T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:40:38
29.09.2013
U-Geen
-> De&coN: co ma s naraznikama?
20:39:45
29.09.2013
Eidy
-> T: kecáš.3
20:38:28
29.09.2013
-> Milan 136: : děkuji 4



-> De&coN: : díky, sežeň za nějakou rozumnmou cenu a budou a nebo počkej, až se rozhoupu s těma svejma nárazníkama 168 4



-> Eidy: : hele o dotažení nemam strach a klidně si troufám 167 4 ale i kdybych se dostal před Tebe, tak mi pořád budou chybět Tvoje ruce 4 52
19:52:10
29.09.2013
Deacon
-> Milan 136: 3

-> T: Máš to fakt perfektní, karbonový doplňky jak píše Milan jsou luxusní, ale chtělo by to poladit ty nárazníky 63
19:50:28
29.09.2013
Eidy
-> Milan 136: asi jo teta, asi jo.3
19:48:33
29.09.2013
Milan 136
-> Eidy: ty křídla konečně, aby to nebylo sporný s tím tuningem3
19:40:58
29.09.2013
Eidy
-> T: No tak promiň za to umístění, no. 40 Dotahuješ, budu muset asi nějak poladit, ale už mi dochází nápady.
19:21:46
29.09.2013
Milan 136
-> T: krásný auto na živo. a ty doplňky z karbonu bomba
16:04:06
29.09.2013
-> Eidy: : ani nevim :-/ buď je to OK nebo si to dělá co chce...vim já :-(

jsem rád, že se líbí zrcátka a obzvláště Tobě 40 4 snad konečně spácháme spolu něco většího 4

za pohárek díky, za měsíc si ho vyzvednu 4 jen jsem byl až druhej, prej bylo přede mnou nějaký červený erko 131 3 40
15:27:46
29.09.2013
Eidy
-> T: Zdar pane. Tak co elektrika, dobrý? Máš to hezký, ty karbonový věcičky jsou ňam ňam 1 Jo a něco u mě máš, přivezl jsem ti z Běšin takovýho slušnýho paňáka na slivku.3
19:39:17
27.09.2013
-> Nwkt: : to nevim, o těch hodnotách, co se bavíme, tak mam natažený kabely přímo od baterky do interiéru na voltmetr....špatně ?
19:35:51
27.09.2013
Nwkt
-> T: Chyba měření?
19:34:54
27.09.2013
-> Nwkt: : takhle už jsem odjížděl z Běšin na jaře...roztlačením :-D :-(

asi spíš vezmu jednu baterku ještě s sebou :-D

co by to mohlo být :-/ světla fungují, kontrolka svítí jak zběsilá a hned zhasíná po nastartování...prostě nic nevypadá, že by bylo něco špatně :-(
19:21:32
27.09.2013
Nwkt
-> T: Parkuj na kopci. Hele asi 13,5 jsem měl bez světel a kolem 13,0 světla + ventilátor
19:19:28
27.09.2013
-> Nwkt: : kabely jsou prd platný, to můžu roztlačit :-D :-( ale těch 13V by mohlo být OK, ne? to dam bez světel asi teda no :-/ pos....elektrika 8
19:15:30
27.09.2013
Nwkt
-> T: Asi moc ne 3 kdyžtak mam kabely
19:14:48
27.09.2013
tak připraveno na zítra......jen teda na baterce mam těch 13 V jen bez světel, jak zapnu světla, tak jsem na 12,5 a na 13 se nedostanu i kdybych to točil až do omezovače....takže buď to bude OK a nebo pojedu bez světel...ještě uvidíme :-D nebo je to normální ?
20:32:01
26.09.2013
m8rinek
-> Nwkt: Hele já když prvně rozjel svůj ex 1200ccm motor, tak to vůbec nejelo. Sotva se to převalovalo (pod AC pumpou byla slabá podložka), vyměnilo se vše a kondík až na konec, po prvním startu se to hned z lehoučka roztáčelo, no a když se to podívalo do otáček co předtím nikoli, tak to prostřelilo palivovou pumpu :D.
20:16:21
26.09.2013
díky všem....

jak jsem viděl jeden "šlehanec" mezi altíkem a rozdělovačem, tak jsem myslel , jestli neni šluslej kabel od kondíku právě,ale auto startuje a vrčí normálně, takže kondík buď přežil nebo to nemělo s ním nic společného....kabel od něj vezmu teda raději smršťovačkou a kondík do nářadí s sebou :-)

zase jsem o něco chytřejší 40 4

ještě jednou dík 5
20:07:11
26.09.2013
Nwkt
-> m8rinek: Mě když chcíp kondík, tak to nejdřív střelilo do vejfuku, pak to asi 4 km ještě jelo normálně, mělo problém nastartovat a po pár metrech to chcíplo úplně ani z kopce na kvalt to nechytlo. Tak jsem měnil v 10 večer kondík 3
Extreme Tyres