T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:05:14
10.04.2013
-> vhml: : už dávno ne...řemen mam díky Tobě a vrtule je zase od m8

teď to asi hodně dělá ta převodovka, netušil jsem, jaký to bude rozdíl... :-/

takže musim někde ty koníky nahnat...
13:24:50
10.04.2013
vhml
-> T: v tom případě asi jo. Myslel jsem že tam ještě máš origo řemen a 9 listů
13:01:06
10.04.2013
-> vhml: : myslím, že 1075 a listů 5



edit : chlazení je jedna věc a druhá je, kolik jsem ubral motoru koní...svody mi kvůli chladiči ležej ve sklepě, vrtule bere koně a v nepolední řadě mam tak 100 kg nadváhu :-D

takže jestli byl odhad 85 koní, tak snad radši teď na brzdu jít ani nechci :-D :_(
upraveno 1x, naposled 10.04.2013 13:11:22
07:39:15
10.04.2013
vhml
Stovka v který neřve větrák je divná stovka :-)



Kolik máš listů vrtule a jak velkou řemenici/dlouhej řemen?
upraveno 1x, naposled 10.04.2013 07:40:03
13:03:23
09.04.2013
nojo na jiný SP jsem zapomněl, asi pravda :-/ :-(



-> Eidy: : no tak nějak, jen bych chtěl s chladičem trošku hnout,abych mohl rovnou nasadit svody, když už.....

a spíš bych dozadu viděl radši původní řešení, co jsem měl....mam to na foto č.54 + na předek něco , no....
12:44:29
09.04.2013
Eidy
-> T: Takže místo pomocného chladiče budeš řešit rovnou hlavní? Teda já jezdil svýho času se zadním bez vrtule a vpředu náporák. Ten co mám na starejch fotkách. Nikdy žádnej problém. On se tam ten vzduch u motoru nějak točí a něco málo to ochladí i bez vrtule. Dej dozadu elektriku a dopředu druhej a mělo by bejt vystaráno.
12:33:34
09.04.2013
m8rinek
-> matoo: ok, ale i tak mam pravdu, dlouhej špajz se hodí ke spoďáku motoru, tohle je na malorážku prostě moc dlouhý... Nicméně neříkám, že bez vrtule se motor netočí radostněji...
12:31:19
09.04.2013
Eidy
-> matoo: Ano, ale protože tam má suchej 5q, kde je SP 3,9.
12:17:12
09.04.2013
matoo
-> m8rinek: citaj poriadne, nepise o 5. stupni ale o 5tis. otaciek
11:58:30
09.04.2013
m8rinek
-> T: na 5° bude trn motor mrtvej vždy, vzhledem k tomu, že nenavazuje na ostatní kvalty...
11:12:34
09.04.2013
-> minno: : převodovka byla jen otevřená a po zjištění nových synchronů se jen vyčistila a přetěsnila a nová gufera, olej mam tenhle maziva.heureka.cz/mogul-s yntrans-75w-90-1l

a hučení není pořád, jen při brždění motorem a při přeřazování mi tam občas chroupne :-/ podle kamaráda SP, tak nevím...
10:03:52
09.04.2013
minno
-> T: Auto vyzerá parádne.... Čo sa týka prevodovky, už si nepamätám, ale nemal si ju otvorenú a nerepasovala sa? Na to hučanie z mojich skúseností hustejší olej nepomôže.... Mal som jednu hučiacu 5q prevodovku a hučala rovnako na PP80 aj na PP90.... Naopak na terajšej prevodovke hučala mierne 5ka ale ozaj len slabučko a len za moc nízkych otáčok, iné rýchlosti tiché a prešiel som z obyčajného oleja neznámeho výrobcu PP80 na moderný olej Valvoline 75W90 a to slabučké pohučovanie zmizlo..... Takže skôr sa prikláňam ku kvalitnému modernému oleju. Aký olej tam máš teraz ty?
18:15:45
08.04.2013
jo a zadek by asi snesl o 1 ž 2cm níž,ale ještě tomu dám čas...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 08.04.2013 18:15:45
18:14:01
08.04.2013
no hurá...konečně první kilometry....konkrétně kolem 40 km dneska....a poznatky z nové nápravy :-)

obavy, že je zadek moc tvrdý se nepotvrdily, přišlo mi to v pohodě, náprava mi přijde oproti kyvce o dost čitelnější , takže to vypadá na spokojenost :-)



a teď převodovka, pětku jsem našel na kulise, jak jsem již psal...jen to vypadá na vůle na SP, dle kamaráda a pomoci by mohl snad hustější olej...což hučení při brždění motorem nějak přežiju,ale díky tomuhle táhlu řazení mi přijde, že to moc ta převodovka nedává...chroupy chroup to dělá při rychlejším řazení :-/ takže zkusím ten olej a v horším případě zpět "gumové" táhlo, že převodovku se mi moc vyndavat nechce :-/



no a zjišťuju, že ta zadní vrtule musí pryč co nejdřív :-/ od 5t. je to auto úplně mrtví :-/



toť pro dnešek shrnutí....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 08.04.2013 18:14:01
12:46:15
08.04.2013
-> TTomas: : díky 4



-> De&coN: : děkuji pane, taky jsem koukal, že se něco chystá u tebe, tak jsem zvědav 4
11:31:23
08.04.2013
Deacon
-> T: Pěkná práce šéfe 4
20:02:15
07.04.2013
TTomas
-> T: Jo to sroubeni co jde do chladice.
19:51:51
07.04.2013
-> stika87: : kde mňam ? něco k jídlu ? 131 3
19:43:59
07.04.2013
stika87 - Maschinenführer
krasa mnam 32 32 32
19:01:48
07.04.2013
-> TTomas: : chápu a to kolínko má převlečnou matku....já nechápal to s tim pilníkem....to je předpokládám u toho prvního odkazu...tam jsi piloval ? 4
Extreme Tyres