T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:00:02
07.12.2017
minno
-> T: z tohto pohľadu to vyzerá ako T6031
19:16:36
07.12.2017
Nevim jak sklo, ale tohle jde nandat v jednom člověku 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.12.2017 19:16:36
21:21:27
29.11.2017
Eidy
-> T: Určitě se dívej po kuličkových nábojích, ne drážkových. To kvůli vůli v uložení. Třeba tohle by tam slušelo a má to už lepší mechanizmus než ty základní.

www.ebay.com/itm/.../2208 00114727?epid=65795...
20:45:54
29.11.2017
-> Tuner#2: zjišťuji, že se mi líbí jen rovné a to znamená jiné prodloužení, takže mi ta naba přijde snazší :-\
17:34:07
29.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 29.11.17 17:22:37: Jakou máš představu?
17:22:37
29.11.2017
-> Tuner#2: toho jsem se bál..ikdyž náby do 2,5 t. je hromada....přece to nemůže být tak hrozný :-/

horší je, že se mi žádný volant v tomhle průměru nelíbí 8
20:22:56
28.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 28.11.17 19:59:11: Kvalitní nába je tak 4 - 5tkč. S volantem jsem max. spokojen co jsem vybral, je to menší verze 330mm a proti 350tkám je to znát. 300mm se mě zdá už moc malé.
19:59:11
28.11.2017
má někdo zkušenost s nějakou rychloupínací nábou ? asi budu potřebovat menší volant a nebo sundavací a volant si ne a ne vybrat a s nábou už jsem se jednou spálil, tak se ptám 8
12:56:25
01.11.2017
m8rinek
-> T: Jakou MX sháníš?



-> vhml: Neprodal jsem vše, ale nechal si jen to co dává smysl a jsem schopen si toho užít :))). eRko mám a nedám, na druhou stranu eRko rozhodně nemám kvůli zážitku z řízení... Jak říkáš, je to spíš dobrodružství :D.
08:43:19
31.10.2017
radekp
-> vhml: já se s Tvými názory naprosto ztotožňuju. Přesně vím, jak to myslíš. Na tátově NC je podvozek taky měkký a před faceliftem vysoký. Pokud to nepřemluvíš tak i docela nedotáčivý. Ale celkově je to auto vyvážené, ve vracečkách je krásně čitelná hrana nedotáčivosti/přetáčivost i. Ani náhodou se nepokládám za dobrého řidiče, ale v tomhle autě to cítím.

Co mě ale sere nejvíc je tupá odezva na plyn a nedostatěčný výkon. Šlápneš na plyn a motor se probere po půlvteřině. Tím ztrácíš hodně citu. A výkon mě nenadchl nikdy. Papírově to vypadá slibně, ale moje AR159 tlačí do zad sakra jinak (stejný výkon, +400kg, s turbem). Možná díky slabému výkonu si víc všímáš podvozku...ale s tou odezvou je to hrůza.

Otec uvažuje výměnu za BMW M3 E46. Tak je jedna varianta nechat to doma a koupit atmo set na 205HP, ale mám teď jiné finanční priority a tak asi půjde do světa.
08:18:20
31.10.2017
vhml
-> havlik 31.10.17 07:38:25: bys to rozprcal úplně stejně 3



-> radekp 31.10.17 06:56:30: je pravda že v sérii je to auto takový vyměklý a aby se chovalo správně tak potřebuje přinejmenším alespoň jiný pružiny ( v low cost variantě přední ze škodovky 3 4 ) . Jezdit se 140LS byl vždycky strašnej souboj a člověk s toho vylezl s pocitem vítězství už kvůli tomu, že to vůbec přežil. S timhle při podobnejch časech stahneš po závodech střechu, stavíš se cestou na zmrzlině a máš v piči. Jen z toho není ten pocit hrubosti. Ale mít ,,závoďák" kterej nedělá kravál a topí je podle mě prostě skvělý :-) Zatímco stovka netopí, dělá kravál, moc nejede a každá zatáčka je s tou kyvkou celkem dobrodružství.
upraveno 4x, naposled 31.10.2017 08:23:31
07:38:25
31.10.2017
havlik
-> radekp 31.10.17 06:56:30: tak to bych si to měl taky pořídit3
06:56:30
31.10.2017
radekp
-> T: říkáš, protože (zatím) mx5 nemáš 1

-> Tuner#2: na obou autech najdeš rozdíly snad ve všem, každé auto má své nesporné výhody. Ale MX5 je seriová a legální. Série znamená u tohoto auta vyváženost, každodenní použitelnost, neomezené zásoby dílů jak originálních, tak tuningových. Je tišší, sofistikovanější. Je to takové auto pro líné škodováky, které už přestalo bavit (o)upravovat škodovky

3
upraveno 1x, naposled 31.10.2017 06:56:46
21:48:46
30.10.2017
M@rtin
-> T: Pěkně pokračuješ Tome ....
18:00:06
30.10.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.10.17 17:53:50: a přitom zrovna motor je ( po korozi) naprosto nejslabší místo celyho auta 4
17:53:50
30.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 30.10.17 15:39:55: Přesně, MX-5 je díky motoru možná rychlejší než naše Škodovky, ale udělat z toho podobné auto by stálo stejně spoustu peněz a v sériii je to spíše auto na letní projížďku bez střechy. Pokud se to někdy objeví v garáži, tak na zcela jiné užití. 4
17:34:53
30.10.2017
-> matoo: zadní blatník lamino 3,5 kg a plech 8,7, víc zatím nevím, že se nedostanu k dalším plechovým dílům....
15:39:55
30.10.2017
-> vhml: nemyslím si, že by se erko dalo s mazdou porovnávat, každé je pro mě na něco jiného a i kdybych si mazdu koupil, tak nenahradí erko...o to strach nemám 4
15:22:56
30.10.2017
vhml
-> T 30.10.17 15:09:58: však uvidíš. m8rinek to prodal všechno, mě to stojí ve stodole...

Ono když si pak máš doma vybrat auto, který jede míň, hůř brzdí, hůř zatáčí a jeho provoz stojí víc... 3 3 3
15:09:58
30.10.2017
-> matoo: bude, bude 4



-> havlik: ale prd, ještě jsem nic nekoupil a neni psáno, že koupím...
Extreme Tyres