T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:01:26
27.11.2018
-> Tuner#2: to samozřejmě nevím jak moc je pevnej oproti těm vw, ale minimálně mám větší desky a přemýšlím o tom preventivně, abych pak zase nemusel přerušovat okruh a odvzdušňovat zase 8
19:52:11
27.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 27.11.18 19:50:39: No to je dost, otázka je ještě jak pevnej ten třem je a jaký je průměr pístku. U mě je to tak akorát, přinejhorším dáš regulátor. 4 Jinak pěkná práce.
19:50:39
27.11.2018
-> Antony: jojo 4



-> Eidy: no mám trošku strach,jestli nebude zadek prebrzdenej a preventivně uvazuji o omezovaci...eventuelně vahadla 2 47
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.11.2018 19:50:39
17:48:07
27.11.2018
Eidy
-> T 27.11.18 17:05:43: Hezký. Jen škoda, že to takhle čistý vydrží jen do prvního svezení. 1 Ale jsem zvědavý na pocit, až si to sedne.
17:41:09
27.11.2018
Antony - zrušená registrace
-> T 27.11.18 17:05:43: to je ten 23mm kotouč?
17:05:43
27.11.2018
Pravá přední hotovo, jenom doladit zavlacky,které překáží závaží...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.11.2018 17:05:43
08:29:14
24.11.2018
-> Eidy: je mi to jasný, ale jsem rád,že jsem to do těch 13" vůbec nějak dostal 8 4
21:12:21
23.11.2018
Eidy
-> T: Povolovat a naklánět brzdič není tak super, ale taky to dělám.
20:51:40
23.11.2018
-> Eidy: snad, v nejhorším se povolí trmen na jednom sroubu 4
20:46:00
23.11.2018
Eidy
-> T: Co odvzdušňování? Bude fungovat?
20:23:32
23.11.2018
Zítra koupím šrouby a ulozim na pevno...Zatím se to tváří alespoň na zadku,že by to mohlo byt snad ok
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.11.2018 20:23:32
05:22:12
23.11.2018
-> Eidy: lanovody a kapalinu budu řešit,až bude nandany trmen 4



-> Kocvin: takhle je to origo, valí se mi doma ještě jiný trmen a mají různé rozdíly, tak jsi asi na tyhle nenarazil 4
22:50:35
22.11.2018
Kocvin
-> T 22.11.18 20:51:12: Nemají být v tom třmenu vlevo původně pětistranný šrouby? Vždycky jsem na to nadával při repasi.. 3 Jinak paráda..4
upraveno 1x, naposled 22.11.2018 22:50:54
22:26:51
22.11.2018
Eidy
-> T: Paráda. Zase to bude o kousek dál. Co lanovody, už jsi vymyslel?
20:51:57
22.11.2018
Pomalu,ale něco se děje...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 22.11.2018 20:51:57
20:51:12
22.11.2018
Mráz je tu,tak jsem se přesunul do garáže konečně...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 22.11.2018 20:51:12
19:39:31
12.11.2018
-> Eidy: Vencova práce, je to krása pohledet 40 5
16:04:52
12.11.2018
Eidy
-> T: Ale zase máš přesný díry.1 4
15:59:11
12.11.2018
Úplně stejný ty kotouče nejsou.....jsem o dost méně muž než Eidy 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.11.2018 15:59:11
07:33:49
09.11.2018
-> radekp: to jseš na tom lépe jak já 40
Extreme Tyres