skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:28:18
15.04.2013
15.04.2013
Eidy
-> T: Co si pomůžeš delší tyčkou? Jakou máš teď vůli?Já to dělám tak na 3mm a je to ok.
13:28:39
15.04.2013
15.04.2013
vhml
-> T: tys dával nový synchrony?
13:18:32
15.04.2013
15.04.2013
T
jinak k převodovce....
při brždění motorem hučí pořád, kromě 5-ky...což mi je u pr...
ale s kvaltama je to horší :-/
1. bez problému
2. při řazení na ní OK,ale při podřazení na 2 to pokaždé chroupne :-/
3. taktéž, jen pokud nechám při podřazení převodovce trošku času, tak se to dá..ale při normálním řazení taky chroupne :-/
4. to někdy pobere jen tak a pokud zařadím s mezi plynem, tak OK
5. je v pohodě
co by to mohlo být :-/
chystám se na prodloužení tyčky z válečku a olej 80...
pokud teda nemá někdo tušení, co by to mohlo být konkrétněji :-/
při brždění motorem hučí pořád, kromě 5-ky...což mi je u pr...
ale s kvaltama je to horší :-/
1. bez problému
2. při řazení na ní OK,ale při podřazení na 2 to pokaždé chroupne :-/
3. taktéž, jen pokud nechám při podřazení převodovce trošku času, tak se to dá..ale při normálním řazení taky chroupne :-/
4. to někdy pobere jen tak a pokud zařadím s mezi plynem, tak OK
5. je v pohodě
co by to mohlo být :-/
chystám se na prodloužení tyčky z válečku a olej 80...
pokud teda nemá někdo tušení, co by to mohlo být konkrétněji :-/
11:32:06
15.04.2013
15.04.2013
T
-> Eidy: : dík :-)
nojo tak mě zajímalo, co to umí
-> U-Geen: : to doufám
nojo tak mě zajímalo, co to umí
-> U-Geen: : to doufám
11:13:03
15.04.2013
15.04.2013
U-Geen
-> T: mozna spis nechceme vedet :))
10:49:08
15.04.2013
15.04.2013
Eidy
-> T: Podložky mám od Tesárka. www.kovotesarek.cz/produk
ty Byly doma asi 4 dny po zadání.
Nesmíš na těch brzdách stát jako na rejči :D
Nesmíš na těch brzdách stát jako na rejči :D
10:04:31
15.04.2013
15.04.2013
T
-> Eidy: : jojo, vypadá to tak na 1 cm cca....
gumy jsem zkoušel tak nějak v rámci možností...čekám na okruh...jen se mi je povedlo jednou zaseknout na brzdách...předek
dej mi prosím odkaz na tu firmu, odkaď máš ty poslední podložky , dík :-)
-> Tuner#2: : to určitě vidim to tak max 2 cm
-> U-Geen: , -> Luky: : nevíte, co ?
gumy jsem zkoušel tak nějak v rámci možností...čekám na okruh...jen se mi je povedlo jednou zaseknout na brzdách...předek
dej mi prosím odkaz na tu firmu, odkaď máš ty poslední podložky , dík :-)
-> Tuner#2: : to určitě vidim to tak max 2 cm
-> U-Geen: , -> Luky: : nevíte, co ?
23:28:15
14.04.2013
14.04.2013
Luky
-> U-Geen: délka nebo tloušťka?
23:22:40
14.04.2013
14.04.2013
U-Geen
-> Tuner#2: no a ty snad vis, jaky ma T chlupy? :))
23:21:50
14.04.2013
14.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.04.13 20:27:01: To není o chlup, ale tak o 3cm
23:21:49
14.04.2013
14.04.2013
Eidy
-> T: foto 134, přední kola sedí v lemu perfektně. Chce to ještě podložit zadek a budeš to mít o dost širší než já. Počkej na okruhu. A co gumy? Zkoušel jsi je nějak víc?
20:27:01
14.04.2013
14.04.2013
T
tady je to možná ještě patrnější....zadek asi musí dolu...a ven taky
20:25:49
14.04.2013
14.04.2013
T
-> castrol: : netřeba zatím
tady jedno foto boku...asi půjde zadek o chlup níž....
tady jedno foto boku...asi půjde zadek o chlup níž....
20:23:21
14.04.2013
14.04.2013
castrol
-> T: a kedy ze to budu v zadu kotuce
20:51:00
11.04.2013
11.04.2013
T
-> vhml: : na sluníčku je super, jen bez sluníčka je to "jen" černá no a ty kola jsem chtěl přelakovat,ale zase jsem je viděl na sluníčku a ta barva je tak zvláštní, až je pěkná...ani zlatá,ani žlutá a při tom je zlatá a žlutá
chromáky chci pořád...ale pořád jsem ještě nenarazil na nějaký slušný za slušnou cenu...a 10 za ně dávat nechci
chromáky chci pořád...ale pořád jsem ještě nenarazil na nějaký slušný za slušnou cenu...a 10 za ně dávat nechci
20:42:57
11.04.2013
11.04.2013
vhml
-> T: cerna barva se zlatejma kolama je super. Leda to rozbit chromovanejma naraznikama
20:40:00
11.04.2013
11.04.2013
T
-> Martin136COUPE: : no vidíš a zrovna o barvě si občas říkám, jestli neměla být jiná
jojo ty pneu jsou na tuhle šířku akorát, až bude auto venku, tak to nafotim pořádně...
jojo ty pneu jsou na tuhle šířku akorát, až bude auto venku, tak to nafotim pořádně...
20:36:00
11.04.2013
11.04.2013
Martin136COUPE
-> T: Auto určitě, hlavně barva ale měl jsem na mysli šířku pneu vs. disk že to je akorát tj. ani banán ani našponovaný a s rozchodem si klidně pohraj.
20:25:43
11.04.2013
11.04.2013
T
-> Martin136COUPE: : pokud myslíš, že celé auto vypadá akorát, tak děkuji a pokud myslíš kola, tak ještě polezou ven asi
19:27:42
11.04.2013
11.04.2013
Martin136COUPE
-> T: Vypadá to úplně "akorát". Máš to pěkný.