skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:59:03
23.01.2014
23.01.2014
T
-> mirecek.666: : jojo, koukal jsem a hezký tak příčku mám teď dutou připravenou a dál na ni sahat nechci a do držáků už se mi taky moc vrtat nechtělo, tak jen na oko ale pak to zvářím a porovnám a mohlo by se tam půl kilča snad najít
20:54:32
23.01.2014
23.01.2014
mirecek.666
-> T: -> T: to jsem koukal, já třeba ořezával dorazy na zadní nápravu tak dlouho až z nich zbyla půlka s kupou děr a řikal jsem si jestli to má smysl to tam ještě dávat:-) ještě nemáš tu příčku odvrtanou jak měl Eidy:-)
20:52:18
23.01.2014
23.01.2014
T
-> mirecek.666: : tak jde o to do čeho vrtáš a ani to neni rozhodující, pokud jsi třeba viděl odvrtání držáků motoru podle Eidyho
20:50:37
23.01.2014
23.01.2014
mirecek.666
-> T: já do toho vrtám taky, ale málo asi:-) pořád si řikám aby to něco udrželo, ale podle toho jak koukám k tobě můžu směle pokračovat:-D
20:45:16
23.01.2014
23.01.2014
T
-> mirecek.666: : jojo, pomalu to začínám chápat, že se to doma prostě neztratí a jednou bude po tom hlad
díky, neni to zase taková úspora,ale mě se to tááák líbí
díky, neni to zase taková úspora,ale mě se to tááák líbí
20:35:35
23.01.2014
23.01.2014
mirecek.666
-> T: taky už mám jednu do zásoby:-) tohle se jentak neztratí, ten ementál je inspirativní:-)
20:31:46
23.01.2014
23.01.2014
T
-> mirecek.666: : jedna byla u pana doktora po Mostě a rovnou je z ní 4,22 a ta druhá je kdyby náhodou, jinak klasika 3,9
v podstatě jsem odvezl 3 a dovezl 2 + něco dílů ještě úplně nových....
v podstatě jsem odvezl 3 a dovezl 2 + něco dílů ještě úplně nových....
20:28:57
23.01.2014
23.01.2014
T
-> Kubis09: : jojo držák na cívku, díky, kdyžtak koukni http://www.youtube.com/us
er/110rTom a nejede to špatně,ale má to mouchy a ještě více much mám já
20:27:19
23.01.2014
23.01.2014
mirecek.666
-> T: copak je v těch špajzkách schovanýho?:-)
20:21:20
23.01.2014
23.01.2014
Kubis09
-> T: kurde tady je to jak na honda-clubu tam když se odlehčují crx tak vytahují aj nádobku na ostřikovače. Však na co. To je držák na cívku? to by mě nenapadlo :D ale jo dobré to máš. Jinak jak to jede? hodně by mě to zajímalo, mám podobný setup akorát jezdím ještě sedr. video není?
20:10:12
23.01.2014
23.01.2014
T
tak součástky mám už všechny, takže je to jen na mě, kdy bude hotovo
08:48:04
21.01.2014
21.01.2014
Mantrabeach
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.01.14 16:18:43: s tím musím jenom souhlasit:D
19:22:56
16.01.2014
16.01.2014
T
-> Eidy: : uvidíme zrovna Ty se mi máš co smát ohledně odlehčování
-> MOLSO: : se směj,ale já původně myslel, že tam dam jen dvě elektrikářský zdrhovačky
carbon jsem chtěl původně taky,ale to je samá maličkost, chce to už něco pořádnýho
-> MOLSO: : se směj,ale já původně myslel, že tam dam jen dvě elektrikářský zdrhovačky
carbon jsem chtěl původně taky,ale to je samá maličkost, chce to už něco pořádnýho
18:43:14
16.01.2014
16.01.2014
MOLSO
-> Eidy:
18:27:17
16.01.2014
16.01.2014
Eidy
-> MOLSO: Nebo karbon. Jů, to je nápad. Už vím, co budu dělat dál :D
18:25:25
16.01.2014
16.01.2014
MOLSO
-> T: to už si namiesto toho ementálu čo drží cievku mohol použiť pásik z merkuru
18:19:09
16.01.2014
16.01.2014
Eidy
-> T: A tu příčku vrtat nebudeš?
17:01:47
16.01.2014
16.01.2014
T
-> vhml: : nějaký drobný, ale gramy dělají kilogramy ale váhově šlo hlavně o tu příčku
16:57:28
16.01.2014
16.01.2014
vhml
-> T 16.01.14 16:50:19: hele, a vážils to?