T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:54:32
23.01.2014
mirecek.666
-> T: -> T: to jsem koukal, já třeba ořezával dorazy na zadní nápravu tak dlouho až z nich zbyla půlka s kupou děr a řikal jsem si jestli to má smysl to tam ještě dávat:-) ještě nemáš tu příčku odvrtanou jak měl Eidy:-)
20:52:18
23.01.2014
-> mirecek.666: : tak jde o to do čeho vrtáš a ani to neni rozhodující, pokud jsi třeba viděl odvrtání držáků motoru podle Eidyho 4 40
20:50:37
23.01.2014
mirecek.666
-> T: já do toho vrtám taky, ale málo asi:-) pořád si řikám aby to něco udrželo, ale podle toho jak koukám k tobě můžu směle pokračovat:-D
20:45:16
23.01.2014
-> mirecek.666: : jojo, pomalu to začínám chápat, že se to doma prostě neztratí a jednou bude po tom hlad 8 4

díky, neni to zase taková úspora,ale mě se to tááák líbí 40
20:35:35
23.01.2014
mirecek.666
-> T: taky už mám jednu do zásoby:-) tohle se jentak neztratí, ten ementál je inspirativní:-)
20:31:46
23.01.2014
-> mirecek.666: : jedna byla u pana doktora po Mostě 40 a rovnou je z ní 4,22 a ta druhá je kdyby náhodou, jinak klasika 3,9 4

v podstatě jsem odvezl 3 a dovezl 2 + něco dílů ještě úplně nových....
20:28:57
23.01.2014
-> Kubis09: : jojo držák na cívku, díky, kdyžtak koukni http://www.youtube.com/us er/110rTom a nejede to špatně,ale má to mouchy a ještě více much mám já 4
20:27:19
23.01.2014
mirecek.666
-> T: copak je v těch špajzkách schovanýho?:-)
20:21:20
23.01.2014
Kubis09
-> T: kurde tady je to jak na honda-clubu tam když se odlehčují crx tak vytahují aj nádobku na ostřikovače. Však na co. 1 To je držák na cívku? to by mě nenapadlo :D ale jo dobré to máš. Jinak jak to jede? hodně by mě to zajímalo, mám podobný setup akorát jezdím ještě sedr. video není? 5
20:10:12
23.01.2014
tak součástky mám už všechny, takže je to jen na mě, kdy bude hotovo 5 8 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.01.2014 20:10:12
08:48:04
21.01.2014
Mantrabeach
19:22:56
16.01.2014
-> Eidy: : uvidíme 40 3 zrovna Ty se mi máš co smát ohledně odlehčování

40



-> MOLSO: : se směj,ale já původně myslel, že tam dam jen dvě elektrikářský zdrhovačky 3 40



carbon jsem chtěl původně taky,ale to je samá maličkost, chce to už něco pořádnýho 168
18:43:14
16.01.2014
MOLSO
-> Eidy: 3 3 3
18:27:17
16.01.2014
Eidy
-> MOLSO: Nebo karbon. Jů, to je nápad. Už vím, co budu dělat dál :D
18:25:25
16.01.2014
MOLSO
-> T: to už si namiesto toho ementálu čo drží cievku mohol použiť pásik z merkuru 3
18:19:09
16.01.2014
Eidy
-> T: A tu příčku vrtat nebudeš? 1
17:01:47
16.01.2014
-> vhml: : nějaký drobný, ale gramy dělají kilogramy 3 ale váhově šlo hlavně o tu příčku 4
16:57:28
16.01.2014
vhml
-> T 16.01.14 16:50:19: hele, a vážils to? 3 3 3
16:50:19
16.01.2014
no a na svátky se baštilo, tak se musí i hubnout, hlavně na zadku 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.01.2014 16:50:19
16:49:26
16.01.2014
tak jsem nakonec neodolal a pořídil tvrdé gumy i do řízení
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.01.2014 16:49:26
Extreme Tyres