skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:17:06
25.12.2017
25.12.2017
ZdrubT
-> T: Rám ani ne, dle mého neni třeba na to naše ježdění. Je to problem na silnici a velká zátěž.
10:13:03
25.12.2017
25.12.2017
MVM
-> T: Agregát zůstává? Jinak pěkná práce,máš toho hodně za sebou Obdivuju všechny kteří se po nehodě pustí do opravy a nevzdají to. A hlavně potom do toho sednou znova možná s ještě větším nasazenim ..
09:53:36
25.12.2017
25.12.2017
T
-> Lůďa: přivařeno
-> Eidy: můžeš se stavit kdykoliv jak to myslíš, jednoduchá ?
-> ZdrubT: nebudu říkat, že by se mi nelíbil rám
-> Eidy: můžeš se stavit kdykoliv jak to myslíš, jednoduchá ?
-> ZdrubT: nebudu říkat, že by se mi nelíbil rám
22:29:00
23.12.2017
23.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Lůďa 23.12.17 22:27:16: Musí být přivařeno
22:27:16
23.12.2017
23.12.2017
Lůďa
-> T: Čau, jestli se můžu zeptat, tak tu výztuhu uchycení ok pásů jsi pak zespoda přivařil, nebo to máš jen okem pásu prošroubované?
21:24:43
23.12.2017
23.12.2017
Eidy
-> T: To je paráda. Elektrika koukám dost jednoduchá, to je dobře. No, těším se, až to uvidím.
21:01:42
23.12.2017
23.12.2017
ZdrubT
Práce parádní!!! Bude to dost lehké.
Potom jak se za tech pár let ježdění potrhala moje RSa a jak pravovala ouža před převařenim všech spoju, bych bez výztuh takovym eRkem nejezdil.
Potom jak se za tech pár let ježdění potrhala moje RSa a jak pravovala ouža před převařenim všech spoju, bych bez výztuh takovym eRkem nejezdil.
20:54:52
23.12.2017
23.12.2017
T
-> Mates: to ještě potrvá, ale těším se jak malej
-> Tuner#2: normální erko bez blbostí navíc
-> Tuner#2: normální erko bez blbostí navíc
20:03:59
23.12.2017
23.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Pecka Tome, moc pěkné
19:54:20
23.12.2017
23.12.2017
havlik
-> T: paráda, to právě vůbec nebylo poznat z fotky že tam něco je přivařené:)
19:35:19
23.12.2017
23.12.2017
havlik
-> Milan 136: co se týká zbytku těžko soudit, ale asi by to nebylo od věci uplně
19:31:54
23.12.2017
23.12.2017
havlik
-> T: pod tim ucehyní pásů
19:12:38
23.12.2017
23.12.2017
T
-> havlik: kde myslíš ?
19:09:11
23.12.2017
23.12.2017
Milan 136
-> havlik 23.12.17 19:04:07: to by me taky zajimalo. Podle me plechovy blatniky a cela docela velkou mirou prispivaji k tuhosti toho papirovyho skeletu
19:04:07
23.12.2017
23.12.2017
havlik
-> T 23.12.17 18:28:31: máš tam i nějaké vyztuhy?
19:01:15
23.12.2017
23.12.2017
Mates
-> T: Mazec Tome , už se těším až ho opět okouknu naživo .
18:30:34
23.12.2017
23.12.2017
T
topení pryč, zavařená stěna a nějaká ta díra do heveru + nová elektrika s relátkama