T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:09:52
18.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 18.01.18 16:52:19: Aby taky ne, když je to velký jak kolečko na kočárek 3 ale jinak jsem zvědavej na reakce po A048 4
16:52:19
18.01.2018
15:05:32
18.01.2018
-> Eidy: jsem na to zvědav, je to krásně měkoučký 40
12:47:09
18.01.2018
Eidy
-> T: Pěkný. 1
08:49:19
18.01.2018
Tak uvidíme 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.01.2018 08:49:19
16:03:17
13.01.2018
Jozka
-> T: Vyrážení čehokoliv kamkoliv by ovšem mělo být provedeno čímkoliv - tj. mělo by odpovídat příslušnýmu letopočtu "trámu", kterej nemáš uvedenej - pokud dobře koukám.4 5 3
12:44:49
12.01.2018
co ? co se tady děje ? 3

jinak předpokládám, že se s tima číslama dá vyrazit kamkoliv cokoliv a ne jen to, čeho se jmého nesmí říkat 3



každopádně kloudná odpověď žádná koukám ...
12:14:23
12.01.2018
castrol
-> Luky: tam sa to vypalzje
11:18:05
12.01.2018
Luky
-> vhml: jj, do nějakýho dřevěnýho překladu se vždycky vyřezával rok stavby domu, a do těch traverz dneska to jde dlátem hrozně blbě 3
10:57:48
12.01.2018
vhml
-> m8rinek 12.01.18 10:52:41: normálně chce na baráku narazit popisny číslo na Velky Integrovaný Nosnik, kde je problem? 3
10:56:49
12.01.2018
minno
-> m8rinek: on ich nechce použiť, len sa informatívne pýta, že kto má a kto nie, pre štatistické účely :)
10:54:04
12.01.2018
Vojťas
-> m8rinek: odvážnému štěstí přeje 47 47 3
10:52:41
12.01.2018
m8rinek
-> T: takhle veřejně? :-O
20:27:11
25.12.2017
a ano, mam seriové nárazníky, ne prepreg... šrouby na nárazník přijdou jiné
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.12.2017 20:27:11
20:25:47
25.12.2017
-> MVM: snad to trošku zrůžoví 40
20:08:09
25.12.2017
MVM
-> T: Jo hezky se to chladnutí plánuje - ale jak je rudo před očima .. 5
20:06:31
25.12.2017
-> MVM: já nikdy nezávodil a tyhle trackday budu doufám navštěvovat i nadále, jen potřebuju trošku ochladit hlavu 5
19:39:37
25.12.2017
MVM
-> T: Tak je mi jasný že jsi to v první řadě chtěl zprovoznit. Na motor je čas. A mi šlo o ten další přístup-jestli prostě už na "závodění" kašleš když víš kolik to dá práce dostat to do stavu ,, A nebo to prostě neřešíš a zase dotoho půjdeš. Jako neřešil bych kdybych rozbil třeba Fabii,tu vim že vždycky seženu nějak - ale díly na Rko .. shánět několikrát po sobě je asi na mašli. Nebo?
19:32:07
25.12.2017
-> MVM: bohužel ano, měl být jiný, ale přišla nehoda a na motor nezbyl čas a peníz...to se ještě uvidí jak mi to půjde, kromě toho letiště jsem v tom po nehodě nejel 8



-> ZdrubT: s mojema kilometrama je to OK, ale rám by byl super 4
Extreme Tyres