skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:27:27
23.12.2017
23.12.2017
T
interiér prošel odtučňovačkou a zůstal jen přední kobereček, volant níž, sedačky níž a zavařený střešní okno....
09:16:36
23.12.2017
23.12.2017
T
-> Fifa: o nějaké se pokusím teda
jinak díky za upozornění od Zdrubáka, mam i zadní čelo laminátové
jinak díky za upozornění od Zdrubáka, mam i zadní čelo laminátové
16:50:25
22.12.2017
22.12.2017
Fifa
-> T: Popis vypadá velice slibně. Budu se těšit na fotky
09:41:09
22.12.2017
22.12.2017
T
-> Tuner#2: když se takhle ptáš, tak bych nejraději
-> ZdrubT: , -> Eidy: snažil jsem se o nějakou kloudnou fotku a nedaří se, takže bude muset přijet Honza
-> ZdrubT: , -> Eidy: snažil jsem se o nějakou kloudnou fotku a nedaří se, takže bude muset přijet Honza
19:29:23
21.12.2017
21.12.2017
ZdrubT
Foto, foto foto !!!
19:01:17
21.12.2017
21.12.2017
Eidy
-> T: Tak šup, dej nám nový fotky pod stromeček.
16:46:34
21.12.2017
21.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 21.12.17 16:36:18: Na to právě narážím kdy to sem nasypeš, vypadá to parádně, nebo to mám přijet nafotit?
16:36:18
21.12.2017
21.12.2017
T
-> Tuner#2: na fotkách tady je prepreg
16:07:36
21.12.2017
21.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 21.12.17 10:31:22: Ty máš i laminátové nárazníky na fotkách to vypadá jako Prepreg
10:31:22
21.12.2017
21.12.2017
T
upravil jsem trošku popis...
12:36:26
20.12.2017
20.12.2017
T
-> Eidy: ještě néééééééé
23:50:40
19.12.2017
19.12.2017
Eidy
-> T: Paráda, žes to našel. Já bych možná někde našel, ale trvalo by to. Už sis objednal nový pryže?
21:05:53
19.12.2017
19.12.2017
T
kapota je pryč a ta věc na stínítka se našla...
18:31:33
19.12.2017
19.12.2017
Skili
-> T: jestli se chceš zbavit těch yokoham, tak já bych je bral, kdyžtak sz.
20:21:49
17.12.2017
17.12.2017
T
jo a chybí mi jedna jediná věc a já ji nemůžu najít, kdyby nějaká dobrá duše měla....takový ten plastový čamprdlík, co se dává pro vnitřní zpětné zrcátko a drží v něm stínítka....
20:12:41
17.12.2017
17.12.2017
T
dělám pořádek, tak je tady pár věcí zbytečných....kdyby měl někdo zájem, stačí říct.....
zbytky nárazníků po bouračce - prepreg
přední lamino kapota RS, odlepená výztuha částečně, mohu opravit.....jezdit to na klasický zámek nechci, ale kdyby měl někdo masag.....
možná pneušky yokohama a048 175/50 r13 cca 2 mm
nafotit není problém a cena ( pokud to cenu má ) dle dohody....
zbytky nárazníků po bouračce - prepreg
přední lamino kapota RS, odlepená výztuha částečně, mohu opravit.....jezdit to na klasický zámek nechci, ale kdyby měl někdo masag.....
možná pneušky yokohama a048 175/50 r13 cca 2 mm
nafotit není problém a cena ( pokud to cenu má ) dle dohody....
11:27:33
08.12.2017
08.12.2017
T
-> Eidy: nojo, to je výhoda, že se do toho dá bušit
-> Pavell: už to začíná mít tvar,ale hotovo není
-> Pavell: už to začíná mít tvar,ale hotovo není
22:48:36
07.12.2017
07.12.2017
Pavell
-> T: už se ti to pěkně rýsuje
22:08:36
07.12.2017
07.12.2017
Eidy
-> T: Sklo se taky dá v jednom, už jsem to dělal, ale ve dvou je to lepší. Makrolon je uplně v pohodě. Nemusíš se bát, že praskne.
21:10:33
07.12.2017
07.12.2017
T
-> minno: jen je to o něco menší