T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:29:46
20.05.2017
Petrson
-> T: Za mě určitě kulatej.
21:29:11
20.05.2017
castrol
-> T: som za origo
21:24:45
20.05.2017
Nwkt
-> T: Jedny blatníky rovnej a druhý kulatej
21:23:53
20.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 20.05.17 21:06:24: Rovnej a snížit zadek 1
21:23:12
20.05.2017
Tomaso435
-> T: rovnej, tak jak to má bejt .
21:10:02
20.05.2017
ZdrubT
Kulatej.
21:06:24
20.05.2017
Tak jak teď... rovný nebo kulatý lem vzadu ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.05.2017 21:06:24
15:04:54
16.05.2017
-> vhml: jak píše Luky a na to se fakt necitim....s přípavou neříkám, že to bude ok,ale mam alespoň malý základ, že veškeré carbonové díly leštím, takže musím mít rovinu...no uvidíme, třeba to nestihnu a bude na mě hromada lakýrů v zimě 40 8
23:05:00
15.05.2017
Luky
-> vhml: ale umět se to taky musí :)
20:59:35
15.05.2017
Karel.
-> T: narovinu příprava je to nejdůležitější na tom, jak bude lak vypadat. Sám jsem si dělal přípravy a Dušan mi to lakoval a opravdu je to dost náročný, vylezou i věcí, který si myslíš, že jsou ok.Ale pěkně postupuješ, držím palce4



poslední lak, červenej, jsem si radši nechal udělat komplet:o))
upraveno 1x, naposled 15.05.2017 21:00:51
20:53:43
15.05.2017
sikula
20:48:59
15.05.2017
vhml
-> T 14.05.17 12:09:20: ve chvíli kdy máš udělanou přípravu, tak je polití to nejmenší.
20:44:23
15.05.2017
Aby toho nebylo málo...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.05.2017 20:44:23
12:09:20
14.05.2017
-> Eidy: myslim, že vím kde mam chyby a jestli to tak je zjistim u motorového prostoru, tam chci, aby to nějak vypadalo...a na vršek si rozhodně netroufnu, ale zatím to vypadá, že si budu dělat přípravu pod lak :-\
20:02:23
12.05.2017
Eidy
-> T: No dobře Ty. 4 No a povedlo se? Tak i zvrchu, ne?
18:32:24
12.05.2017
-> Eidy: pistole.. chtěl jsem si to vyzkoušet a jelikož na tom kufru nebylo co pokazit a budu lakovat i motorak a interiér, tak jsem natrénoval 4
18:14:28
12.05.2017
Eidy
-> T: štětec nebo pistole? To takhle udělej celý a za 2 týdny jezdíš. 1
17:48:49
12.05.2017
Já myslím, že na tuto bídu ok...

Aneb předek můžu celý nastrojit a posadit auto opět na kola...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.05.2017 17:48:49
20:24:39
25.04.2017
Nwkt
-> T: Co pan Jablíčko? 1
20:17:50
25.04.2017
Tak auto dostává v celku už slušný tvar, ale aktuálně začínám mít problém s lakyrou...kdyby někdo věděl 8
Extreme Tyres