-> T: Jednoduše řečeno. Kondík s cívkou vytváří VN napětí zapalovacího impulzu.
Při poruše kondíku jsem zažil dva stavy.
1-Motor nastartuješ a při pokusu o jakékoli přidání plynu chcípne. (Na svíčkách je jen malá červená jiskra)
2- Motor tak tak chytne, ale pod tehdy myslím 3t ot/min zdechá i při mírném zatížení.
Asi záleží na štěstí.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:02:48
26.09.2013
26.09.2013
ZdenoR
19:00:09
26.09.2013
26.09.2013
T
ještě jeden drobný dotaz...k čemu je kondík na rozdělovači a co to udělá, když by byl KO ? dík :-)
10:33:41
26.09.2013
26.09.2013
T
-> radekp: : dík :-) taky jsem si říkal, že si asi vezmu jeden drát do interiéru a voltmetr s sebou
08:12:34
26.09.2013
26.09.2013
radekp
-> T: Tak gratuluju k opravě a užij si víkend. Multimetr s sebou, pokud to má přes 13 V na baterce při chodu motoru tak to dobíjí...
07:44:46
26.09.2013
26.09.2013
T
tak jsem všechno vrátil zpět a jen ukostřil zvlášť altík...kontrolka naběhne hned jak zběsilá a krásně svítí....před tím se rozvěcela se spožděním a ještě nic moc svítila....takže baterku na nabíječku a snad najdu i chvilku na sprchu auta a hurá Běšiny a uvidíme jak to dopadne :-/
20:55:34
23.09.2013
23.09.2013
T
-> Eidy: : to nevím....ale tady mi za poslední dobu jen občas problikla kontrolka a to ještě na volnoběh a nic víc a to mi vymlátilo celou baterku jen díky té kostře aniž by svítila kotrolka ? pokud je to možné, pak je to tím, ale pokud to možné není, tak nevím už čím by to mohlo být....
naposledy jsem byl u T2 a to bylo 50 km k němu a u něj už jsem cítil, že ta baterka není úplně ono a před Příbramí už jsem cítil ztrátu výkonu, která se vracela po zhasnutí světel a doma po chcípnutí už to motorem ani neotočilo....a tohle všechno díky kostře na altíku bez jakéhokoliv náznaku nedobíjení ? já nevím :-/
naposledy jsem byl u T2 a to bylo 50 km k němu a u něj už jsem cítil, že ta baterka není úplně ono a před Příbramí už jsem cítil ztrátu výkonu, která se vracela po zhasnutí světel a doma po chcípnutí už to motorem ani neotočilo....a tohle všechno díky kostře na altíku bez jakéhokoliv náznaku nedobíjení ? já nevím :-/
20:53:48
23.09.2013
23.09.2013
Deacon
-> T: Jedu a nápodobně, taky tvoje auto konečně uvidím
20:45:22
23.09.2013
23.09.2013
Eidy
-> T: Tak čím jiným už by to pro Boha mělo být?
20:42:56
23.09.2013
23.09.2013
T
-> Eidy: : já už budu mít teď na všem ale opravdu doufám, že to je jen tímhle.... :-/
20:41:53
23.09.2013
23.09.2013
Eidy
-> T: Proto mám třeba na altíku nataženou kostru přímo, ať nejsou pochyby.
20:30:13
23.09.2013
23.09.2013
T
-> m8rinek: : jasný, to všechno vim, ale nenapadlo mě, že tam bude lítat kostra na utaženym šroubu, když je při měření v garáži kostra OK...to mi vážně nenapadlo :-O a i tak jsem trošku na rozpacích.....ukostřím altík zvlášť ještě a pak se uvidí....
20:23:54
23.09.2013
23.09.2013
m8rinek
-> T: NJ ale jak už tu bylo mnohokrát napsáno komax nevede a pod těmahle šroubama je nutný ho oškrábat. Případně není od věci přikostřit třeba špajz přímo na baterku...
20:05:59
23.09.2013
23.09.2013
T
-> Eidy: , -> m8rinek: : nojo,ale když jsem altík měřil, tak kostra byla.....nenapadlo mě teda, že by se mohla kostra ztrácet na utaženym šroubu.....respektive 2 šroubech....čili si nejsem jist, že mám úplně vyhráno.....
19:56:20
23.09.2013
23.09.2013
m8rinek
-> T: O bože...
19:52:44
23.09.2013
23.09.2013
Eidy
-> T: tywoe, a když ti tady o kostře povídáme půl roku, to je zbytečný.
Edit: palmface.ucoz.com/index/. ../0-5
Edit: palmface.ucoz.com/index/. ../0-5
18:56:22
23.09.2013
23.09.2013
T
tak snad nějaký pokrok...kromě toho, že vylítnul slušnej záblesk mezi altíkem a rozdělovačem ( přisoudil jsem to kabelu od kondíku, takže ho pro jistotu vyměnim ),
tak lítaly jiskry kolem šroubu, který drží altík ( M10 ) a po utažení to bylo OK, a jak jsem s nim kroutil, tak se měnilo napětí na kontrolce, tak je prozatimní rozhodnutí, že mohl altík blbě kostřit přes ten komaxit, takže přidam ještě kostru na altík a uvidím :-/
tak lítaly jiskry kolem šroubu, který drží altík ( M10 ) a po utažení to bylo OK, a jak jsem s nim kroutil, tak se měnilo napětí na kontrolce, tak je prozatimní rozhodnutí, že mohl altík blbě kostřit přes ten komaxit, takže přidam ještě kostru na altík a uvidím :-/
18:43:18
23.09.2013
23.09.2013
T
-> De&coN: : neni to proti srsti, ale proti podlaze abych někde netahal břicho po zemi takže stíháš Běšiny ? rád se podívám
16:41:58
23.09.2013
23.09.2013
Deacon
-> T: Prrrrd Já to letos dal jenom o dvě drážky níž a stejně je to pořád vysoko, uvidíš sám
Jinak chápu, snižovat to je proti srsti s 13"
Jinak chápu, snižovat to je proti srsti s 13"
16:34:11
23.09.2013
23.09.2013
T
-> Tuner#2: :
-> De&coN: : á panáček začal snižovat a tak machruje snížit bych to taky bral,ale ono když jezdíš na 13 " 175/50, tak je to samo o sobě dost nízko :-/
jinak názory beru všechny
-> De&coN: : á panáček začal snižovat a tak machruje snížit bych to taky bral,ale ono když jezdíš na 13 " 175/50, tak je to samo o sobě dost nízko :-/
jinak názory beru všechny
16:27:01
23.09.2013
23.09.2013
Deacon
-> T: Máš to parádní. Moc hezky se na to kouká Jen by to možná zasloužilo krapet níž, ale to je jenom můj, osobní, vůbec nic neříkající názor