skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:10:17
27.03.2018
27.03.2018
havlik
-> T: ty jo myslel jsme si, že ty narázníky když budou zase černé nebudou poznat že jsou jiné. ale je to hodně jiné a vypadá to lépe.
21:07:41
27.03.2018
27.03.2018
T
-> MOLSO: že by se to stalo samo ? takže možná příčina
21:06:06
27.03.2018
27.03.2018
T
sice statické fotky,ale konečně pořádné a ještě jsem koukal, že tady nejsou z nehody, takže jsem taky přidal.....snad budou brzo fotky i z nějaké akce, když bude auto jezdit....
21:04:33
27.03.2018
27.03.2018
MOLSO
-> T: tam sa moc nemá čo laborovat a ked sa to potočí a "vyšrobuje" z koša tak stratíš tlak oleja ....
20:56:58
27.03.2018
27.03.2018
T
-> MOLSO: to nevim,ale je v tom závlačka, takže asi někdo laboroval s tlakem ? nebo nevim :-D
20:23:34
27.03.2018
27.03.2018
MOLSO
-> T: co ta trciaca pruzina v redukcnom ventile ?
12:10:47
27.03.2018
27.03.2018
T
-> Eidy: ojnice jsem nesahal a setrvak ok, ještě kouknu na ventily.....tak nebo tak jde motor ven, dam záložní, který snad pojede a začnu řešit motor...
21:21:47
26.03.2018
26.03.2018
Eidy
-> T: A když vezmeš za ojnice tak co? Na ten setrvák jsi koukal? Aby to nebyla jen kravina.
20:45:25
26.03.2018
26.03.2018
T
tak u mě zatím nic nezjištěno, v Mostě jsem jenom dotahnul šroub na řemenici a klepání stejně nepřestalo....koukal jsem na spodek a tam nic, takže ložisko ?
každopádně motor jde ven a půjde tam záložní motor a snad bude fungovat....
každopádně motor jde ven a půjde tam záložní motor a snad bude fungovat....
12:40:55
11.03.2018
11.03.2018
T
-> MVM: já vím
-> Vojťas: není na coto, musim na rozlestenito jeste minimálně a žádnej ten laminat nepasuje,
-> Vojťas: není na coto, musim na rozlestenito jeste minimálně a žádnej ten laminat nepasuje,
09:35:53
11.03.2018
11.03.2018
Vojťas
-> T: gratulace, uz se tesim nazivo
08:42:41
11.03.2018
11.03.2018
MVM
-> T: Tak pokud zůstaneš u litiny,tak to nebude ono. To správně nakonfiguruješ hliníkovou feldu a jsi o řád jinde,navíc když takhe razantně snižujete hmotnost.
08:30:51
11.03.2018
11.03.2018
T
-> castrol: na bestii tomu chybí koně
22:24:38
10.03.2018
10.03.2018
castrol
-> T: no kola mas sice krasne zlte ale furt je to cierna beštia
22:17:45
10.03.2018
10.03.2018
T
-> Tuner#2: zadek jediný právě byl celou dobu na autě......že by tomu tolik pomohl laminátový zadek ? to se mi nezdá....prostě je to vysoko
22:16:19
10.03.2018
10.03.2018
T
-> Pavell: jen vypadá
-> castrol: jak jako ? mam krásně žlutý kola
-> Eidy: nene, držejí až překvapivě ale předek nebyl dle představ, no chce to laborovat.....po pár kolečkách jsem měl 0,4 nahoře na tlaku, tak uvidíme v Mostě ale zatím se mi líbí :-)
-> castrol: jak jako ? mam krásně žlutý kola
-> Eidy: nene, držejí až překvapivě ale předek nebyl dle představ, no chce to laborovat.....po pár kolečkách jsem měl 0,4 nahoře na tlaku, tak uvidíme v Mostě ale zatím se mi líbí :-)
22:09:25
10.03.2018
10.03.2018
Eidy
-> Eidy: Tlak neřeš. Zavařil jsi střešák, dal origo zadní lemy, nárazníky a za chvíli budeš jezdit 14” klobásy a chromovaný poklice :D
A pneu nedrží? Jsou nový a mastný. A na tom hladkým betonu to obecně klouže proti asfaltu ;)
A pneu nedrží? Jsou nový a mastný. A na tom hladkým betonu to obecně klouže proti asfaltu ;)
21:25:00
10.03.2018
10.03.2018
castrol
-> T 10.03.18 20:39:02: projekt cierna vdova ozil
21:23:25
10.03.2018
10.03.2018
Pavell
-> T: pecka, vypadá super