T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:27:58
07.04.2013
TTomas
-> T: Tohle je to sroubeni



www.ebay.co.uk/itm/.../16 0464502794?pt=UK_Cars...



na ktery se pak sroubuje dalsi dil, kterej uz je nasroubovanej nebo nalisovanej na hadici.



www.ebay.co.uk/itm/.../16 0818273355?pt=UK_Cars...



Jde o to abys to pokazdy neutahoval do toho hliniku a taky mohl smerovat hadici libovolnym smerem...chapes?
16:20:13
07.04.2013
-> TTomas: : máš foto ? nějak mi to nepálí dneska... :-D
16:13:37
07.04.2013
TTomas
-> T: No ja tam mam sroubeni a na nej pripojeny hadice a to sroubeni uz melo fakt malej prutok. Stena je ale dost silna, takze pilnik nebo vrtak si s tim poradi.



Edit: Tak jsme ti vyhrabal stary poznamky a je to M16x1,54
upraveno 1x, naposled 07.04.2013 16:19:48
16:11:36
07.04.2013
-> TTomas: : jako, že s těmahle dírama je tam malej průtok ?
16:08:28
07.04.2013
TTomas
-> T: Mam stejnej a ty vstupy jsou dost maly, takze jsem ty adaptery musel provrtat na vetsi diru. Uz je to dlouho, takze si nejsem vubec jistej, ale je to nejspis M12x1,5.
16:01:17
07.04.2013
-> havlik: : motal jsem se lehce kolem 100 i bez honění auta, tak mě napadlo, že to asi neprospívá vodě ne výměníku....4
15:59:23
07.04.2013
havlik
-> T: a to máš problémy s přehříváním?
15:58:39
07.04.2013
m8rinek
-> T: To je nejaky dodo, ne? Skoc do hydrauliky a zkus.
15:55:19
07.04.2013
mělo by to být nějaký fáčko....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2013 15:55:19
15:54:20
07.04.2013
nemá náhodou někdo v hlavě jaký má tenhle chladič závit ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2013 15:54:20
22:39:28
06.04.2013
Qwak
tak už ti mám taky.. 40 abych nebyl pozadu 3
21:42:44
06.04.2013
afro100
-> Qwak: normalne vrazis napravu do kastle sikmo ..
17:48:58
06.04.2013
-> Qwak: : jak máš horní uložení nápravy.....2 šrouby na každé straně...tak dáš pod jeden podložku :-)

koukni k vhml na 140L/A na první fotku, je to tam vidět....
17:32:28
06.04.2013
Qwak
muze mi někdo vysvětlit JAK? zaklánite ty nápravy? 7
12:09:21
06.04.2013
radekp
-> vhml: to je dobré vědět, jestli bude někdy volné odpoledne, pustím se do toho
10:54:23
06.04.2013
-> Eidy: : aha, no já myslel, že o ten kousek se nějak někde podá...takže prodloužit volantovku.....no tak to si ještě rozmyslím :-/ že ta bude taky na řadě, až budou sedačky...chtěl bych volant níž a blíž k sobě....







-> vhml: : hřeben...





kouknu na volantovku, jestli by s ní šlo nějak hýbat...ale už takhle mam krátký ruce, takže to asi neklapne...
10:36:42
06.04.2013
vhml
-> T: máš matici nebo hřeben? U 120 jde zaklonit náprava o 3mm bez úprav. U 100 s maticí TTomas tvrdil, že to jde o trochu taky bez úpravy
10:18:39
06.04.2013
Eidy
-> T: No když zakloníš nápravu, tak v místě uchycení do kufru zůstane, ale spodek jde logicky dopředu. Takže tisícihran z převodky řízení taky. Hřídel musíš malinko prodloužit. Nebo bys musel volantovku o drc posunout pod palubkou dopředu.
10:08:18
06.04.2013
-> Eidy: : no právě :-) ikdyž vzhledem k počasí mám pořád asi dost a dost času na větší áčka 3 ale letos už nee....

jak upravit hřídel řízení? 131
Extreme Tyres