T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:51:11
19.12.2018
Tom Troll
-> Eidy: Jde o konkrétní moment. Např když se očipuje superb s 6q DSG na víc jak 380Nm nebo kolik, tak se zpravidla rozletí pětkový kolo, a maximální výkon je naprosto jedno, nesmíš přesáhnout ten krouťák. 1
22:38:44
19.12.2018
MVM
-> Eidy 19.12.18 22:04:44: Jasně,vím že víš,a že vlastně všichni víte. Ale můžeš mít motor 220PS a jen 95Nm. Stejně tak 300Nm a jen 100PS 1 Výkonem tu převodovku hlavně zahříváš a při otáčkách max výkonu moment je zpravidla nižžšší než max. Přičemž sám víš co kroutí Alfa a na moment dvoulitra se těžko OHVčkem dostaneš.
22:06:58
19.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
22:04:44
19.12.2018
Eidy
-> MVM 19.12.18 20:12:42: na jednu stranu ano, na druhou stranu výkon je funkcí momentu a otáček. Čili z určitého výkonu logicky plyne určitý moment. Výkon je narozdíl od momentu v převodovce konstantní, ale to vyplývá z podstaty té funkce. 5

A samozřejmě to byla sranda. 4
21:23:43
19.12.2018
-> Eidy: vid3



-> MVM: nejsem Honza 47 3
21:23:38
19.12.2018
MVM
-> Tuner#2: Právě proto záměrně dávám před a za smajlíky. 4 Nechme to být.
21:18:00
19.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 19.12.18 20:53:19: A Ty si myslíš, že to o těch synchronech nevíme?
20:53:19
19.12.2018
MVM
-> Tuner#2: Já napsal jen že synchrony z toho budou mít radost. Jak sis to přebral je Tvá věc, o tom že se zpřesní dráhy řazení samozřejmě nepochybuji. A hned nato jsi napsal že spoustě lidí to zkrácené řazení funguje .. já snad někde tvrdím že ne? Psal jsem jen fakta. 4
20:43:18
19.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 19.12.18 20:12:42: můžeš mě klidně přes SZ poslat odkaz na příspěvek kde se vztekám a podle čeho tak soudíš? Nebo je to jen výkřik jako na to zkrácené řazení, které tu rozhodně není novinkou?
20:12:42
19.12.2018
MVM
-> T: -> Eidy: Doufám že se nebudete hned vztekat podobbně jako když napíšu k T2 4 Ale asi dobře víte že převodovku zničí jen moment. Ať už do ní vstoupí z kterýkoliv strany. Výkon pouze protíká.
20:07:41
19.12.2018
Eidy
-> T 19.12.18 19:50:59: super. Aspoň přestaneš ty převodovky trhat. 1
19:50:59
19.12.2018
Převodovka je zpět od doktora a ještě vytunena,aby ty strašný koně zvládla 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.12.2018 19:50:59
17:04:35
12.12.2018
-> MVM: , -> Antony: díky pánové 4
16:16:58
12.12.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: voda M14x1,5, olej M16x1,5 bez redukce, M10x1 do redukce
upraveno 1x, naposled 12.12.2018 16:18:00
15:45:10
12.12.2018
MVM
-> T: Něco mi říká 14x1,5 ale raději bych to musel jit změřit do dilny.. 2

E: www.zbozi.cz/vyrobek/snim ac-teploty-chladici-kapali ny-eps-eps-1-830-015
upraveno 1x, naposled 12.12.2018 15:51:29
15:13:01
12.12.2018
náhodou nemá někdo v hlavě rozměr závitu na čidlo na teplotu vody ?
18:48:04
03.12.2018
Eidy
-> T: Už máš duté tyče. Neboli díru obalenou plechem. 3
18:23:10
03.12.2018
Už nemám jen plné tyče 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.12.2018 18:23:10
18:21:36
03.12.2018
-> Antony: bezva 3
20:29:31
02.12.2018
Antony - zrušená registrace
-> T 02.12.18 19:23:30: to už není můj problém 3
Extreme Tyres