-> m8rinek: : nevím, tohle bylo v autě, už když jsem ho koupil a nebyl žádný problém do teď...
-> Eidy: : tohle relé má jen 3 konektory...takže zem je asi při uchycení...a altík 3 kabely? 2 na svorky a jeden je + na očko nebo myslíš ještě nějaký?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:17:47
19.03.2012
19.03.2012
T
20:06:35
19.03.2012
19.03.2012
m8rinek
-> T: co to máš za divnej regler?
Já jezdim nějakou takovouhle krabičku www.skoda-dily.cz/data/.. ./49838bfcde08c.jpg
Já jezdim nějakou takovouhle krabičku www.skoda-dily.cz/data/.. ./49838bfcde08c.jpg
20:03:49
19.03.2012
19.03.2012
Eidy
-> T: Ale na normálním altíku jsou kabely 3. Tohle relé nepotřebuje jeden z nich? Je to možný, jen se ujišťuju.
20:01:29
19.03.2012
19.03.2012
T
-> Eidy: : v pohodě, taky se chytám všeho...
na altík mam dva kabely na svorkovnici a jeden na matku...
na relátku mam 3 kabely...jeden přívodní na 54, pak na označení R mam dva kabely ( jeden jde na D+ na altík a jeden předpokládám na kontrolku) a na označení M je kabel spojený s altíkem na DF a ukostřený je to jen matkou tohle relátko ( už to znam nazpaměť )
na altík mam dva kabely na svorkovnici a jeden na matku...
na relátku mam 3 kabely...jeden přívodní na 54, pak na označení R mam dva kabely ( jeden jde na D+ na altík a jeden předpokládám na kontrolku) a na označení M je kabel spojený s altíkem na DF a ukostřený je to jen matkou tohle relátko ( už to znam nazpaměť )
19:54:19
19.03.2012
19.03.2012
vhml
-> T: rozlišitelnost. K čemu budík do 10 když tlačíš max 5?
19:51:03
19.03.2012
19.03.2012
Eidy
-> T: Lepší je budík do 6 atm.
A máš na altíku 3 kabely, že jo? Sorry, ale už zkouším kde co.
A máš na altíku 3 kabely, že jo? Sorry, ale už zkouším kde co.
19:46:39
19.03.2012
19.03.2012
T
-> Eidy: : řešil jsem to tu na virtu, než jsem ho koupil co je na něm špatnýho?
na altíku je +, zem jsem dneska hledal kde se dalo a všude kde má být je...
na altíku je +, zem jsem dneska hledal kde se dalo a všude kde má být je...
19:43:16
19.03.2012
19.03.2012
Eidy
-> T: Budík do 10 atm není nejlepší řešení. Ale jak chceš a navíc se dá koupit jinej.
A jde ti + na altík od baterky?
A jde ti + na altík od baterky?
17:58:05
19.03.2012
19.03.2012
T
-> m8rinek: : tak sjem dneska projel snad všechny fotky, co doma mam a zapojený je to prostě správně, i jsem tam dal svůj altík, vyměnil dráty, kontrolka po kontrole, že tam je kabel až do palubky v pořádku...
16:45:50
19.03.2012
19.03.2012
T
-> vhml: : třeba toto? www.hdkovo.cz/sortiment/.
../tlakomer-oleje-12-v-d-5
2-38008722001
16:41:19
19.03.2012
19.03.2012
vhml
-> T: existuje takovej budík jen do 6atm? Přemejšlel jsem o něm, ale na co tahat budík do 10atm, když má motor max 5 a mizí tak rozlišovací schopnost
16:36:25
19.03.2012
19.03.2012
T
ještě jsem se nezbavil jednoho elektrickýho problému a už mam doma další elektriku do auta
07:52:55
19.03.2012
19.03.2012
T
-> m8rinek: : to všechno vim,ale stejně nefunguju :-( no moc času nemam už
17:52:05
17.03.2012
17.03.2012
m8rinek
-> T: tak snad vidíš, že to asi jedno není, když to prohodíš, bo ten drát nevede jen z A do B, ale i do C.
16:17:54
17.03.2012
17.03.2012
T
-> m8rinek: . tohle mam vytištěné a jedu podle toho, nedělej ze mě větší jitrnici, než jsem voe
16:14:49
17.03.2012
17.03.2012
m8rinek
-> T: no to snad ne forum.ladaklub.com/downlo
ad/file.php?id=14526&a...
16:11:45
17.03.2012
17.03.2012
T
-> vhml: : to je to samé, jestli to prohodim na altíku nebo na relátku ne? :-D
6 hodin jsem dneska přehazoval altíky,relátka a co šlo a nic, už nevim :-(
6 hodin jsem dneska přehazoval altíky,relátka a co šlo a nic, už nevim :-(
16:02:20
17.03.2012
17.03.2012
vhml
-> T: tak mas pro zmenu blbe zapoejny kabely na relátku :-D
13:44:18
17.03.2012
17.03.2012
T
tak teď sice svítí kontrolka,ale nezhasne...tak jsem zase vymenil altík a nic, tak jsem vyzkoušel zase náhradní 2 relé a nic...pořád svítí,ale nedobíjí....
12:34:58
17.03.2012
17.03.2012
T
-> m8rinek: : to jsem čekal, co jiného by to mohlo u mě být ale tohle :
po všechno možných zapojení a výměně altíku,relátek,kabelů,obj ímky s žárovnou jsem ze zoufalství přehodil ještě naposledy kabely na altíku a ono to svítilo...tak jsem to zase všechno vyměnil zpět za původní a ono to svítí i na palubce ještě jsem teda nestartoval, jestli dobíjí....ale i tak mi to moc nejde do hlavy
po všechno možných zapojení a výměně altíku,relátek,kabelů,obj ímky s žárovnou jsem ze zoufalství přehodil ještě naposledy kabely na altíku a ono to svítilo...tak jsem to zase všechno vyměnil zpět za původní a ono to svítí i na palubce ještě jsem teda nestartoval, jestli dobíjí....ale i tak mi to moc nejde do hlavy