T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:31:54
20.03.2012
-> m8rinek: : no je pravda, že se zkoušely jen ty klasický plechový a to moje černé je možné, že jsem odpálil,když jsem vařil výztuhu mezi tlumiče...a říkáš, že jsi odpálil pár těch plechových a pak dal černou a OK?
19:25:57
20.03.2012
m8rinek
-> T: timhle jsem si prošel, dej černou krabičku a nebudeš mít problem, jen ho zapoj dle přiloženého schematu...
18:41:31
20.03.2012
takže dneštní laborování se strejcem dopadlo následně : odpáleny všechny 3 relé ( jednou odpod,jednou tranďák,...) ale jelikož to byly nálezové stavy, tak nevíme jistě jak na tom byly...nicméně ještě se zapojilo jedno relé od strejce, které fungovalo po nastartování a po zhasnutí motoru zase kontrolka mrtvá...takže jediné řešení zatím je, že tam mám mechanické relé a jezdím...záhada teda je stále ve hvězdách...altík proměřen, dobíjí a relé funguje,ale jen to mechanické no :-/

takže zítra dám projížďku a pokud to relé vydrží, tak snad jedu a pokud ne, tak nejedu...8
11:18:18
20.03.2012
m8rinek
-> T: 54 - D+ - Df - M
08:51:28
20.03.2012
-> Eidy: : aha, to jen klame...to není tak silnej ten kabel,ale je v bužírce...



-> m8rinek: : teď na to koukám a píšeš to správně a přijde mi, ž to mam stejně jako ty...

žlutej vlevo, rozdvojenej na cívku, a modrej se zelenym je opravdu třeba oproti plechovýmu prohozenej, jak píšeš...ale dělal jsem to podle toho schématu od tebe...takže M uprostřed ( ty máš D+ ) a zelenej R a ty máš DF, to je správně ne?

no dneska koupim nový relé a musim sehnat známého elektrikáře...pak se pochlubim, kde jsem co posral...
22:03:00
19.03.2012
m8rinek
-> T: myslim, že nejseš sakra smolař, ale pokud to máš stále špatně zapojené, tak bych se klidně myslel, že jsi ty reglery mohl odpravit všechny 3 :D.
22:00:40
19.03.2012
m8rinek
-> Eidy: Myslim, že ten silnej vede uplně v levo, což je teda taky špatně, tam má jít rozdvojenej kabel, v mym případě modrej v Tho, řekl bych zelenej... + je asi ok, s tim že druhej fous vede na cívku a propojovací (můj žlutej) z Df má jít do prava na altíku....



Pochybuju, že by v Magnetonu měnili polohu kontaktů...
upraveno 1x, naposled 19.03.2012 22:01:37
21:59:28
19.03.2012
Eidy
-> T: To mi přijde, že vidím.
21:57:23
19.03.2012
-> Eidy: : počkej, to vidíš nebo jsi to pochopil z toho mojeho popisu? pokud ano, tak to tak není 131
21:57:08
19.03.2012
Eidy
-> m8rinek: přijde mi, že silovej je ten silnej zelenomodrej. Každopádně vidím jen 2 kábly.
21:54:49
19.03.2012
m8rinek
-> T: kam vede ta modrá kostra? Jako do svazku? Nevidim, silovej na altík (asi přes lampu), jinak zřetelný a správný zapojení jsem ti postnul...
21:53:43
19.03.2012
Eidy
-> T: No protože z altíku ti jdou na regl 2 káble. Třetí (silnej na očko) jde z altíku na silovej kontakt na startéru a potažmo rovnou na plus baterie. Nikoliv do reglu. To je mi divný.

edit: viz. fotka od m8rinka
upraveno 1x, naposled 19.03.2012 21:54:32
21:50:16
19.03.2012
-> Eidy: : počkej, jak jsi na to přišel?



-> m8rinek: : co se ti nelíbí? ta pojistkovka tam nebo v zapojení?
21:40:38
19.03.2012
m8rinek
-> T: maj ho všude za 2 čenta, ale jak tak na to koukám, máš tu elektriku celou nějakou divnou, jak píše Eidy...



skoda110r.ic.cz/T/1911201 1210.jpg
upraveno 1x, naposled 19.03.2012 21:43:17
21:38:22
19.03.2012
Eidy
-> T: Jojo, jen je mi divný, že silový plus na očko máš zapojený do reglu. To je divný, protože to by mělo jít rovnou na baterku přes startér.
21:28:14
19.03.2012
-> m8rinek: : to bych byl byl velkej smolař, že by mi nešly všechny 3 co mam doma :-( jako kloupil bych ho,ale jen jestli seženu a za kolik, když si nejsem jistej že je to ono :-(
21:25:35
19.03.2012
m8rinek
-> T: ty mi taky nikdy nefungovaly, koupil jsem černou krabičku a jede...
21:24:09
19.03.2012
-> m8rinek: : ta možnost tu je samožřejmě,ale jak jsem psal...vyzkoušel jsem i 2 další, takový ty klasický plechový relátka...a taky nic 8
21:16:33
19.03.2012
m8rinek
-> T: A jseš si jistej, že po těch tvejch hokus pokusech stále funguje?
20:17:47
19.03.2012
-> m8rinek: : nevím, tohle bylo v autě, už když jsem ho koupil a nebyl žádný problém do teď...



-> Eidy: : tohle relé má jen 3 konektory...takže zem je asi při uchycení...a altík 3 kabely? 2 na svorky a jeden je + na očko nebo myslíš ještě nějaký?
Extreme Tyres