skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:40:38
29.09.2013
29.09.2013
U-Geen
-> De&coN: co ma s naraznikama?
20:39:45
29.09.2013
29.09.2013
Eidy
-> T: kecáš.
20:38:28
29.09.2013
29.09.2013
T
-> Milan 136: : děkuji
-> De&coN: : díky, sežeň za nějakou rozumnmou cenu a budou a nebo počkej, až se rozhoupu s těma svejma nárazníkama
-> Eidy: : hele o dotažení nemam strach a klidně si troufám ale i kdybych se dostal před Tebe, tak mi pořád budou chybět Tvoje ruce
-> De&coN: : díky, sežeň za nějakou rozumnmou cenu a budou a nebo počkej, až se rozhoupu s těma svejma nárazníkama
-> Eidy: : hele o dotažení nemam strach a klidně si troufám ale i kdybych se dostal před Tebe, tak mi pořád budou chybět Tvoje ruce
19:52:10
29.09.2013
29.09.2013
Deacon
-> Milan 136:
-> T: Máš to fakt perfektní, karbonový doplňky jak píše Milan jsou luxusní, ale chtělo by to poladit ty nárazníky
-> T: Máš to fakt perfektní, karbonový doplňky jak píše Milan jsou luxusní, ale chtělo by to poladit ty nárazníky
19:50:28
29.09.2013
29.09.2013
Eidy
-> Milan 136: asi jo teta, asi jo.
19:48:33
29.09.2013
29.09.2013
Milan 136
-> Eidy: ty křídla konečně, aby to nebylo sporný s tím tuningem
19:40:58
29.09.2013
29.09.2013
Eidy
-> T: No tak promiň za to umístění, no. Dotahuješ, budu muset asi nějak poladit, ale už mi dochází nápady.
19:21:46
29.09.2013
29.09.2013
Milan 136
-> T: krásný auto na živo. a ty doplňky z karbonu bomba
16:04:06
29.09.2013
29.09.2013
T
-> Eidy: : ani nevim :-/ buď je to OK nebo si to dělá co chce...vim já :-(
jsem rád, že se líbí zrcátka a obzvláště Tobě snad konečně spácháme spolu něco většího
za pohárek díky, za měsíc si ho vyzvednu jen jsem byl až druhej, prej bylo přede mnou nějaký červený erko
jsem rád, že se líbí zrcátka a obzvláště Tobě snad konečně spácháme spolu něco většího
za pohárek díky, za měsíc si ho vyzvednu jen jsem byl až druhej, prej bylo přede mnou nějaký červený erko
15:27:46
29.09.2013
29.09.2013
Eidy
-> T: Zdar pane. Tak co elektrika, dobrý? Máš to hezký, ty karbonový věcičky jsou ňam ňam Jo a něco u mě máš, přivezl jsem ti z Běšin takovýho slušnýho paňáka na slivku.
19:39:17
27.09.2013
27.09.2013
T
-> Nwkt: : to nevim, o těch hodnotách, co se bavíme, tak mam natažený kabely přímo od baterky do interiéru na voltmetr....špatně ?
19:35:51
27.09.2013
27.09.2013
Nwkt
-> T: Chyba měření?
19:34:54
27.09.2013
27.09.2013
T
-> Nwkt: : takhle už jsem odjížděl z Běšin na jaře...roztlačením :-D :-(
asi spíš vezmu jednu baterku ještě s sebou :-D
co by to mohlo být :-/ světla fungují, kontrolka svítí jak zběsilá a hned zhasíná po nastartování...prostě nic nevypadá, že by bylo něco špatně :-(
asi spíš vezmu jednu baterku ještě s sebou :-D
co by to mohlo být :-/ světla fungují, kontrolka svítí jak zběsilá a hned zhasíná po nastartování...prostě nic nevypadá, že by bylo něco špatně :-(
19:21:32
27.09.2013
27.09.2013
Nwkt
-> T: Parkuj na kopci. Hele asi 13,5 jsem měl bez světel a kolem 13,0 světla + ventilátor
19:19:28
27.09.2013
27.09.2013
T
-> Nwkt: : kabely jsou prd platný, to můžu roztlačit :-D :-( ale těch 13V by mohlo být OK, ne? to dam bez světel asi teda no :-/ pos....elektrika
19:15:30
27.09.2013
27.09.2013
Nwkt
-> T: Asi moc ne kdyžtak mam kabely
19:14:48
27.09.2013
27.09.2013
T
tak připraveno na zítra......jen teda na baterce mam těch 13 V jen bez světel, jak zapnu světla, tak jsem na 12,5 a na 13 se nedostanu i kdybych to točil až do omezovače....takže buď to bude OK a nebo pojedu bez světel...ještě uvidíme :-D nebo je to normální ?
20:32:01
26.09.2013
26.09.2013
m8rinek
-> Nwkt: Hele já když prvně rozjel svůj ex 1200ccm motor, tak to vůbec nejelo. Sotva se to převalovalo (pod AC pumpou byla slabá podložka), vyměnilo se vše a kondík až na konec, po prvním startu se to hned z lehoučka roztáčelo, no a když se to podívalo do otáček co předtím nikoli, tak to prostřelilo palivovou pumpu :D.
20:16:21
26.09.2013
26.09.2013
T
díky všem....
jak jsem viděl jeden "šlehanec" mezi altíkem a rozdělovačem, tak jsem myslel , jestli neni šluslej kabel od kondíku právě,ale auto startuje a vrčí normálně, takže kondík buď přežil nebo to nemělo s ním nic společného....kabel od něj vezmu teda raději smršťovačkou a kondík do nářadí s sebou :-)
zase jsem o něco chytřejší
ještě jednou dík
jak jsem viděl jeden "šlehanec" mezi altíkem a rozdělovačem, tak jsem myslel , jestli neni šluslej kabel od kondíku právě,ale auto startuje a vrčí normálně, takže kondík buď přežil nebo to nemělo s ním nic společného....kabel od něj vezmu teda raději smršťovačkou a kondík do nářadí s sebou :-)
zase jsem o něco chytřejší
ještě jednou dík
20:07:11
26.09.2013
26.09.2013
Nwkt
-> m8rinek: Mě když chcíp kondík, tak to nejdřív střelilo do vejfuku, pak to asi 4 km ještě jelo normálně, mělo problém nastartovat a po pár metrech to chcíplo úplně ani z kopce na kvalt to nechytlo. Tak jsem měnil v 10 večer kondík