T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:13:51
16.04.2013
ZdrubT
-> T: Já mam RSo postavený tak, že převodovku sám vyměnim cca za 2 hoďky a motor nevyndavám. Moje převodovka po tom, co jsem ji nechal poskládat vubec neředila a viděl jsi v mostě nějakej problém??? Prostě se rozjezdila. Koukni na záznam z podzimního mostu. amk-kladno.rajce.idnes.cz /Autodrom_most_27.10.2012 2
13:04:26
16.04.2013
Šediváček
-> T: Jak to tady tak čtu, tak tu převodovku dělal nějaký "expert". Nejdřív otočený diferák, teď tam de řadit akorát 5-ka 4 Neřikej, že si za to ještě platil 1 S tim asi nic neuděláš, ...olej pomůže řidší, 3,9-ky jsou většinou naprosto bezproblémový, tak se připrav až budeš dělat ze 125-ky, to je TOP jedna z 10ks. A ty si dával místo kosti taky kloub ze řízení? Že by to bylo navařený špatně třeba. Synchrony musí kolečko zbrzdit, to, že je hezký neznamená, že je O.K., přeházení nemá vliv, možná na pár prvních kilometrů. Ale i tak by nemohli jít blbě všechny kvalty, pokud to nemá milion najeto a nehrabal se do toho někdo než sis jí koupil.
12:48:01
16.04.2013
-> vhml: : tak. tak...přijde mi to jako řazení bez spojky...ale kvalty jdou v pohodě



-> Eidy: : tak nějak to asi dopadne 5
12:00:23
16.04.2013
Eidy
-> T: Jo, převodovku lze vyndat a motor nechat v autě. Teda jestli poklopíš motor kvůli chladiči.

Tahle převodovka tě znenadání nikde nenechá. Aspoň ne kvůli řazení. Prostě to půjde blbě, ale půjde. V mezičase si necháš udělat jinou a teď můžeš jezdit.
11:49:22
16.04.2013
vhml
-> T: a je to stejnej projev jako jsem měl já? To jest kvalt jde zařadit v pohodě, ale ozvou se zuby?
11:45:07
16.04.2013
-> vhml: : a taky jezdí ? 40



-> Tuner#2: : OK,ale jak to tady tak čtu a přemýšlím, tak zkusím dneska husčí olej, asi nějakou obyč 80 a uvidím...jelikož se jedná převážně o tu dvojku, tak mam nutkání jezdit, dokud to půjde a eventuelně odněkaď dojet 1,3,4,5 40

nechce se mi teď do otho moc sahat...a spíš pohledam asi zpátky nějakou 4,22 40
11:36:25
16.04.2013
vhml
-> T: mě jedna převodovka taky řadila přes zuby na všechny kvalty nahoru i dolů, než jsem to stihnul vyřešit tak přišla skládaná, ta jde přes zuby jen občas z dvojky na trojku, ne naopak...
11:31:11
16.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 16.04.13 11:29:07: Většinou do 14 dní, písnu mladýmu na FB ;)
11:29:07
16.04.2013
-> Tuner#2: : a nevíš jak to má Véna s časem ? respektive asi nějaký kontakt...nevím jestli to chci vůbec otevírat sám :-/



-> m8rinek: : přeju....a nic 12 3





hloupá otázka....převodovka ven bez motoru lze ?
11:25:04
16.04.2013
m8rinek
-> T: Bez rozborky? Zkus si to přát :D...třeba? :)))
11:22:23
16.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Pokud vystavuje spojka jak má, tak se to bez rozborky převodovky neobejde 8
09:40:42
16.04.2013
-> minno: : tak, tak, jen trojka občas i při řazení a dvojka podřazení...mezi plyn pomáhá na 4 a na 3, když zařadim v rozmezí sekund a ne hned, tak taky,ale 2 je úplně jakýkmkoliv způsobem podřazení na prd :-/
22:27:57
15.04.2013
minno
-> T: ak to radí cez zuby a spojkou to nie je, tak bez vyberania a rozobratia prevodovky to asi nevyriešiš. Ale aj tak je to divné že máš problém až do 4. kvaltu, obvykle bývajú KO synchróny len na 1 a 2, maximálne 3.... Takže rýchlosti nahor ide radiť v poriadku, problém je len pri podradzovaní? A skúšal si do všetkých rýchlostí podradzovať s medziplynom? Ako to šlo?
20:42:32
15.04.2013
-> Tuner#2: : jojo dík, ale já bych to nejraději vyřešil na autě :-/ nebo prostě nerad bych vyndal převodovku,abych zjistil, že to bylo řešitelné na autě :-/
20:38:42
15.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 15.04.13 20:35:56: To je poslední stádium před chroupy, chroup 40



Sorry ale musím to brát s humorem 4 Převodovce nerozumím, vždy to dáme Vénovi z Rokycan a ten ví co a jak. Pokud by jsi nevyřešil, tak můžu zařídit 4
20:35:56
15.04.2013
tak jsem dneska vypustil olej z převodovky a bylo tam dost bronzovýho prášku, předpokládám ze synchronů :-/

sakra co to může jen být :-/

jinak tyčku jsem koukal a ta je skoro bez vůle, takže tou to nebude, což jsem stejně čekal, že od motoru až po spojku a přítlačák byly původní před výměnou převodovky...8
16:58:32
15.04.2013
-> vhml: : nene, ty se nevyndavaly....jen se na ně kouklo a zase šup zpátky...



edit : jak přeházet ? jako synchron třeba z 1 na 3 , např. myslíš ?
upraveno 1x, naposled 15.04.2013 20:05:07
16:56:14
15.04.2013
vhml
-> T: a nepřeházel si je mezi sebou?
14:47:06
15.04.2013
-> vhml: : nene, koukal jsem na ně a vypadaly jako nový, takže tak...



-> Eidy: : to chroupnutí mi připomíná, jako bych neměl sešláplou spojku a je až na podlaze a přijde mi spojka trošku měkčí...ale je divný, že to nedělají všechny kvalty....
14:28:18
15.04.2013
Eidy
-> T: Co si pomůžeš delší tyčkou? Jakou máš teď vůli?Já to dělám tak na 3mm a je to ok.
Extreme Tyres