T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:57:51
06.04.2013
Eidy
-> T: Zaklonit nápravu je otázka popracovního odpoledne. A pak už jen upravit hřídel řízení.
09:25:38
06.04.2013
-> vhml: : toho se trošku bojim a přemýšlím, jestli by alespoň nepomohlo zaklonit nápravu pro začátek...že do geometrie už se mi sahat nechce....
08:47:08
06.04.2013
vhml
-> T: hlavně je třeba hnout s tím předkem, nebo budeš dost smutnej jak to nezatáčí
21:14:59
05.04.2013
-> Tuner#2: : jasný,ale já mám zase na předku jen asi 35 minut, takže po doladění předku se to třeba přendá na těch 2,2 4
20:20:58
05.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Já mám přes 2° na předku, vzadu o chlup víc dle zatížení a gumy se sice při jízdě dovně a baleko trochu hoblujou na vnitřku, ale to bohatě srovná Most jednou za rok, kde i přes ty odklony dostane víc zabrat venek gumy. 4
11:43:49
05.04.2013
-> radekp: : no já uvidím...kdyžtak to můžu vrátit zpět na těch 2,2, ale zatím to nechám, a kolik už jsi s tim najel ? 4
11:05:31
05.04.2013
radekp
www.google.cz/imgres?imgu rl=htt...



otázkou je co je moc1

já mám 2,5 a na gumě není poznat, že by byla sjetá nestejnoměrně
09:56:14
05.04.2013
doupravil jsem celkový popis...nějak jsem na to asi kašlal poslední dobou 3
07:29:26
05.04.2013
-> radekp: : mam to v popisu...1mm a max, když jsem přijel na geo, tak bylo

2° 20´ a tak se to trošku stahlo....nevim jestli to dělají ty menší kola nebo čim,ale přijde mi, že i teď to jsou štafle, jak prase 3
07:09:31
05.04.2013
radekp
-> T: super, konečně to máš za sebou. Maximální odklony znamenají kolik stupňů? a jakou jsi udělal sbíhavost?
21:32:01
04.04.2013
-> Eidy: : no bolelo, nebolelo....na geometrii to bolelo dost...dělá někdo geometrii 2 hodiny ? já jo, když musim sehnat jiný kola ( nebo spíš gumy ),aby šla vůbec udělat 3

jinak takhle by to mělo být, co jsem koukal, nemá to nic najeto ještě,ale vidim to max možná na 1cm dolu, taky jsem se divil poloosám :-/ až bude hezky, tak to projedu a udělám fotku venku....
21:25:27
04.04.2013
Eidy
-> T: No vidíš. A ani to nebolelo. Skoro 1 . A držáky tlumičů máš nakonec otočený 4 . To už máš auto sedlý nebo je to ještě podložený? Podle zlomených poloos.
21:23:53
04.04.2013
-> sikula: , -> minno: : díky 4





jinak pro zajímavost jak jsem přijel na geometrii : rozbíhavost jako prase, tak proto se to asi nedalo udržet na silnici 40 ale áčka jsem nastavil na max a mil tam rozdíl jen setina minuty 5

každopádně 5-ku jsem našel pomocí kulisy...ale ještě nepřestává divný hučení nebo dření, nevim,ale dělá to jen při brzdění motorem....8
21:20:34
04.04.2013
minno
Vyzerá to super tá náprava.
21:17:35
04.04.2013
sikula
Hezký 4
20:10:22
03.04.2013
Eidy
-> T: Jojo, pořád Coyote. Ale to je fuk.
19:45:29
03.04.2013
-> Eidy: :OK, vrhnu se na to ještě před geoškou 5

pořád používáš Coyote ? 4
18:17:52
03.04.2013
Eidy
-> T: Když jenom proplachuješ, tak je to jedno. Já teda začínám odzadu, ale jsem už dělal jen předek samostatně. Je to fuk.
Extreme Tyres