T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:13:44
10.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 10.03.18 20:51:57: Zadek určitě snížit, předek si možná ještě sedne. Vždycjy jsi to auto měl takové nakopnuté, takže zadek skopnout 4



Jinak ty názarníky vypadaj parádně 4
20:51:57
10.03.2018
-> radekp: hádej 40 4 nemůžu se dočkat Mostu 4



-> Eidy: snad dobře, dneska bez problému, tak jen budu čekat na Most 40 jen budu asi laborovat s tlakem v pneu a přijde mi, že by auto sneslo celé dolu a nevím čím to, ale jinak spokojenost 4
20:44:38
10.03.2018
Eidy
-> T: Paráda pane. 4 Už jsem si říkal, jak na tom jsi.
20:43:14
10.03.2018
radekp
-> T: gratuluju, jaké to je sednout do toho po tak dlouhé době?
20:39:02
10.03.2018
Jedeme, zatáčíme,brzdíme, snad jsme připraveni na Most 5





Jen mam pocit, že to bude chtít celé složit na zem 8 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.03.2018 20:39:02
22:42:53
18.02.2018
ZdrubT
No parádní práce, těšim se na celek.
21:23:06
18.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.02.18 21:22:00: Kdybych přibral jen 2,5kg, tak bych s tím nedělal vůbec nic, takhle to bude z jara chtít min. kolo 3
21:22:00
18.02.2018
Eidy
-> T: Ty jo, 2,5kg navíc. Co budeš dělat? 1 Je to blbý, no. Moje nový Nankangy jsou taky těžší než Toyo.8
20:25:06
18.02.2018
sikula
-> T: Tak parada4
20:11:45
18.02.2018
-> vhml: všechno by měla být už nová kostra...má to strašně tvrdou bočnici a je to těžší než ty yoka, víc až po Mostě zjistím 40
20:02:05
18.02.2018
vhml
-> T 18.02.18 15:24:34: a mas protektory, nebo nový kostry?
20:00:11
18.02.2018
-> Pavell: ještě mi mají přijít nějaký šrouby a pak už to asi vyfotim teda 40



-> Antony: jojo vypadá, tak jsem zvědav jak se to bude chovat :-)
17:55:45
18.02.2018
Antony - zrušená registrace
-> T 18.02.18 15:24:34: To vypadá moc pěkně 4
16:04:18
18.02.2018
Pavell
-> T 18.02.18 15:24:34: pěkná fotka4

Hoď taky fotku celku9
15:24:34
18.02.2018
Jak jsem machroval, že jsou pneusky lehký, tak je každá o 0,6kg těžší než ty yoka...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.02.2018 15:24:34
10:00:12
20.01.2018
-> Tuner#2: super, budu jenom rád 4
17:14:22
19.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 19.01.18 13:27:15: Dej echo, pokud bude volno, přijel bych 4
13:27:15
19.01.2018
-> Eidy: já doufám, že se svezu o něco dříve :D jak bude hezky, tak beru auto na plátno a šup do Lnářů si trošku zvykat 5
19:46:26
18.01.2018
Eidy
-> T: No přece, jak se na tom jezdí. 1 Ale to je ještě času dost. Asi tak 2 a kus měsíce. 4 Tak hlavně, abys byl připraven na jaro a řádně to otestoval před výletem na Ring.
17:15:21
18.01.2018
-> Tuner#2: nojo, ale co mam dělat bez motoru 40

já jsem taky zvědav na porovnání, ale je to měkký dost a bočnice je jak kámen...no necháme se překvapit...



ještě šířka zutých je 190 mm.....nevím co ještě doplnit za info
Extreme Tyres