skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:29:46
20.05.2017
20.05.2017
Petrson
-> T: Za mě určitě kulatej.
21:29:11
20.05.2017
20.05.2017
castrol
-> T: som za origo
21:24:45
20.05.2017
20.05.2017
Nwkt
-> T: Jedny blatníky rovnej a druhý kulatej
21:23:53
20.05.2017
20.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 20.05.17 21:06:24: Rovnej a snížit zadek
21:23:12
20.05.2017
20.05.2017
Tomaso435
-> T: rovnej, tak jak to má bejt .
21:10:02
20.05.2017
20.05.2017
ZdrubT
Kulatej.
15:04:54
16.05.2017
16.05.2017
T
-> vhml: jak píše Luky a na to se fakt necitim....s přípavou neříkám, že to bude ok,ale mam alespoň malý základ, že veškeré carbonové díly leštím, takže musím mít rovinu...no uvidíme, třeba to nestihnu a bude na mě hromada lakýrů v zimě
23:05:00
15.05.2017
15.05.2017
Luky
-> vhml: ale umět se to taky musí :)
20:59:35
15.05.2017
15.05.2017
Karel.
-> T: narovinu příprava je to nejdůležitější na tom, jak bude lak vypadat. Sám jsem si dělal přípravy a Dušan mi to lakoval a opravdu je to dost náročný, vylezou i věcí, který si myslíš, že jsou ok.Ale pěkně postupuješ, držím palce
poslední lak, červenej, jsem si radši nechal udělat komplet:o))
poslední lak, červenej, jsem si radši nechal udělat komplet:o))
20:53:43
15.05.2017
15.05.2017
sikula
20:48:59
15.05.2017
15.05.2017
vhml
-> T 14.05.17 12:09:20: ve chvíli kdy máš udělanou přípravu, tak je polití to nejmenší.
12:09:20
14.05.2017
14.05.2017
T
-> Eidy: myslim, že vím kde mam chyby a jestli to tak je zjistim u motorového prostoru, tam chci, aby to nějak vypadalo...a na vršek si rozhodně netroufnu, ale zatím to vypadá, že si budu dělat přípravu pod lak :-\
20:02:23
12.05.2017
12.05.2017
Eidy
-> T: No dobře Ty. No a povedlo se? Tak i zvrchu, ne?
18:32:24
12.05.2017
12.05.2017
T
-> Eidy: pistole.. chtěl jsem si to vyzkoušet a jelikož na tom kufru nebylo co pokazit a budu lakovat i motorak a interiér, tak jsem natrénoval
18:14:28
12.05.2017
12.05.2017
Eidy
-> T: štětec nebo pistole? To takhle udělej celý a za 2 týdny jezdíš.
17:48:49
12.05.2017
12.05.2017
T
Já myslím, že na tuto bídu ok...
Aneb předek můžu celý nastrojit a posadit auto opět na kola...
Aneb předek můžu celý nastrojit a posadit auto opět na kola...
20:24:39
25.04.2017
25.04.2017
Nwkt
-> T: Co pan Jablíčko?
20:17:50
25.04.2017
25.04.2017
T
Tak auto dostává v celku už slušný tvar, ale aktuálně začínám mít problém s lakyrou...kdyby někdo věděl