skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:01:26
27.11.2018
27.11.2018
T
-> Tuner#2: to samozřejmě nevím jak moc je pevnej oproti těm vw, ale minimálně mám větší desky a přemýšlím o tom preventivně, abych pak zase nemusel přerušovat okruh a odvzdušňovat zase
19:52:11
27.11.2018
27.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 27.11.18 19:50:39: No to je dost, otázka je ještě jak pevnej ten třem je a jaký je průměr pístku. U mě je to tak akorát, přinejhorším dáš regulátor. Jinak pěkná práce.
19:50:39
27.11.2018
27.11.2018
T
-> Antony: jojo
-> Eidy: no mám trošku strach,jestli nebude zadek prebrzdenej a preventivně uvazuji o omezovaci...eventuelně vahadla
-> Eidy: no mám trošku strach,jestli nebude zadek prebrzdenej a preventivně uvazuji o omezovaci...eventuelně vahadla
17:48:07
27.11.2018
27.11.2018
Eidy
-> T 27.11.18 17:05:43: Hezký. Jen škoda, že to takhle čistý vydrží jen do prvního svezení. Ale jsem zvědavý na pocit, až si to sedne.
17:41:09
27.11.2018
27.11.2018
Antony - zrušená registrace
-> T 27.11.18 17:05:43: to je ten 23mm kotouč?
17:05:43
27.11.2018
27.11.2018
T
Pravá přední hotovo, jenom doladit zavlacky,které překáží závaží...
08:29:14
24.11.2018
24.11.2018
T
-> Eidy: je mi to jasný, ale jsem rád,že jsem to do těch 13" vůbec nějak dostal
21:12:21
23.11.2018
23.11.2018
Eidy
-> T: Povolovat a naklánět brzdič není tak super, ale taky to dělám.
20:51:40
23.11.2018
23.11.2018
T
-> Eidy: snad, v nejhorším se povolí trmen na jednom sroubu
20:46:00
23.11.2018
23.11.2018
Eidy
-> T: Co odvzdušňování? Bude fungovat?
20:23:32
23.11.2018
23.11.2018
T
Zítra koupím šrouby a ulozim na pevno...Zatím se to tváří alespoň na zadku,že by to mohlo byt snad ok
05:22:12
23.11.2018
23.11.2018
T
-> Eidy: lanovody a kapalinu budu řešit,až bude nandany trmen
-> Kocvin: takhle je to origo, valí se mi doma ještě jiný trmen a mají různé rozdíly, tak jsi asi na tyhle nenarazil
-> Kocvin: takhle je to origo, valí se mi doma ještě jiný trmen a mají různé rozdíly, tak jsi asi na tyhle nenarazil
22:50:35
22.11.2018
22.11.2018
Kocvin
-> T 22.11.18 20:51:12: Nemají být v tom třmenu vlevo původně pětistranný šrouby? Vždycky jsem na to nadával při repasi.. Jinak paráda..
22:26:51
22.11.2018
22.11.2018
Eidy
-> T: Paráda. Zase to bude o kousek dál. Co lanovody, už jsi vymyslel?
19:39:31
12.11.2018
12.11.2018
T
-> Eidy: Vencova práce, je to krása pohledet
16:04:52
12.11.2018
12.11.2018
Eidy
-> T: Ale zase máš přesný díry.
07:33:49
09.11.2018
09.11.2018
T
-> radekp: to jseš na tom lépe jak já