
14.01.2019
14.01.2019
Eidy
-> T: To můžeš jakýmkoliv. Šel bych do hrubšího, aby to mizelo a nedělalo tak jemný prach.
18:38:31
14.01.2019
14.01.2019
Kocvin
-> T: A máš zašroubovaný váleček na doraz ? Jinak já brousil desky na skle 180..
18:28:50
14.01.2019
14.01.2019
T
Trápení pokračuje a nemůžu ani destičky na levé straně dostat do brzdice....kolikatkou bych měl desky stahnout na skle ?
20:27:59
13.01.2019
13.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.01.19 20:24:29: Stačí, že ta trubka je tam malinko pootočená/vevařená jinak. U bubnu to ničemu nevadí, když tvoříš držák už to takhle v mezní situaci je problém.
20:24:29
13.01.2019
13.01.2019
T
-> Tuner#2: nenapadlo by mě,že o půl čísla
20:17:26
13.01.2019
13.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.01.19 20:07:26: Aha, tak to pak jo, bohužel se jednotlivé svařence/výrobci můžou lišit Ono zrovna Milan má nějaké zvláštní, říkal že snad i držáky musel předělat.
20:07:26
13.01.2019
13.01.2019
T
-> Shader: jediné možné místo pro celý brzdic
-> Tuner#2: jo na pravé straně a ještě n ajednom rameni od Milana....takže tohle mě nenapadlo
-> Tuner#2: jo na pravé straně a ještě n ajednom rameni od Milana....takže tohle mě nenapadlo
19:49:35
13.01.2019
13.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.01.19 19:33:10: Ty jsi je před frézováním nezkoušel?
-> Shader 13.01.19 19:40:17: Rekl bych ze pružina /lůžko pro ní.
-> Shader 13.01.19 19:40:17: Rekl bych ze pružina /lůžko pro ní.
19:40:17
13.01.2019
13.01.2019
Shader
-> T: Měl bych dotaz... z jakého důvodu jsi umístil ty třmeny nahoru? Přeci napravo od středu je místa dost? Omlouvám se, pokud se to tady řešilo.
19:33:10
13.01.2019
13.01.2019
T
-> Eidy: držák není problém....ale.....jeden kámoš ho musí překreslit, druhý vypálit,třetí frézovat a čtvrtý zinkovat
19:07:48
13.01.2019
13.01.2019
Eidy
-> T: Zkusil bych brousnout třmen. Ale jestli můžeš mít nový držák, tak to bude čistější.
17:51:07
13.01.2019
13.01.2019
T
-> Eidy: jo, tak o 3 mm a chce to nějakou vůli,takže asi budu muset asi udělat jiné držáky nebo někde zabrousit.......je to divný.....trmeny jsou origo,takže to typuji na ramena...
17:36:42
13.01.2019
13.01.2019
Eidy
-> T: O kolik? Překáží to přímo třmenu? Takže budou nový držáky.
17:33:58
13.01.2019
13.01.2019
T
-> vinorak: já mám 30 a myslím,že to bude stačit
-> Antony: jo,vpravo mám tak 3 mm, aby mohl brzdic jezdit sem a tam a vlevo mi tak 3 mm chybějí,aby to bylo na fest......nerozumím....bu du muset sahnout asi do brzdice i do ramene
-> Antony: jo,vpravo mám tak 3 mm, aby mohl brzdic jezdit sem a tam a vlevo mi tak 3 mm chybějí,aby to bylo na fest......nerozumím....bu du muset sahnout asi do brzdice i do ramene
16:07:10
13.01.2019
13.01.2019
Antony - zrušená registrace
-> T 13.01.19 14:03:23: jako že pravý rameno v pohodě a nalevo se to nevejde? Jak to?