
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> Antony: : jojo, je to vidět a je i vidět, že byly v platě asi blíž trošku a ne rovnoběžně....takže to mám snad v pohodě :-)
jinak to asi trošku klame taky, že tam je 2"
jinak to asi trošku klame taky, že tam je 2"

-> T: Jj vim, že MTXka jsou široký. Nevím jestli je to vidět na těchhle fotkách, ale mívaly v půlce mezi sedačkou a platem pásy spojený takovým pomocným pásem.
-> Antony: : tak jsem to chtěl taky dělat,ale MTX je trošku širší u krku
nic stahnul jsem to na těch 18 cm a bude....dám ještě fotku pro zajímavost....

-> T: namontovat jsem sedačky a podle vzdálenosti děr v sedačkách jsem navařil platli s futrama aby byly pásy rovnoběžně. Jak pro 3-body, tak 4-body . .
-> Antony: : jojo, ono je to asi stejně fuk....koukám na auta a každá to má jinak....třeba jsem koukal, že Ty je máš docela u sebe, čím jsi se řídil ?
-> T: ajo, kurňa 
tak snad aspoň ty fotky pomůžou, podle proporcí

tak snad aspoň ty fotky pomůžou, podle proporcí

-> Antony: : díky
ale buď jsem slepej a nebo tam ten nejdůležitější údaj pro mě neni
nikde nevidim vzdálenost ok od sebe, že ?


-> T: Máš to v mailu 

-> Antony: : tak mam to už sice umístěný ( dle oka mi to vyšlo nějakých cca 19 cm od sebe....) ,ale je to jen nabodovaný a vařit to teprve budu, tak kdyžtak najdi prosím, dík 

-> T: někde bych našel výkres držáku a umístění pásu v eLeRce, ta měla stejný sedačky jako máš ty 

-> Eidy: : konkrétně Kóča mě zajímala,ale nikde nemáš fotky
tak to jsem si jen potvrdil můj názor, dík


tak to jsem si jen potvrdil můj názor, dík

-> T: Já bych to dal vzadu k sobě.
jedna otázka ohledně pásů...všiml jsem si, že 4-bod je většinou uchycen, že jdou pásy dozadu rovnoběžně, ale MTX sedačky mají podstatně širší oblast, kudy můžou jít a tím mi vzniká otázka....zanechat rovnoběžnost ( je to dost od sebe s porovnáním klasických skořápek ) nebo to v platě dát trošku blíž k sobě ?
-> Tuner#2: : tak šup, šup



-> T 23.01.14 22:16:28: Blázníš? Ještě jsem na to ani nešáhnul. Chystám balení pružin, do toho likvidace starého auta, nějaké drobné opravy nového a teď mě týden trápil zub. Jestli se na to dostanu koncem února až vyexpeduju pružiny tak budu rád...
-> Tuner#2: : to už nevím :-/ a jak je na tom Žlutka ? už má svoji 4,22 ? 

-> T 23.01.14 22:02:53: V kolik jsi jel okolo? Však víš co říkal o převodovkách Véna. Tam bylo špatně úplně všechno a myslím, že teď to bude OK 

-> Tuner#2: : tak to nevim,ale svítilo se v garáži
tak to už jsem si taky bohužel říkal a beze srandy....ale před tím jsem jezdil v pohodě, tak snad nemam rychlejší ruce než nohy



