skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:09:52
18.01.2018
18.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 18.01.18 16:52:19: Aby taky ne, když je to velký jak kolečko na kočárek ale jinak jsem zvědavej na reakce po A048
15:05:32
18.01.2018
18.01.2018
T
-> Eidy: jsem na to zvědav, je to krásně měkoučký
12:47:09
18.01.2018
18.01.2018
Eidy
-> T: Pěkný.
16:03:17
13.01.2018
13.01.2018
Jozka
-> T: Vyrážení čehokoliv kamkoliv by ovšem mělo být provedeno čímkoliv - tj. mělo by odpovídat příslušnýmu letopočtu "trámu", kterej nemáš uvedenej - pokud dobře koukám.
12:44:49
12.01.2018
12.01.2018
T
co ? co se tady děje ?
jinak předpokládám, že se s tima číslama dá vyrazit kamkoliv cokoliv a ne jen to, čeho se jmého nesmí říkat
každopádně kloudná odpověď žádná koukám ...
jinak předpokládám, že se s tima číslama dá vyrazit kamkoliv cokoliv a ne jen to, čeho se jmého nesmí říkat
každopádně kloudná odpověď žádná koukám ...
12:14:23
12.01.2018
12.01.2018
castrol
-> Luky: tam sa to vypalzje
11:18:05
12.01.2018
12.01.2018
Luky
-> vhml: jj, do nějakýho dřevěnýho překladu se vždycky vyřezával rok stavby domu, a do těch traverz dneska to jde dlátem hrozně blbě
10:57:48
12.01.2018
12.01.2018
vhml
-> m8rinek 12.01.18 10:52:41: normálně chce na baráku narazit popisny číslo na Velky Integrovaný Nosnik, kde je problem?
10:56:49
12.01.2018
12.01.2018
minno
-> m8rinek: on ich nechce použiť, len sa informatívne pýta, že kto má a kto nie, pre štatistické účely :)
10:54:04
12.01.2018
12.01.2018
Vojťas
-> m8rinek: odvážnému štěstí přeje
10:52:41
12.01.2018
12.01.2018
m8rinek
-> T: takhle veřejně? :-O
20:27:11
25.12.2017
25.12.2017
T
a ano, mam seriové nárazníky, ne prepreg... šrouby na nárazník přijdou jiné
20:25:47
25.12.2017
25.12.2017
T
-> MVM: snad to trošku zrůžoví
20:08:09
25.12.2017
25.12.2017
MVM
-> T: Jo hezky se to chladnutí plánuje - ale jak je rudo před očima ..
20:06:31
25.12.2017
25.12.2017
T
-> MVM: já nikdy nezávodil a tyhle trackday budu doufám navštěvovat i nadále, jen potřebuju trošku ochladit hlavu
19:39:37
25.12.2017
25.12.2017
MVM
-> T: Tak je mi jasný že jsi to v první řadě chtěl zprovoznit. Na motor je čas. A mi šlo o ten další přístup-jestli prostě už na "závodění" kašleš když víš kolik to dá práce dostat to do stavu ,, A nebo to prostě neřešíš a zase dotoho půjdeš. Jako neřešil bych kdybych rozbil třeba Fabii,tu vim že vždycky seženu nějak - ale díly na Rko .. shánět několikrát po sobě je asi na mašli. Nebo?
19:32:07
25.12.2017
25.12.2017
T
-> MVM: bohužel ano, měl být jiný, ale přišla nehoda a na motor nezbyl čas a peníz...to se ještě uvidí jak mi to půjde, kromě toho letiště jsem v tom po nehodě nejel
-> ZdrubT: s mojema kilometrama je to OK, ale rám by byl super
-> ZdrubT: s mojema kilometrama je to OK, ale rám by byl super