T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:10:17
27.03.2018
havlik
-> T: ty jo myslel jsme si, že ty narázníky když budou zase černé nebudou poznat že jsou jiné. ale je to hodně jiné a vypadá to lépe.105
21:07:41
27.03.2018
-> MOLSO: že by se to stalo samo ? 8 takže možná příčina 8
21:06:06
27.03.2018
sice statické fotky,ale konečně pořádné a ještě jsem koukal, že tady nejsou z nehody, takže jsem taky přidal.....snad budou brzo fotky i z nějaké akce, když bude auto jezdit....
21:04:33
27.03.2018
MOLSO
-> T: tam sa moc nemá čo laborovat a ked sa to potočí a "vyšrobuje" z koša tak stratíš tlak oleja ....
20:56:58
27.03.2018
-> MOLSO: to nevim,ale je v tom závlačka, takže asi někdo laboroval s tlakem ? nebo nevim :-D
20:23:34
27.03.2018
MOLSO
-> T: co ta trciaca pruzina v redukcnom ventile ? 9
12:10:47
27.03.2018
-> Eidy: ojnice jsem nesahal a setrvak ok, ještě kouknu na ventily.....tak nebo tak jde motor ven, dam záložní, který snad pojede a začnu řešit motor...
21:21:47
26.03.2018
Eidy
-> T: A když vezmeš za ojnice tak co? Na ten setrvák jsi koukal? Aby to nebyla jen kravina.
20:46:36
26.03.2018
Tady spodek závodního motoru 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.03.2018 20:46:36
20:45:25
26.03.2018
tak u mě zatím nic nezjištěno, v Mostě jsem jenom dotahnul šroub na řemenici a klepání stejně nepřestalo....koukal jsem na spodek a tam nic, takže ložisko ?

každopádně motor jde ven a půjde tam záložní motor a snad bude fungovat....
12:40:55
11.03.2018
-> MVM: já vím 10



-> Vojťas: není na coto, musim na rozlestenito jeste minimálně a žádnej ten laminat nepasuje, 8 3
09:35:53
11.03.2018
Vojťas
-> T: gratulace, uz se tesim nazivo
08:42:41
11.03.2018
MVM
-> T: Tak pokud zůstaneš u litiny,tak to nebude ono. To správně nakonfiguruješ hliníkovou feldu a jsi o řád jinde,navíc když takhe razantně snižujete hmotnost. 4
08:30:51
11.03.2018
-> castrol: na bestii tomu chybí koně 8 3
22:24:38
10.03.2018
castrol
-> T: no kola mas sice krasne zlte ale furt je to cierna beštia 1
22:17:45
10.03.2018
-> Tuner#2: zadek jediný právě byl celou dobu na autě......že by tomu tolik pomohl laminátový zadek ? to se mi nezdá....prostě je to vysoko 8 40
22:16:19
10.03.2018
-> Pavell: jen vypadá 8 4



-> castrol: jak jako ? mam krásně žlutý kola 3



-> Eidy: nene, držejí až překvapivě 4 ale předek nebyl dle představ, no chce to laborovat.....po pár kolečkách jsem měl 0,4 nahoře na tlaku, tak uvidíme v Mostě 4 ale zatím se mi líbí :-)
22:09:25
10.03.2018
Eidy
-> Eidy: Tlak neřeš. Zavařil jsi střešák, dal origo zadní lemy, nárazníky a za chvíli budeš jezdit 14” klobásy a chromovaný poklice :D

A pneu nedrží? Jsou nový a mastný. A na tom hladkým betonu to obecně klouže proti asfaltu ;)
21:25:00
10.03.2018
castrol
-> T 10.03.18 20:39:02: projekt cierna vdova ozil 1
21:23:25
10.03.2018
Pavell
-> T: pecka, vypadá super4
Extreme Tyres