skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:47:40
21.10.2013
21.10.2013
yaris
-> T: Tak to mám podobný.akorat to pivo musím položit,pac potřebuju druhou ruku.
19:46:34
21.10.2013
21.10.2013
T
-> Eidy: : aha, asi jo...ale to pak nevim, proč čekam na řidičák
19:36:56
21.10.2013
21.10.2013
Eidy
-> T: Si pleteš pivo s Redbulem.
19:13:39
21.10.2013
21.10.2013
T
-> Eidy: : zadní sedačky a celej kufr ( rezerva,platu,hever,atd..
.) a to jsem ještě nenasadil sedáky dopředu
když já se s tím pivem v ruce cítím na volantem takovej volnější, jako ptááák
když já se s tím pivem v ruce cítím na volantem takovej volnější, jako ptááák
19:03:02
21.10.2013
21.10.2013
Eidy
-> T: 40 kilo? Dobrý. A řidičák ti sebrali tradičně za řízení pod vlivem?
18:30:03
21.10.2013
21.10.2013
T
tak jsem nějakým záhadným způsobem vyhodil z auta dalších 40 kg, vše překontroloval, naondil držák foťáku a připravil vše na cestu do Mostu.....
teď už jen doufat, že dorazí do pátku řidičák
teď už jen doufat, že dorazí do pátku řidičák
08:40:17
18.10.2013
18.10.2013
T
-> vhml: : beru ho
07:27:58
18.10.2013
18.10.2013
vhml
-> T 17.10.13 18:15:55: jeden motor 742 mám. Ale má díru v bloku a jen tři písty :-D
18:15:55
17.10.2013
17.10.2013
T
"koupím" ,za daruju nejlépe, jakýkoliv motor škoda 742 v jakémkoliv stavu a ještě disky 4x130 s pneu nejlépe 165/70 R13 - pro geošku+stk....s mejma mi ji nelze u nás udělat(geošku)
20:31:56
10.10.2013
10.10.2013
Nwkt
-> T: Obutý jedny ve 175/70 druhý nevim, ale taky nějakej normální rozměr
20:19:17
10.10.2013
10.10.2013
T
-> Nwkt: : obutý ? ikdyž to je fuk...to je asi zbytečná dálka :-/ ale dík
19:25:06
10.10.2013
10.10.2013
Nwkt
-> T: Bych tu měl nějaký meteoři, apolla a tak. Ale Plzeň
19:23:08
10.10.2013
10.10.2013
T
náhodou nemá někdo kolem Příbrami na půjčení sadu kol s nějakou normálnější gumou ?
21:07:36
30.09.2013
30.09.2013
ochoda
-> Milan 136: Karbon by byl mrdózní uplně nejvíc.
20:55:40
30.09.2013
30.09.2013
Milan 136
-> U-Geen: chrom není fuj. Ale takovej karbon není k zahození
22:55:25
29.09.2013
29.09.2013
U-Geen
-> De&coN: no vidis, me se to s nima libi... chrom je fuj :-)
22:13:36
29.09.2013
29.09.2013
Deacon
-> U-Geen: Jsou moc černý a auto moc zužujou. Chtělo by o chromy, nebo aby Téčko udělal kopýtka na karbonofky
20:45:48
29.09.2013
29.09.2013
T
-> Eidy: : ale notak, mít poloviční výkon a Tvoje ruce, tak jsem hned s časama jinde máš to v ruce a o tom žádná a proto se nebojím si s Tebou sednout v Mostě do auta
20:44:13
29.09.2013
29.09.2013
Eidy
-> T: S těma rukama.
20:42:11
29.09.2013
29.09.2013
T
-> Eidy: : co kecam ? s technikou je to jen o penězích o tom co auto umí je o zkušenostech a v tom tě jen tak nedoženu